BMW 7: Přírůstek pod kapotou

O novém BMW řady 7 jsme vás již důkladně informovali. Dnes se zaměříme zejména na nový dvanáctiválcový motor.
BMW 7: Přírůstek pod kapotou
Hliníkový dvanáctiválec v sobě kombinuje dvě nejmodernější technologie konstrukce benzínových motorů současnosti; přímé vstřikování paliva GDI a technologie Valvetronic.

Nový motor využívá 60 stupňovou konfiguraci válců. Celkový objem motoru je 6.0 litru Maximální výkon je 408 ks. Točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm.

Informace, které jsem vám dnes přinesli o dvanáctiválcovém motoru pro BMW řady 7 jsou ty první, které byly uvolněny. Jakmile budou k dispozici podrobnější informace, zcela jistě se k tomuto výjimečnému motoru i automobilu vrátíme.

BMW řady 7 s dvanáctiválcovým motorem bude v prodeji na podzim příštího roku, tedy v roce 2002.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků