BMW chce změnit své showroomy. Mají být více interaktivní

Automobilky postupně přestanou podporovat tradiční showroomy. Plánuje to alespoň BMW, kterému se široká paleta modelů již nikam nevejde.
BMW chce změnit své showroomy. Mají být více interaktivní

Jak budeme nakupovat auta v horizontu deseti až dvaceti let? Automobilky se zřejmě k získání zákazníka budou snažit využívat moderní technologie. U svého prodejce v blízké budoucnosti očekávejte bližší propojení internetových aplikací a virtuální konfigurátory. „Nic se nezmění ze dne na den, ale rozhodně nemůžu říci, že prodej nových vozů bude za deset až patnáct let vypadat stejně, jako dnes,“ říká Michele Fuhs, šéf prodejů BMW.

Není náhodou, že se k tématu vyjadřuje jako jeden z prvních právě zástupce bavorské značky. Vždyť nabídka BMW je dnes tak široká, že ani v těch větších showroomech není možné vystavit všechny modely. Oproti dobám, kdy si bavorští vystačili s řadou 3, 5 a 7 je to výrazný rozdíl.

Sedan BMW řady 1 bude exkluzivitou pro Čínu. Cílovkou jsou mladí

Sedan BMW řady 1 bude exkluzivitou pro Čínu. Cílovkou jsou mladí

Jednou z možností, jak lze tradiční autosalony nahradit, je digitální showroom, se kterým již dnes experimentuje například Jaguar či Hyundai. Spolu s těmito technologiemi se také očekává přesun autosalonů z městských periferií na bulváry. „Musí dojít k revoluci, nemůžeme si dovolit stavět v centru Amsterdamu tak velký showroom, jaký bychom při současném způsobu prodeje potřebovali,“ vysvětluje Fuhs.

Nové pojetí prodeje automobilů se BMW chystá postupně implementovat již od roku 2018. Tento záměr připomíná směřování světových autosalonů a veletrhů. Ani ty už nebudou existovat tak, jak je dnes známe. Značky je v čím dál větší míře opouštějí a věnují se cíleným akcím pro své zákazníky. 

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků