BMW 7: Přírůstek pod kapotou

O novém BMW řady 7 jsme vás již důkladně informovali. Dnes se zaměříme zejména na nový dvanáctiválcový motor.
BMW 7: Přírůstek pod kapotou
Hliníkový dvanáctiválec v sobě kombinuje dvě nejmodernější technologie konstrukce benzínových motorů současnosti; přímé vstřikování paliva GDI a technologie Valvetronic.

Nový motor využívá 60 stupňovou konfiguraci válců. Celkový objem motoru je 6.0 litru Maximální výkon je 408 ks. Točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm.

Informace, které jsem vám dnes přinesli o dvanáctiválcovém motoru pro BMW řady 7 jsou ty první, které byly uvolněny. Jakmile budou k dispozici podrobnější informace, zcela jistě se k tomuto výjimečnému motoru i automobilu vrátíme.

BMW řady 7 s dvanáctiválcovým motorem bude v prodeji na podzim příštího roku, tedy v roce 2002.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků