BMW chce plně autonomní vozy už do roku 2021. První testy ještě letos

Německá automobilka pilně pracuje na autonomních technologiích. Už za pár let slibuje velký pokrok. První testy chce uskutečnit ještě ke konci letošního roku.
BMW chce plně autonomní vozy už do roku 2021. První testy ještě letos

Svět autonomních vozů zaměstnává všechny automobilky. BMW nedávno v této souvislosti spojila síly se společnostmi Mobileye and Intel. Již do roku 2021 chce německá automobilka na trh uvést vozy s technologií iNext.

Ta má být schopná 4. nebo 5. levelu autonomního řízení. Zatím je společnost ve vyjádřeních opatrná. I pro ni je velice těžké předvídat, v jaké míře bude tato technologie aplikovatelná v reálním silničním provozu.

Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Slib je zatím jediný. Vozidla budou do té doby rozhodně schopná levelu 3. Řidič tedy bude někdy moct zcela odvrátit pozornost od řízení. Musí být ale připraven v krátkém čase znovu převzít kontrolu nad vozidlem. Aktuálně je bavorská automobilka na levelu 2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Již koncem letošní roku vypustí BMW do ulic 40 testovacích vozů sedmé řady. Vysoce autonomní nebo plně autonomní automobily bude testovat přímo na veřejných komunikacích v USA, Izraeli a Německu. Vše bude zaměřeno na dvě prostředí. Technologie se vyzkouší na dálnicích a v centru města. Podle teoretických výpočtů bude před samotným uvedením na trh nutno absolvovat 240 milionů kilometrů na veřejných komunikacích.

Zdroj: Youtube

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků