BMW chce změnit své showroomy. Mají být více interaktivní

Automobilky postupně přestanou podporovat tradiční showroomy. Plánuje to alespoň BMW, kterému se široká paleta modelů již nikam nevejde.
BMW chce změnit své showroomy. Mají být více interaktivní

Jak budeme nakupovat auta v horizontu deseti až dvaceti let? Automobilky se zřejmě k získání zákazníka budou snažit využívat moderní technologie. U svého prodejce v blízké budoucnosti očekávejte bližší propojení internetových aplikací a virtuální konfigurátory. „Nic se nezmění ze dne na den, ale rozhodně nemůžu říci, že prodej nových vozů bude za deset až patnáct let vypadat stejně, jako dnes,“ říká Michele Fuhs, šéf prodejů BMW.

Není náhodou, že se k tématu vyjadřuje jako jeden z prvních právě zástupce bavorské značky. Vždyť nabídka BMW je dnes tak široká, že ani v těch větších showroomech není možné vystavit všechny modely. Oproti dobám, kdy si bavorští vystačili s řadou 3, 5 a 7 je to výrazný rozdíl.

Sedan BMW řady 1 bude exkluzivitou pro Čínu. Cílovkou jsou mladí

Sedan BMW řady 1 bude exkluzivitou pro Čínu. Cílovkou jsou mladí

Jednou z možností, jak lze tradiční autosalony nahradit, je digitální showroom, se kterým již dnes experimentuje například Jaguar či Hyundai. Spolu s těmito technologiemi se také očekává přesun autosalonů z městských periferií na bulváry. „Musí dojít k revoluci, nemůžeme si dovolit stavět v centru Amsterdamu tak velký showroom, jaký bychom při současném způsobu prodeje potřebovali,“ vysvětluje Fuhs.

Nové pojetí prodeje automobilů se BMW chystá postupně implementovat již od roku 2018. Tento záměr připomíná směřování světových autosalonů a veletrhů. Ani ty už nebudou existovat tak, jak je dnes známe. Značky je v čím dál větší míře opouštějí a věnují se cíleným akcím pro své zákazníky. 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků