BMW a Daimler prý zvažují partnerství. Mluví se o společném vývoji platforem

Zelí  |  20. 12. 2018 16:22

Vývoj v deutschlandu je drahý. Navíc když něco vyvinete, tak Vám to brusel pošle do kytek. Prachy v hajzlu. Takže za další nejisté pokusy je lepší zaplatit jenom půlku. BMW je už je v holportu s Toyotou, mercedes s Renaultem. Snaha o snížení vývojových nákladů je zřejmé už nyní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 20:28

'spolupráci na vývoji platforem budoucích vozů, baterií pro elektromobily a autonomních technologií'

Brusel? Spise v tech oblastech pusobi vice (i hodne silnych) hracu nez jen klasicke automobilky a nektere firmy jsou pro vyvojare/specialisty zkratka lakavejsi nez zavedene automobilove znacky (z urciteho uhlu dinosauri co zaspali).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 20:28

'spolupráci na vývoji platforem budoucích vozů, baterií pro elektromobily a autonomních technologií'

Brusel? Spise v tech oblastech pusobi vice (i hodne silnych) hracu nez jen klasicke automobilky a nektere firmy jsou pro vyvojare/specialisty zkratka lakavejsi nez zavedene automobilove znacky (z urciteho uhlu dinosauri co zaspali).

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  20. 12. 2018 22:00

Tak zaprvé kooperace BMW, Mercedes a VW tady funguje již mnoho let jako více méně kartelová dohoda o použitých technologií cenách a prodejním marketingu. Dokonce za to byly vyšetřováni.
Hlavně aby to sypalo :)

Odpovědět  |   | 
Kosma  |  20. 12. 2018 22:59

Však je to tak v pořádku, Japíci nebo Amíci to dělají také, takže těžko chtít od Skopčáků aby byli naivní jak hloupý Honza a nedělali to samé.

Odpovědět  |   | 
king014  |  21. 12. 2018 09:02

Tak se nějak vracíme k počátkům automobilismu, elektropohon, místo automobilek pouze karosárny co si "kupují" od třech automobilek podvozky a motory. Ještě by to chtělo začít vyrábět ze dřeva protože to je eko

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  21. 12. 2018 12:53

a bude se to jmenovat Mercobem

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 12. 2018 13:06

To bude dobrá srachka. Co jinýho může vzniknout ze spojení dvou dinosaurů, který brděj co to dá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A