BMW a Daimler prý zvažují partnerství. Mluví se o společném vývoji platforem

Zelí  |  20. 12. 2018 16:22

Vývoj v deutschlandu je drahý. Navíc když něco vyvinete, tak Vám to brusel pošle do kytek. Prachy v hajzlu. Takže za další nejisté pokusy je lepší zaplatit jenom půlku. BMW je už je v holportu s Toyotou, mercedes s Renaultem. Snaha o snížení vývojových nákladů je zřejmé už nyní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 20:28

'spolupráci na vývoji platforem budoucích vozů, baterií pro elektromobily a autonomních technologií'

Brusel? Spise v tech oblastech pusobi vice (i hodne silnych) hracu nez jen klasicke automobilky a nektere firmy jsou pro vyvojare/specialisty zkratka lakavejsi nez zavedene automobilove znacky (z urciteho uhlu dinosauri co zaspali).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 20:28

'spolupráci na vývoji platforem budoucích vozů, baterií pro elektromobily a autonomních technologií'

Brusel? Spise v tech oblastech pusobi vice (i hodne silnych) hracu nez jen klasicke automobilky a nektere firmy jsou pro vyvojare/specialisty zkratka lakavejsi nez zavedene automobilove znacky (z urciteho uhlu dinosauri co zaspali).

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  20. 12. 2018 22:00

Tak zaprvé kooperace BMW, Mercedes a VW tady funguje již mnoho let jako více méně kartelová dohoda o použitých technologií cenách a prodejním marketingu. Dokonce za to byly vyšetřováni.
Hlavně aby to sypalo :)

Odpovědět  |   | 
Kosma  |  20. 12. 2018 22:59

Však je to tak v pořádku, Japíci nebo Amíci to dělají také, takže těžko chtít od Skopčáků aby byli naivní jak hloupý Honza a nedělali to samé.

Odpovědět  |   | 
king014  |  21. 12. 2018 09:02

Tak se nějak vracíme k počátkům automobilismu, elektropohon, místo automobilek pouze karosárny co si "kupují" od třech automobilek podvozky a motory. Ještě by to chtělo začít vyrábět ze dřeva protože to je eko

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  21. 12. 2018 12:53

a bude se to jmenovat Mercobem

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 12. 2018 13:06

To bude dobrá srachka. Co jinýho může vzniknout ze spojení dvou dinosaurů, který brděj co to dá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 130 N/A