BMW 8 Gran Coupé konečně oficiálně: Je to krásný cesťák pro asijské golfisty

mpolan  |  19. 06. 2019 08:24

Auto pro čtyři lidi, ale ti dva vzadu nesmí trpět klaustrofobií a nesmí měřit přes metr osmdesát...

Odpovědět  |   | 
jano  |  19. 06. 2019 08:44

V aute si nesedel ani naživo nevidel a už hodnotíš,ako pisálkovia.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 06. 2019 08:51

Hele, blbounku, podívej se na tvar střechy a velikost zadních oken, to auto prostě není pro čtyři dospělé lidi. Je to vidět i z fotek interiéru, jak blízko k stropu jsou vrcholy zadních sedadel, a to mají integrované opěrky hlavy, tedy opět řešení nevhodné pro vyšší postavy. Je zajímavé, že u běžných mainstreamových aut se přesně tohle strašně kritizuje, ale když to udělá BMW u pětimetrového mastodonta, tak je vše v pořádku. Panejo, kdy k nám ze Slovenska zase přijde něco dobrého?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:43

Že by u BMW byli pitomci, kteří by nedokázali usadit dozadu osobu o 190 cm. Tak tomu snad ani sám nemůžeš uvěřit. Podobně tvarovaný Stinger, kterého vlastním, je o 25 cm kratší a asi 8 cm užší, já mám 192 cm a dozadu si v pohodě sednu na výšku.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  19. 06. 2019 09:50

Totéž Panamera, totéž A7, totéž GT 4door, CLS. Stylovka pro ty kterým je sedan příliš obyčejný a chtějí se odlišit. Auto si sami řídí, nepotřebují se vozit na zadních sedadlech ale čas od času jejich použitelnost ocení. Rozhodně to dává větší smysl než běžná osmička která má jen o dvacet centimetrů méně ale přitom vzadu vozíš jen půl kubíku vzduchu protože zadní sedadla slouží jen jako odkladiště věcí. Uplně stejně jsou na tom SUV coupe, proti klasickým krabicím nepřináší zhola nic, často jsou i hnusnější viz. X4, GLE ale lidé je stejně kupují. BMW i ostatní automobilky nabízí dostatek praktičtějších modelů, vybere si každý podle svého gusta. Mainstream, aktuálně teď vídám víc nových Arteonů než běžných Passatů a to taky není dvakrát racioální koupě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2019 13:08

A7 je vzadu v pohodě do 185cm. Pak už si povídá hlava se stropem v důvěrném kontaktu. 6GT je na tom líp, ale je taky o půl patra vyšší a o devět stupňů ošklivější.

Odpovědět  |   | 
fero  |  19. 06. 2019 11:12

Však už máte Babiša(bureša), pribalíme ešte Fica a Danka...

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 06. 2019 18:13

Polane, zrovna ty se svoji podprůměrnou výškou, nemusíš mít vůbec žádné obavy.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 09. 2019 14:04

Ja som Ti nenadával, ale svedčí to o inteligencii.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 06. 2019 08:34

na co je tohle dobry ? megalomanske !

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:46

Alespoň nějaká krása v záplavě Fabií, Octavií, Superbů, Kodiaků, Hyundai, Kia atd., nemyslíš? Kdyby to nebylo tak drahé auto, počítám 3 mega za m850, tak jej jdu objednat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 06. 2019 10:42

Pro radost a pohodli (kdyz na to mas)?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  19. 06. 2019 09:56

M8 bude, už se pilně testuje na Ringu i v polárních oblastech. Franfurkt bude patřit M3 ale moc bych se nedivil kdyby Grand Coupe v M verzi představili ještě letos. Auto se mi libí víc než A7 nebo Mercedesy. Panamera bude řidičsky asi dotaženější ale taky to je další mega navíc napříč motorizacemi. Ve Stuttgartu si totiž nechávají zaptatit i za pozdrav.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 06. 2019 10:43

No krásný jak kde. Boční profil je hezký, ale předek i zadek jsou překombinované, předek vypadá jak zamřížované okno od blázince a zadek s milionem prolisů je všechno jenom ne krásný. A palubka je také pizda, zase ty ubohé budíky ala Pažout bez možnosti nastavení vypadají daleko ubožeji než řada mainstreamových řešení..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 06. 2019 12:12

Už studie v podstatě ukázala sériovou podobu. Jsem rád, že se neudálo moc změn. Jedno z nejhezčích současných aut.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  19. 06. 2019 18:48

Krásné auto, pekne zpracování ovšem doufejme, ze příšerně jízdní vlastnosti, gumové řízení jako u rady 6 GC jsou navždy pryč. Audi udává trend, nova A7 je naprosto famózní, nádherná, skvěle jezdi a Lichte je velkým čaroděj. MB je určitě a vždy bude dobra koupě, jen ty vnitřní materiály by občas mohly být lepší, méně vrzat a celkove být méně poplatný Asijskemu trhu. Samozřejmě je to jen můj názor. Pěkný den všem

Odpovědět  |   | 
WTF  |  19. 06. 2019 23:26

Jo, Audi svým haldexem vznešeně přejmenovaným na Quattro Ultra a třemi ropáky fakt udává trend.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 06. 2019 23:40

Ano, je to lepší a účinější systém čtyř kol než hloupý a nefunkční Xdrive .... to auto je doslova neovladatelné a má jako srandovní jízdní vlastnosti, navíc na ten vysmívanu Haldex BMW časem stejně přejde, protože prostěw funguje. BMW se dá uznat dobrá převodovka motory, ale jízdní vlastnosti děs a hrůza, užý dávno chybí jistota za volantem, Audi je prostě schopnějším a lepším vozem.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 09. 2019 14:08

A tá špičková kvalita no sračka.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 06. 2019 10:54

Příšerné jízdní vlastnosti? A pak čtu, jak si obhajuješ vlastní garáž...taková ta běžná diskuzní ubohost.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  19. 06. 2019 21:12

To je taká šeredka zvonka aj zvnútra, že to možno navrhol sám Kabaň...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné