BMW a Mercedes skončí s osmiválcovými motory

17 komentářů

Marc159
28. března • 23:18

Podobné většinou vycházejí až 1.4., ale to se zase tolik lidí nenachytá. Stačí malý předstih a vida kolik je legrace :-D

Ivan
28. března • 17:05

A co benzínové osmiválce - ty zůstanou? (že by měly nižší emise než dieselové osmiválce?)

JirkaK
29. března • 0:05

Když někdo má na to uživit S 500, asi nějaké emisní limity a případnou odpovídající daň řešit nebude. Nafta v S-Klasse je víceméně kompromis pro poloviční socky, které nemají na benzín :-)

Martin
31. března • 1:06

dojazd?

Brouk
28. března • 15:35

... JE KRETEN!!!!!!!!!!!

Helmut
28. března • 9:57

které v čistě laboratorním měření spotřeby dosáhnout pochopitelně lepších výsledků, ale v praxi dosáhnout stejné, častokrát vyšší spotřebyAno, já znát motory, co dosáhnout výsledků. U nás v Mnichov se učit česky a pak mít radost, že moci psát do česká fóra. Možná bych i moci psát články za pán Ondrášík který uměla česky podobně dobře.

deerhunter
28. března • 9:02

to je zas nadpis clanku jak noha :-/ klasicka Ondrasikovina .. ach jo.

Petrician
28. března • 9:03

No asi by tam mělo být přidáno "vznětovými".

deerhunter
28. března • 9:24

to kazdopadne ... pan redaktor tohle proste porad nechape..njn.

Francis
28. března • 10:25

Přiznejte se, koho tento nadpis rozrušil? :-P Co by autor neudělal pro reklamu a pro pobídnutí k přečtení B-]

Radek Ondrášík
28. března • 9:27

Pan redaktor to chápu, ale už jen pro to potěšení z toho, že toto někteří nerozdýchají stojí za to v tom pokračovat.

Amigos
28. března • 11:23

Nejde o to, jestli to někteří nerozdýchají, ale o to, jak se presentuješ jako novinář. No a vzhledem k tomu, že dál chceš psát stejným způsobem, tak se nediv, že tvůj kredit klesá a klesá. Ale pokud tě to těší a chceš v tom pokračovat, tvoje volba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BHudak
28. března • 14:14

Ale notak.. pan Ondrášik už o sobě několikrát řekl, že neni novinář. Tak už mu do těch novinářu nenadávejte :d

tuky
28. března • 19:39

akym titulaom sa pan Ondriasik hrdi? "Motoristicky novinar bez znalosti motorizmu a novinarskej prace?"

Paegas
28. března • 11:20

Aha, já myslel, že máte psát objektivně a správně a né tak, abyste dělal naschvály čtenářům a pak se kochal jejich rozčilením v diskusi. Zajímavý přístup na autorevue :-O

richie
28. března • 7:24

na Mercedes S400 Bluetec Hybrid (?) - tak se to myslim jmenovalo. Motor 2.2CDI s dvěma turby, 150kW/204hp, 480Nm + hybrid,Vmax 250, 0-100 5,9, spotřeba 5.4 - sice v laboratorních podmínkách, ale kdyby to bylo trochu spolehlivé a jezdilo to za 7, ok!B-] Myslím ale, že to ještě chvíli bude trvat, než to začne fungovat :-)

richie
28. března • 7:24

na Mercedes S400 Bluetec Hybrid (?) - tak se to myslim jmenovalo. Motor 2.2CDI s dvěma turby, 150kW/204hp, 480Nm + hybrid,Vmax 250, 0-100 5,9, spotřeba 5.4 - sice v laboratorních podmínkách, ale kdyby to bylo trochu spolehlivé a jezdilo to za 7, ok!B-] Myslím ale, že to ještě chvíli bude trvat, než to začne fungovat :-)

Doporučujeme

Články odjinud