BMW a Daimler prý zvažují partnerství. Mluví se o společném vývoji platforem

Zelí  |  20. 12. 2018 16:22

Vývoj v deutschlandu je drahý. Navíc když něco vyvinete, tak Vám to brusel pošle do kytek. Prachy v hajzlu. Takže za další nejisté pokusy je lepší zaplatit jenom půlku. BMW je už je v holportu s Toyotou, mercedes s Renaultem. Snaha o snížení vývojových nákladů je zřejmé už nyní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 20:28

'spolupráci na vývoji platforem budoucích vozů, baterií pro elektromobily a autonomních technologií'

Brusel? Spise v tech oblastech pusobi vice (i hodne silnych) hracu nez jen klasicke automobilky a nektere firmy jsou pro vyvojare/specialisty zkratka lakavejsi nez zavedene automobilove znacky (z urciteho uhlu dinosauri co zaspali).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 12. 2018 20:28

'spolupráci na vývoji platforem budoucích vozů, baterií pro elektromobily a autonomních technologií'

Brusel? Spise v tech oblastech pusobi vice (i hodne silnych) hracu nez jen klasicke automobilky a nektere firmy jsou pro vyvojare/specialisty zkratka lakavejsi nez zavedene automobilove znacky (z urciteho uhlu dinosauri co zaspali).

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  20. 12. 2018 22:00

Tak zaprvé kooperace BMW, Mercedes a VW tady funguje již mnoho let jako více méně kartelová dohoda o použitých technologií cenách a prodejním marketingu. Dokonce za to byly vyšetřováni.
Hlavně aby to sypalo :)

Odpovědět  |   | 
Kosma  |  20. 12. 2018 22:59

Však je to tak v pořádku, Japíci nebo Amíci to dělají také, takže těžko chtít od Skopčáků aby byli naivní jak hloupý Honza a nedělali to samé.

Odpovědět  |   | 
king014  |  21. 12. 2018 09:02

Tak se nějak vracíme k počátkům automobilismu, elektropohon, místo automobilek pouze karosárny co si "kupují" od třech automobilek podvozky a motory. Ještě by to chtělo začít vyrábět ze dřeva protože to je eko

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  21. 12. 2018 12:53

a bude se to jmenovat Mercobem

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 12. 2018 13:06

To bude dobrá srachka. Co jinýho může vzniknout ze spojení dvou dinosaurů, který brděj co to dá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz | 3 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A