Jsou ty ledvinky vůbec děravý nebo je to jen další dinosaurská maškaráda co nemá žádnou funkci? :-D
nevím, ale ty X tam mají lamely které se otvírají na popud počítače.
Skvělý motor a převodovka, design na který si pomalu zvykám, ovšem naprosto nepohodlná sedadla, gumové a nepřesné řízení, podvozek nepatří k nejcitlivějším. Auto, které za 2 roky prodáte a budete chtít více komfortu, protože BMW o komfortu nikdy nebylo, ale stylu vám dodá mraky.
A tak ten šmudla od prodejce Audi má nový nick, ale podle keců se pozná znovu. Kde jsi na ty výmysly přišel? Na školení jak očernit konkurenci? Zkus jí projet, než se tu takhle ztrapňovat.
Jo šmudla a ztrapňovat se...? :-))) Ok, proč ty urážky? Dohodneme se na jedné věci WP, přestaň o mne šířit lži a já tu přestanu o BMW, které mám jinak jako značku velmi rád psát a říkat pravdu, ano? Jak jsem na to přišel? Jednoduše tím, že jsem auto řídil, testoval ho, řadu BMW jsem člověče i vlastnil, možná i budu v budoucnu vlastnit, ale píšu o svých bezprostředních dojmech o vozech mající tzv. Xdrive, které jsou opravdu řidičsky žalostné. Přestaň se tedy chovat jako fundamentální hlupák s psí devotností vůči značce a vyslechne si i argumenty druhé strany. Děkuji
Jako dlouholetý vlastník a uživatel vím velmi dobře co je na nových BMW dobře a špatně. Obecně všechny modely v řadě G mají narozdíl od F opět příjemnější řízení, které už nevyznívá jako dodané od Audi a spíš než gumovost mu lze vyčítat ještě stále váhající reakci kolem nulové polohy a ne vždy vyvážené chování v oblouku. Přesnost se mu upřít nedá.Podvozky pak jsou nejpohodlnější co kdy BMW mělo a opět ve srovnání s ostatními v D3 i s velkými koly moc hezky tlumí, přičemž neodskakují ani nebouchají. Není tam ta houpavá naprosto nebavorská měkkost jako u standardních podvozků řad F, přesto jsou v konečném důsledku komfortnější.A ano, umím si představit ještě lepší řízení, MB nebo Jag umí s elektrickým posilovačem lépe než BMW, ale není to tak jak píšeš. Takže klídek ty argumente.;-)
No vidíš ty kluku ušatá :-)... ono to jde i slušně, i když argumentačně s tebou souhlasím jen opravdu částečně. Bavíme se i o verzi Xdrive? Tady bych o přesnosti řízení, chování na limitu či jakémkoliv komfortu velmi diskutoval, to auto je prostě guma, řízení je mrtvé a podvozek prostě necítíš, vůbec. A to jak jakoby oklikou shazuješ Audi, sorry :-)))))) ... co myslíš tím nevyznívá? MB umí s elektronickým posilovačem lépe? U Jega bych souhlasil, ale jestli je něco fakt příšerný na řízení pak je to MB, pokud se nebavíme o verzích AMG. Jinak co oceňují na BMW je kvalita zpracování, nic nevrže a nebouchá a co má absolutně nejlepší je servisní zázemí z velké trojky a přístup k zákazníkovi. Audi je v této oblasti na úplně posledním místě, horší to snad už být nemůže. MB je někde mezi, ale u BMW by se mohly chodit doučovat.
První příspěvek mi přišel jako nový nick jednoho adoranta OOOO. Nemám vůbec problém s Audi, ale píše zhruba tím stylem. Takže jsem předpokládal, že si jen změnil jméno. G20 vs C a G30 vs E...vždy bych si vzal BMW, ale s řízením MB. V obou případech líp vyvážené a bez nesmyslných změn v účinku, který má zřejmě evokovat něco sportovního. Za to by vývojáři BMW měli dostat přes pracky. Xdrive právě v posledních generacích mi už přijde velmi blízko pocitu z jízdy s rwd. To, co mě krkalo v generacích E a F je pryč, naštěstí. Naopak řízení u jakéhokoliv GL na zadokolkovém podvozku vyjma GKC je horší než u X modelů BMW. Mimochodem C a GLC mi jízdně vážně sedí, na to, že už chystají novou generaci, tak moc hezky jezdí a řídí se. Poslední generace Audi jde mimo mě, pokud se nebavíme o modelech Quattro GmbH. Řízení úplně bez citu, podvozek příjemný, ale bez nějaké finesy a když se přitlačí, tak z toho není vůbec žádný pocit, požitek. Nikdy na to Audi nebyly stavěné, teď však nejunylejší co si pamatuji. A to jsem i pár Audi měl. Teď nevím co bych si z běžné produkce vybral.
Já mám Aud A7 nové generace, je to opravdu skvělé auto. Lepší jsem neměl, pokukuji po RS6, ale rozum mě táhne k BMW kde mám vše - skvělý servis, přístup a známé. MB mě jízdně krom AMG netáhne, známý si koupil nové GLS a po půl roce se mů kompletně rozpadlo sedadlo řidiče. Odpověď v MB: Co by jste chtěl, to jsou dnešní í auta. Sedčku vyměnili, ale pocit prémie už nemá. Nová S-Classe je, ale ultrapecka.
Ten servis ma myslim nejhorší MB, aspoň teda na severní a střední Moravě B-]
Btw, servis Audi v Kyjově je velmi, velmi solidní.
Kyjov je fajn, krásné prostředí, asi jediný opravdu prémiový salon Audi, s tím souhlasím, auto mám odtamtud. Jen občas řeknou cenu za servis jinou než leží na faktuře. Ale pořád má BMW lepší přístup k zákazníkovi, Audi pořád cítíš tu masovost koncernu, to BMW nemá.
Já myslel, že v příšernosti chování k zákazníkům vede Praha, tady je to občas opravdu k nepochopení. :-D
Chodov a Ostrava je stejná zvrácená příšernost. O moc lepší není brněnské BMW. U mě vede Olomoucký Cartec, tam si připadáš jako by jsi přejel hranice s Německem, naopak ostravská sestra hlavně servis děs. V Praze jsem kdysi jezdil k Bychlovi, ale taky už horší.
Bychl byl srdcovka, dokud to vedle starý pán. V Praze jsou opravdu dobří v Renocaru, alespoň za sebe mohu jednoznačně doporučit, pokud se situace nezměnila. U Mercedesu nelze doporučit nic, snad jen jednoho prodejce na Chodově, o Audi nemá smysl mluvit to je katastrofa.
Tak, a může mi někdo vysvětlit, proč na tomto novém BMW jsou ledvinky koukatelné, neobludné a na dalších nových modelech připomínají svou velikostí držku kaimonů?
Napadlo mě úplně to stejné. Očividně jdou udělat i hezky, ale pánům z Mnichova ty obludně velké asi připadají cool.
Jo kokain, to je věc :-D
rozlišují se na sportovní a normální.
To máš jako s lidma, šofére. Někteří koukatelní jsou, jiní moc né. Že :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.