BMW 8 Gran Coupé konečně oficiálně: Je to krásný cesťák pro asijské golfisty

mpolan  |  19. 06. 2019 08:24

Auto pro čtyři lidi, ale ti dva vzadu nesmí trpět klaustrofobií a nesmí měřit přes metr osmdesát...

Odpovědět  |   | 
jano  |  19. 06. 2019 08:44

V aute si nesedel ani naživo nevidel a už hodnotíš,ako pisálkovia.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 06. 2019 08:51

Hele, blbounku, podívej se na tvar střechy a velikost zadních oken, to auto prostě není pro čtyři dospělé lidi. Je to vidět i z fotek interiéru, jak blízko k stropu jsou vrcholy zadních sedadel, a to mají integrované opěrky hlavy, tedy opět řešení nevhodné pro vyšší postavy. Je zajímavé, že u běžných mainstreamových aut se přesně tohle strašně kritizuje, ale když to udělá BMW u pětimetrového mastodonta, tak je vše v pořádku. Panejo, kdy k nám ze Slovenska zase přijde něco dobrého?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:43

Že by u BMW byli pitomci, kteří by nedokázali usadit dozadu osobu o 190 cm. Tak tomu snad ani sám nemůžeš uvěřit. Podobně tvarovaný Stinger, kterého vlastním, je o 25 cm kratší a asi 8 cm užší, já mám 192 cm a dozadu si v pohodě sednu na výšku.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  19. 06. 2019 09:50

Totéž Panamera, totéž A7, totéž GT 4door, CLS. Stylovka pro ty kterým je sedan příliš obyčejný a chtějí se odlišit. Auto si sami řídí, nepotřebují se vozit na zadních sedadlech ale čas od času jejich použitelnost ocení. Rozhodně to dává větší smysl než běžná osmička která má jen o dvacet centimetrů méně ale přitom vzadu vozíš jen půl kubíku vzduchu protože zadní sedadla slouží jen jako odkladiště věcí. Uplně stejně jsou na tom SUV coupe, proti klasickým krabicím nepřináší zhola nic, často jsou i hnusnější viz. X4, GLE ale lidé je stejně kupují. BMW i ostatní automobilky nabízí dostatek praktičtějších modelů, vybere si každý podle svého gusta. Mainstream, aktuálně teď vídám víc nových Arteonů než běžných Passatů a to taky není dvakrát racioální koupě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2019 13:08

A7 je vzadu v pohodě do 185cm. Pak už si povídá hlava se stropem v důvěrném kontaktu. 6GT je na tom líp, ale je taky o půl patra vyšší a o devět stupňů ošklivější.

Odpovědět  |   | 
fero  |  19. 06. 2019 11:12

Však už máte Babiša(bureša), pribalíme ešte Fica a Danka...

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 06. 2019 18:13

Polane, zrovna ty se svoji podprůměrnou výškou, nemusíš mít vůbec žádné obavy.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 06. 2019 08:34

na co je tohle dobry ? megalomanske !

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:46

Alespoň nějaká krása v záplavě Fabií, Octavií, Superbů, Kodiaků, Hyundai, Kia atd., nemyslíš? Kdyby to nebylo tak drahé auto, počítám 3 mega za m850, tak jej jdu objednat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 06. 2019 10:42

Pro radost a pohodli (kdyz na to mas)?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  19. 06. 2019 09:56

M8 bude, už se pilně testuje na Ringu i v polárních oblastech. Franfurkt bude patřit M3 ale moc bych se nedivil kdyby Grand Coupe v M verzi představili ještě letos. Auto se mi libí víc než A7 nebo Mercedesy. Panamera bude řidičsky asi dotaženější ale taky to je další mega navíc napříč motorizacemi. Ve Stuttgartu si totiž nechávají zaptatit i za pozdrav.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 06. 2019 10:43

No krásný jak kde. Boční profil je hezký, ale předek i zadek jsou překombinované, předek vypadá jak zamřížované okno od blázince a zadek s milionem prolisů je všechno jenom ne krásný. A palubka je také pizda, zase ty ubohé budíky ala Pažout bez možnosti nastavení vypadají daleko ubožeji než řada mainstreamových řešení..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 06. 2019 12:12

Už studie v podstatě ukázala sériovou podobu. Jsem rád, že se neudálo moc změn. Jedno z nejhezčích současných aut.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  19. 06. 2019 18:48

Krásné auto, pekne zpracování ovšem doufejme, ze příšerně jízdní vlastnosti, gumové řízení jako u rady 6 GC jsou navždy pryč. Audi udává trend, nova A7 je naprosto famózní, nádherná, skvěle jezdi a Lichte je velkým čaroděj. MB je určitě a vždy bude dobra koupě, jen ty vnitřní materiály by občas mohly být lepší, méně vrzat a celkove být méně poplatný Asijskemu trhu. Samozřejmě je to jen můj názor. Pěkný den všem

Odpovědět  |   | 
WTF  |  19. 06. 2019 23:26

Jo, Audi svým haldexem vznešeně přejmenovaným na Quattro Ultra a třemi ropáky fakt udává trend.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 06. 2019 23:40

Ano, je to lepší a účinější systém čtyř kol než hloupý a nefunkční Xdrive .... to auto je doslova neovladatelné a má jako srandovní jízdní vlastnosti, navíc na ten vysmívanu Haldex BMW časem stejně přejde, protože prostěw funguje. BMW se dá uznat dobrá převodovka motory, ale jízdní vlastnosti děs a hrůza, užý dávno chybí jistota za volantem, Audi je prostě schopnějším a lepším vozem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 06. 2019 10:54

Příšerné jízdní vlastnosti? A pak čtu, jak si obhajuješ vlastní garáž...taková ta běžná diskuzní ubohost.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  19. 06. 2019 21:12

To je taká šeredka zvonka aj zvnútra, že to možno navrhol sám Kabaň...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A