BMW bude označovat plug-in hybridy jako iPerformance

BMW bude označovat plug-in hybridy jako iPerformance

BMW změní jména svých plug-in hybridních modelů. Aby se ukázala vazba na divizi i a modely i3 a i8, dočkají se vozy s plug-in hybridním pohonem nového loga iPerformance. Má to také ukázat, že technologie vyvíjené „divizí i“ se dostávají do běžných modelů.

Číselné označení s písmenkem e ale vozům zůstane, nicméně BMW 330e se bude nadále jmenovat BMW 330e iPerformance, BMW řady 7 bude 740Le iPerformance a tak dále. Přeznačkování se dočká i hybridní SUV BMW X5.

Elektromobily | Technika | BMW | Palivo | Hybridy

Spalovací motor bude u BMW brzy minulostí. Budoucnost patří vodíku

Pokud jde o designové odlišnosti, modely iPerformance dostanou logo divize i na masku chladiče tam, kde bývá například logo M, dále se písmenko i objeví na blatníku a na kolech a také samozřejmě vzadu na víku kufru. Na C sloupku se pak objeví logo eDrive.

První vozy se s novým označením dostanou na trh v průběhu července 2016. Ohledně techniky se nic měnit nebude, jde jen o změnu obchodní strategie a značení modelů, což už BMW v nedávné minulosti udělalo několikrát i s jinými modely a číselným označením.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků