BMW 7: Přírůstek pod kapotou

O novém BMW řady 7 jsme vás již důkladně informovali. Dnes se zaměříme zejména na nový dvanáctiválcový motor.
BMW 7: Přírůstek pod kapotou
Hliníkový dvanáctiválec v sobě kombinuje dvě nejmodernější technologie konstrukce benzínových motorů současnosti; přímé vstřikování paliva GDI a technologie Valvetronic.

Nový motor využívá 60 stupňovou konfiguraci válců. Celkový objem motoru je 6.0 litru Maximální výkon je 408 ks. Točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm.

Informace, které jsem vám dnes přinesli o dvanáctiválcovém motoru pro BMW řady 7 jsou ty první, které byly uvolněny. Jakmile budou k dispozici podrobnější informace, zcela jistě se k tomuto výjimečnému motoru i automobilu vrátíme.

BMW řady 7 s dvanáctiválcovým motorem bude v prodeji na podzim příštího roku, tedy v roce 2002.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků