BMW 8 Gran Coupé konečně oficiálně: Je to krásný cesťák pro asijské golfisty

mpolan  |  19. 06. 2019 08:24

Auto pro čtyři lidi, ale ti dva vzadu nesmí trpět klaustrofobií a nesmí měřit přes metr osmdesát...

Odpovědět  |   | 
jano  |  19. 06. 2019 08:44

V aute si nesedel ani naživo nevidel a už hodnotíš,ako pisálkovia.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 06. 2019 08:51

Hele, blbounku, podívej se na tvar střechy a velikost zadních oken, to auto prostě není pro čtyři dospělé lidi. Je to vidět i z fotek interiéru, jak blízko k stropu jsou vrcholy zadních sedadel, a to mají integrované opěrky hlavy, tedy opět řešení nevhodné pro vyšší postavy. Je zajímavé, že u běžných mainstreamových aut se přesně tohle strašně kritizuje, ale když to udělá BMW u pětimetrového mastodonta, tak je vše v pořádku. Panejo, kdy k nám ze Slovenska zase přijde něco dobrého?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:43

Že by u BMW byli pitomci, kteří by nedokázali usadit dozadu osobu o 190 cm. Tak tomu snad ani sám nemůžeš uvěřit. Podobně tvarovaný Stinger, kterého vlastním, je o 25 cm kratší a asi 8 cm užší, já mám 192 cm a dozadu si v pohodě sednu na výšku.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  19. 06. 2019 09:50

Totéž Panamera, totéž A7, totéž GT 4door, CLS. Stylovka pro ty kterým je sedan příliš obyčejný a chtějí se odlišit. Auto si sami řídí, nepotřebují se vozit na zadních sedadlech ale čas od času jejich použitelnost ocení. Rozhodně to dává větší smysl než běžná osmička která má jen o dvacet centimetrů méně ale přitom vzadu vozíš jen půl kubíku vzduchu protože zadní sedadla slouží jen jako odkladiště věcí. Uplně stejně jsou na tom SUV coupe, proti klasickým krabicím nepřináší zhola nic, často jsou i hnusnější viz. X4, GLE ale lidé je stejně kupují. BMW i ostatní automobilky nabízí dostatek praktičtějších modelů, vybere si každý podle svého gusta. Mainstream, aktuálně teď vídám víc nových Arteonů než běžných Passatů a to taky není dvakrát racioální koupě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2019 13:08

A7 je vzadu v pohodě do 185cm. Pak už si povídá hlava se stropem v důvěrném kontaktu. 6GT je na tom líp, ale je taky o půl patra vyšší a o devět stupňů ošklivější.

Odpovědět  |   | 
fero  |  19. 06. 2019 11:12

Však už máte Babiša(bureša), pribalíme ešte Fica a Danka...

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  19. 06. 2019 18:13

Polane, zrovna ty se svoji podprůměrnou výškou, nemusíš mít vůbec žádné obavy.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 09. 2019 14:04

Ja som Ti nenadával, ale svedčí to o inteligencii.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 06. 2019 08:34

na co je tohle dobry ? megalomanske !

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 06. 2019 09:46

Alespoň nějaká krása v záplavě Fabií, Octavií, Superbů, Kodiaků, Hyundai, Kia atd., nemyslíš? Kdyby to nebylo tak drahé auto, počítám 3 mega za m850, tak jej jdu objednat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 06. 2019 10:42

Pro radost a pohodli (kdyz na to mas)?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  19. 06. 2019 09:56

M8 bude, už se pilně testuje na Ringu i v polárních oblastech. Franfurkt bude patřit M3 ale moc bych se nedivil kdyby Grand Coupe v M verzi představili ještě letos. Auto se mi libí víc než A7 nebo Mercedesy. Panamera bude řidičsky asi dotaženější ale taky to je další mega navíc napříč motorizacemi. Ve Stuttgartu si totiž nechávají zaptatit i za pozdrav.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 06. 2019 10:43

No krásný jak kde. Boční profil je hezký, ale předek i zadek jsou překombinované, předek vypadá jak zamřížované okno od blázince a zadek s milionem prolisů je všechno jenom ne krásný. A palubka je také pizda, zase ty ubohé budíky ala Pažout bez možnosti nastavení vypadají daleko ubožeji než řada mainstreamových řešení..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  19. 06. 2019 12:12

Už studie v podstatě ukázala sériovou podobu. Jsem rád, že se neudálo moc změn. Jedno z nejhezčích současných aut.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  19. 06. 2019 18:48

Krásné auto, pekne zpracování ovšem doufejme, ze příšerně jízdní vlastnosti, gumové řízení jako u rady 6 GC jsou navždy pryč. Audi udává trend, nova A7 je naprosto famózní, nádherná, skvěle jezdi a Lichte je velkým čaroděj. MB je určitě a vždy bude dobra koupě, jen ty vnitřní materiály by občas mohly být lepší, méně vrzat a celkove být méně poplatný Asijskemu trhu. Samozřejmě je to jen můj názor. Pěkný den všem

Odpovědět  |   | 
WTF  |  19. 06. 2019 23:26

Jo, Audi svým haldexem vznešeně přejmenovaným na Quattro Ultra a třemi ropáky fakt udává trend.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 06. 2019 23:40

Ano, je to lepší a účinější systém čtyř kol než hloupý a nefunkční Xdrive .... to auto je doslova neovladatelné a má jako srandovní jízdní vlastnosti, navíc na ten vysmívanu Haldex BMW časem stejně přejde, protože prostěw funguje. BMW se dá uznat dobrá převodovka motory, ale jízdní vlastnosti děs a hrůza, užý dávno chybí jistota za volantem, Audi je prostě schopnějším a lepším vozem.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 09. 2019 14:08

A tá špičková kvalita no sračka.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 06. 2019 10:54

Příšerné jízdní vlastnosti? A pak čtu, jak si obhajuješ vlastní garáž...taková ta běžná diskuzní ubohost.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  19. 06. 2019 21:12

To je taká šeredka zvonka aj zvnútra, že to možno navrhol sám Kabaň...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A