BMW a Audi se znovu hecují na billboardech. Jak to vlastně celé vzniklo?

Sousední dealeři těchto značek si často nedají nic zadarmo. Ale nás tohle pošťuchování baví!

Tyhle dvě automobilky si nedají nic zadarmo. Před několika lety se rozhořela vtipná billboardová válka, kterou začalo Audi. V rámci propagace tehdy nové A4 zněl slogan "jsi na tahu, BMW". BMW bleskově odvětilo druhým billboardem opodál, na kterém byl model M3 a nápis "šach mat!". Audi opět zareagovalo silnějším kalibrem, a sice R8, kterou na dalším billboardu hned vedle označilo za krále. Korunu tomu ovšem nasadilo BMW, které nad všechny tyto výlepy vypustilo vzducholoď s obrázkem jejich monopopstu F1 a všeříkajícím vzkazem: "Game over". Tento souboj také uvidíte v galerii.

Nyní si začalo BMW, respektive dealer značky v Tunisu. Před dealerstvím vozů VW Group umístilo svůj billboard s nápisem "Nikdy není pozdě změnit svůj názor". Zřejmě se tak snaží odradit zákazníky, kteří si právě jedou pro nové Porsche či právě Audi.

Dealer však neváhal odvětit. Čtyři kruhy ve znaku Audi použil na prodloužené LOL, neboli "Laughing Out Loud", což lze přeložit jako výsměch. Pod tím umístil nápis, který lze z francouzštiny přeložit jako "Neměníme značku, která vítězí".

TEST Audi A8 50 TDI quattro: Panu ministrovi s láskou

TEST Audi A8 50 TDI quattro: Panu ministrovi s láskou

Těžko říci, co za vítězství měl dealer Audi na mysli, každopádně při pohledu na čísla světových prodejů se více smát může BMW. Prodeje modré vrtule meziročně vzrostly o 4,2 procent na 2.088.283 kusů. Audi udalo 1.878.100 aut s nárůstem 0,6 procent. Prodejním králem mezi německou trojicí je přesto Mercedes s růstem 9,9 procent a 2.289.344 prodanými kusy.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků