BMW 8 Gran Coupé konečně oficiálně: Je to krásný cesťák pro asijské golfisty

mpolan  |  19. 06. 2019 08:24

Auto pro čtyři lidi, ale ti dva vzadu nesmí trpět klaustrofobií a nesmí měřit přes metr osmdesát...

Odpovědět  |   | 
jano  |  19. 06. 2019 08:44

V aute si nesedel ani naživo nevidel a už hodnotíš,ako pisálkovia.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 06. 2019 08:51

Hele, blbounku, podívej se na tvar střechy a velikost zadních oken, to auto prostě není pro čtyři dospělé lidi. Je to vidět i z fotek interiéru, jak blízko k stropu jsou vrcholy zadních sedadel, a to mají integrované opěrky hlavy, tedy opět řešení nevhodné pro vyšší postavy. Je zajímavé, že u běžných mainstreamových aut se přesně tohle strašně kritizuje, ale když to udělá BMW u pětimetrového mastodonta, tak je vše v pořádku. Panejo, kdy k nám ze Slovenska zase přijde něco dobrého?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:43

Že by u BMW byli pitomci, kteří by nedokázali usadit dozadu osobu o 190 cm. Tak tomu snad ani sám nemůžeš uvěřit. Podobně tvarovaný Stinger, kterého vlastním, je o 25 cm kratší a asi 8 cm užší, já mám 192 cm a dozadu si v pohodě sednu na výšku.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  19. 06. 2019 09:50

Totéž Panamera, totéž A7, totéž GT 4door, CLS. Stylovka pro ty kterým je sedan příliš obyčejný a chtějí se odlišit. Auto si sami řídí, nepotřebují se vozit na zadních sedadlech ale čas od času jejich použitelnost ocení. Rozhodně to dává větší smysl než běžná osmička která má jen o dvacet centimetrů méně ale přitom vzadu vozíš jen půl kubíku vzduchu protože zadní sedadla slouží jen jako odkladiště věcí. Uplně stejně jsou na tom SUV coupe, proti klasickým krabicím nepřináší zhola nic, často jsou i hnusnější viz. X4, GLE ale lidé je stejně kupují. BMW i ostatní automobilky nabízí dostatek praktičtějších modelů, vybere si každý podle svého gusta. Mainstream, aktuálně teď vídám víc nových Arteonů než běžných Passatů a to taky není dvakrát racioální koupě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2019 13:08

A7 je vzadu v pohodě do 185cm. Pak už si povídá hlava se stropem v důvěrném kontaktu. 6GT je na tom líp, ale je taky o půl patra vyšší a o devět stupňů ošklivější.

Odpovědět  |   | 
fero  |  19. 06. 2019 11:12

Však už máte Babiša(bureša), pribalíme ešte Fica a Danka...

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 06. 2019 18:13

Polane, zrovna ty se svoji podprůměrnou výškou, nemusíš mít vůbec žádné obavy.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 06. 2019 08:34

na co je tohle dobry ? megalomanske !

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:46

Alespoň nějaká krása v záplavě Fabií, Octavií, Superbů, Kodiaků, Hyundai, Kia atd., nemyslíš? Kdyby to nebylo tak drahé auto, počítám 3 mega za m850, tak jej jdu objednat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 06. 2019 10:42

Pro radost a pohodli (kdyz na to mas)?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  19. 06. 2019 09:56

M8 bude, už se pilně testuje na Ringu i v polárních oblastech. Franfurkt bude patřit M3 ale moc bych se nedivil kdyby Grand Coupe v M verzi představili ještě letos. Auto se mi libí víc než A7 nebo Mercedesy. Panamera bude řidičsky asi dotaženější ale taky to je další mega navíc napříč motorizacemi. Ve Stuttgartu si totiž nechávají zaptatit i za pozdrav.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 06. 2019 10:43

No krásný jak kde. Boční profil je hezký, ale předek i zadek jsou překombinované, předek vypadá jak zamřížované okno od blázince a zadek s milionem prolisů je všechno jenom ne krásný. A palubka je také pizda, zase ty ubohé budíky ala Pažout bez možnosti nastavení vypadají daleko ubožeji než řada mainstreamových řešení..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 06. 2019 12:12

Už studie v podstatě ukázala sériovou podobu. Jsem rád, že se neudálo moc změn. Jedno z nejhezčích současných aut.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  19. 06. 2019 18:48

Krásné auto, pekne zpracování ovšem doufejme, ze příšerně jízdní vlastnosti, gumové řízení jako u rady 6 GC jsou navždy pryč. Audi udává trend, nova A7 je naprosto famózní, nádherná, skvěle jezdi a Lichte je velkým čaroděj. MB je určitě a vždy bude dobra koupě, jen ty vnitřní materiály by občas mohly být lepší, méně vrzat a celkove být méně poplatný Asijskemu trhu. Samozřejmě je to jen můj názor. Pěkný den všem

Odpovědět  |   | 
WTF  |  19. 06. 2019 23:26

Jo, Audi svým haldexem vznešeně přejmenovaným na Quattro Ultra a třemi ropáky fakt udává trend.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 06. 2019 23:40

Ano, je to lepší a účinější systém čtyř kol než hloupý a nefunkční Xdrive .... to auto je doslova neovladatelné a má jako srandovní jízdní vlastnosti, navíc na ten vysmívanu Haldex BMW časem stejně přejde, protože prostěw funguje. BMW se dá uznat dobrá převodovka motory, ale jízdní vlastnosti děs a hrůza, užý dávno chybí jistota za volantem, Audi je prostě schopnějším a lepším vozem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 06. 2019 10:54

Příšerné jízdní vlastnosti? A pak čtu, jak si obhajuješ vlastní garáž...taková ta běžná diskuzní ubohost.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  19. 06. 2019 21:12

To je taká šeredka zvonka aj zvnútra, že to možno navrhol sám Kabaň...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A