BMW Classic koupilo původní továrnu BMW, bude z ní muzeum

Oddělení BMW Classic, pečující o historický odkaz automobilky BMW a jejích současných značek, se vrací na místo činu zakladatelů značky BMW.
BMW Classic koupilo původní továrnu BMW, bude z ní muzeum

Převážná část sbírek oddělení BMW Classic, zahrnující historické vozy a motocykly značek BMW, Mini a Rolls-Royce, se zřejmě brzy vrátí tam, kde BMW začínalo. Německá automobilka totiž pro svoji divizi Classic koupila rozsáhlý areál v mnichovské čtvrti Milbertshofen, na němž stojí část původní továrny z roku 1918.

BMW: online-shop s díly youngtimerů

BMW: online-shop s díly youngtimerů

Po rekonstrukci tam budou kromě muzea přesunuty i některé další provozy BMW Classic včetně dílen, v nichž se pro muzeum i soukromé zákazníky renovují historická vozidla, archivu nebo zákaznického střediska.

Klepněte pro větší obrázek
Původní areál BMW v meziválečném období
 

Společnost BMW ale tuto továrnu používala jen krátce a záhy přestěhovala svoji výrobu do jiného, nedaleko postaveného areálu. Už v průběhu dvacátých let zmíněnou továrnu převzal koncern Knorr-Bremse AG, jeden z nejvýznamnějších výrobců brzdových systémů.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků