BMW a Audi se znovu hecují na billboardech. Jak to vlastně celé vzniklo?

Sousední dealeři těchto značek si často nedají nic zadarmo. Ale nás tohle pošťuchování baví!

Tyhle dvě automobilky si nedají nic zadarmo. Před několika lety se rozhořela vtipná billboardová válka, kterou začalo Audi. V rámci propagace tehdy nové A4 zněl slogan "jsi na tahu, BMW". BMW bleskově odvětilo druhým billboardem opodál, na kterém byl model M3 a nápis "šach mat!". Audi opět zareagovalo silnějším kalibrem, a sice R8, kterou na dalším billboardu hned vedle označilo za krále. Korunu tomu ovšem nasadilo BMW, které nad všechny tyto výlepy vypustilo vzducholoď s obrázkem jejich monopopstu F1 a všeříkajícím vzkazem: "Game over". Tento souboj také uvidíte v galerii.

Nyní si začalo BMW, respektive dealer značky v Tunisu. Před dealerstvím vozů VW Group umístilo svůj billboard s nápisem "Nikdy není pozdě změnit svůj názor". Zřejmě se tak snaží odradit zákazníky, kteří si právě jedou pro nové Porsche či právě Audi.

Dealer však neváhal odvětit. Čtyři kruhy ve znaku Audi použil na prodloužené LOL, neboli "Laughing Out Loud", což lze přeložit jako výsměch. Pod tím umístil nápis, který lze z francouzštiny přeložit jako "Neměníme značku, která vítězí".

TEST Audi A8 50 TDI quattro: Panu ministrovi s láskou

TEST Audi A8 50 TDI quattro: Panu ministrovi s láskou

Těžko říci, co za vítězství měl dealer Audi na mysli, každopádně při pohledu na čísla světových prodejů se více smát může BMW. Prodeje modré vrtule meziročně vzrostly o 4,2 procent na 2.088.283 kusů. Audi udalo 1.878.100 aut s nárůstem 0,6 procent. Prodejním králem mezi německou trojicí je přesto Mercedes s růstem 9,9 procent a 2.289.344 prodanými kusy.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků