BMW 8 Gran Coupé konečně oficiálně: Je to krásný cesťák pro asijské golfisty

21 komentářů

josephko
19. června • 21:12

To je taká šeredka zvonka aj zvnútra, že to možno navrhol sám Kabaň... :-)

Danny
19. června • 18:48

Krásné auto, pekne zpracování ovšem doufejme, ze příšerně jízdní vlastnosti, gumové řízení jako u rady 6 GC jsou navždy pryč. Audi udává trend, nova A7 je naprosto famózní, nádherná, skvěle jezdi a Lichte je velkým čaroděj. MB je určitě a vždy bude dobra koupě, jen ty vnitřní materiály by občas mohly být lepší, méně vrzat a celkove být méně poplatný Asijskemu trhu. Samozřejmě je to jen můj názor. Pěkný den všem

WP
21. června • 10:54

Příšerné jízdní vlastnosti? A pak čtu, jak si obhajuješ vlastní garáž...taková ta běžná diskuzní ubohost.;-)

WTF
19. června • 23:26

Jo, Audi svým haldexem vznešeně přejmenovaným na Quattro Ultra a třemi ropáky fakt udává trend.:-P

Jano
17. září • 14:08

A tá špičková kvalita no sračka.

Danny
20. června • 23:40

Ano, je to lepší a účinější systém čtyř kol než hloupý a nefunkční Xdrive .... to auto je doslova neovladatelné a má jako srandovní jízdní vlastnosti, navíc na ten vysmívanu Haldex BMW časem stejně přejde, protože prostěw funguje. BMW se dá uznat dobrá převodovka motory, ale jízdní vlastnosti děs a hrůza, užý dávno chybí jistota za volantem, Audi je prostě schopnějším a lepším vozem. :-)

Assasin
19. června • 12:12

Už studie v podstatě ukázala sériovou podobu. Jsem rád, že se neudálo moc změn. Jedno z nejhezčích současných aut.

.
19. června • 10:43

No krásný jak kde. Boční profil je hezký, ale předek i zadek jsou překombinované, předek vypadá jak zamřížované okno od blázince a zadek s milionem prolisů je všechno jenom ne krásný. A palubka je také pizda, zase ty ubohé budíky ala Pažout bez možnosti nastavení vypadají daleko ubožeji než řada mainstreamových řešení..

Frankie
19. června • 9:56

M8 bude, už se pilně testuje na Ringu i v polárních oblastech. Franfurkt bude patřit M3 ale moc bych se nedivil kdyby Grand Coupe v M verzi představili ještě letos. Auto se mi libí víc než A7 nebo Mercedesy. Panamera bude řidičsky asi dotaženější ale taky to je další mega navíc napříč motorizacemi. Ve Stuttgartu si totiž nechávají zaptatit i za pozdrav.;-)

Jozef
19. června • 8:34

na co je tohle dobry ? megalomanske !

bzzz
19. června • 10:42

Pro radost a pohodli (kdyz na to mas)?

Ginter
19. června • 9:46

Alespoň nějaká krása v záplavě Fabií, Octavií, Superbů, Kodiaků, Hyundai, Kia atd., nemyslíš? Kdyby to nebylo tak drahé auto, počítám 3 mega za m850, tak jej jdu objednat.

mpolan
19. června • 8:24

Auto pro čtyři lidi, ale ti dva vzadu nesmí trpět klaustrofobií a nesmí měřit přes metr osmdesát...

jano
19. června • 8:44

V aute si nesedel ani naživo nevidel a už hodnotíš,ako pisálkovia.

mpolan
19. června • 8:51

Hele, blbounku, podívej se na tvar střechy a velikost zadních oken, to auto prostě není pro čtyři dospělé lidi. Je to vidět i z fotek interiéru, jak blízko k stropu jsou vrcholy zadních sedadel, a to mají integrované opěrky hlavy, tedy opět řešení nevhodné pro vyšší postavy. Je zajímavé, že u běžných mainstreamových aut se přesně tohle strašně kritizuje, ale když to udělá BMW u pětimetrového mastodonta, tak je vše v pořádku. Panejo, kdy k nám ze Slovenska zase přijde něco dobrého?

Jano
17. září • 14:04

Ja som Ti nenadával, ale svedčí to o inteligencii.

Mirror
19. června • 18:13

Polane, zrovna ty se svoji podprůměrnou výškou, nemusíš mít vůbec žádné obavy.

fero
19. června • 11:12

Však už máte Babiša(bureša), pribalíme ešte Fica a Danka...

TVL
19. června • 9:50

Totéž Panamera, totéž A7, totéž GT 4door, CLS. Stylovka pro ty kterým je sedan příliš obyčejný a chtějí se odlišit. Auto si sami řídí, nepotřebují se vozit na zadních sedadlech ale čas od času jejich použitelnost ocení. Rozhodně to dává větší smysl než běžná osmička která má jen o dvacet centimetrů méně ale přitom vzadu vozíš jen půl kubíku vzduchu protože zadní sedadla slouží jen jako odkladiště věcí. Uplně stejně jsou na tom SUV coupe, proti klasickým krabicím nepřináší zhola nic, často jsou i hnusnější viz. X4, GLE ale lidé je stejně kupují. BMW i ostatní automobilky nabízí dostatek praktičtějších modelů, vybere si každý podle svého gusta. Mainstream, aktuálně teď vídám víc nových Arteonů než běžných Passatů a to taky není dvakrát racioální koupě.

jogurt
19. června • 13:08

A7 je vzadu v pohodě do 185cm. Pak už si povídá hlava se stropem v důvěrném kontaktu. 6GT je na tom líp, ale je taky o půl patra vyšší a o devět stupňů ošklivější.

Ginter
19. června • 9:43

Že by u BMW byli pitomci, kteří by nedokázali usadit dozadu osobu o 190 cm. Tak tomu snad ani sám nemůžeš uvěřit. Podobně tvarovaný Stinger, kterého vlastním, je o 25 cm kratší a asi 8 cm užší, já mám 192 cm a dozadu si v pohodě sednu na výšku.

Doporučujeme

Články odjinud