BMW chystá nový paket pro M5 a M6. Výsledkem bude výkon 575 koní

BMW chystá nový paket pro M5 a M6. Výsledkem bude výkon 575 koní

S příchodem důkladně modernizovaného Mercedesu-Benz třídy E se objevil pro odvěkého mnichovského konkurenta jeden nový problém. Zájemci si totiž mohou pořídit kromě klasického vrcholu E 63 AMG také posílenou verzi E 63 AMG S s maximálním výkonem naladěným na 585 koní. Vedle toho by mohla M5 se svými 560 koňmi vypadat jako málo výkonná, a to je potřeba změnit.

Test: BMW M550d – třikrát a dost

Test: BMW M550d – třikrát a dost

U BMW proto začali připravovat něco podobného, jako je AMG S, tedy posílenou verzi M. Podle předběžných informací půjde o paket Competition, který přinese jiná kola, černé koncovky výfuku, upravený podvozek a jinak naladěné řízení. Především si pak zákazník koupí také výkon navýšený na 575 koní. Podle serveru Car and Driver, který s touto informací přišel, bude nový paket dostupný pro M5 a M6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Car and Driver

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků