BMW 7: Přírůstek pod kapotou

O novém BMW řady 7 jsme vás již důkladně informovali. Dnes se zaměříme zejména na nový dvanáctiválcový motor.
BMW 7: Přírůstek pod kapotou
Hliníkový dvanáctiválec v sobě kombinuje dvě nejmodernější technologie konstrukce benzínových motorů současnosti; přímé vstřikování paliva GDI a technologie Valvetronic.

Nový motor využívá 60 stupňovou konfiguraci válců. Celkový objem motoru je 6.0 litru Maximální výkon je 408 ks. Točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm.

Informace, které jsem vám dnes přinesli o dvanáctiválcovém motoru pro BMW řady 7 jsou ty první, které byly uvolněny. Jakmile budou k dispozici podrobnější informace, zcela jistě se k tomuto výjimečnému motoru i automobilu vrátíme.

BMW řady 7 s dvanáctiválcovým motorem bude v prodeji na podzim příštího roku, tedy v roce 2002.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků