BMW dále přiostřilo M135i xDrive. Hot-hatchi upravilo podvozek i projev motoru

Podle BMW máme čekat lepší jízdní vlastnosti i při ostrém zacházení na okruhu.

BMW přichází s hrstkou úprav pro svou nejsilnější variantu hatchbacku řady 1. Komu by totiž u verze M135i xDrive chyběla extra špetka sportovního charakteru, nově přichází německá značka s úpravami na podvozku, vylepšeným zvukovým projevem, ale i novými výraznými laky karoserie v nabídce.

Hlavní zprávou tedy je, že BMW zvýšilo hodnoty negativního odklonu předních kol, u spodních příčných ramen přední nápravy teď najdete nově hydraulické silentbloky, přepracována byla také příčná a podélná ramena zadní nápravy a nového naladění se dočkaly i tlumiče a pružiny. Výsledkem je podle BMW výrazné omezení naklánění vozu v zatáčkách, zvýšení trakce a obecně lepší vlastnosti při ostré jízdě.

Pod kapotou zůstává všechno při starém. M135i xDrive používá přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 225 kW (306 koní), standardně v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou, pohonem všech kol a mechanickým samosvorným diferenciálem přední nápravy. Dále vylepšený má být nicméně zvukový projev jednotky a jeho přenos do interiéru prostřednictvím reproduktorů.

Jinak zůstává pro vrcholnou „jedničku“ standardem i sportovní M řízení, silnější brzdová soustava a 18palcová kola z lehké slitiny. Větší 19palcová kola v různých designech jsou možným příplatkem.

Nakonec se díky rozšíření schopností lakovny závodu BMW v Lipsku i M135i xDrive dočkalo možnosti speciálních odstínů z palety BMW Individual. Mezi novinky v nabídce barev tak patří nemetalický žlutý lak M Sao Paulo Yellow a matné metalické laky oranžové Frozen Orange a šedé Frozen Pure Grey.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Diskuze (4) Další článek: Auto roku v ČR se konečně vrací. Termín je šibeniční, dva ročníky se spojí v jeden

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,