BMW 750i s výkonem navýšeným na 720 koní

Málo známá německá ladičská společnost Tuningwerk představila supersilné provedení !limuzíny“ BMW 750iL.

Nejprve k těm uvozovkám v perexu. Opravdové limuzíny, tedy sedany s dělicí stěnou za sedadlem řidiče, se dnes již prakticky nevyrábějí, ale jsme často svědky toho, že pojmem limuzína reklamní slogany označují i některé sedany nižších tříd. V případě BMW 750iL s prodlouženým rozvorem náprav si ale dovolím udělat výjimku, s ohledem na vnější i vnitřní rozměry tohoto mastodonta se jej nebojím limuzínou nazvat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Prodloužená „sedma“ není na první pohled zrovna ideálním základem pro zvyšování jízdních výkonů, ale pánové z německého Tuningwerku to zřejmě vidí jinak. Jak bylo řečeno již výše, vycházeli ze sériové limuzíny BMW 750iL opatřené přeplňovaným zážehovým osmiválcem s objemem 4,4 l, který ve svém standardním odladění dosahuje výkonu 407 koní (300 kW) a točivého momentu rovných 600 Nm. BMW 750iL s pohotovostní hmotností 2 055 kg zrychlí z klidu na 100 km/h za 5,3 s a dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pokud by se vám tyto parametry zdály jako nedostatečné, Tuningwerk připravil řešení v podobě dvou ladičských označených GT Edition a RS Edition. Ta krotší disponuje posílením na 530 koní (390 kW) a 740 Nm, což takto upravenému vozu BMW 750iL umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,2 s a dosáhnout rychlosti 310 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pokud vám ani tato porce není dost dobrá, můžete si objednat BMW 750iL s kitem RS Edition. Ten zvyšuje výkon až na 720 koní (530 kW) a točivý moment na enormních 1 090 Nm a vůz údajně zrychlí z klidu na 100 km/h již za 3,5 s a pokoří hranici 350 km/h. Součástí obou úprav jsou také výkonné uhlíko – keramické brzdy, sportovní výfuková soustava, decentní aerodynamické doplňky včetně odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru, kapota vyrobená z uhlíkových kompozitů nebo dvacetipalcové, černě lakované ráfky s pneumatikami Pirelli P-Zero.

A cena za tyto přestavby? Za GT Edition dáte v přepočtu 3 700 000 Kč, zatímco BMW 750iL RS Edition vás přijde na 4 910 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 3 2
Rok výroby: 2012
Stav: 166 220 km
Cena: 300 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2009
Stav: 163 670 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2005
Stav: 169 835 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 175 176 km
Cena: 220 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2007
Stav: 169 020 km
Cena: 170 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 52 881 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků