BMW 7 po faceliftu ze všech stran. Užijte si ledvinky, dokud ještě jsou!

Modernizované BMW řady 7 se oficiálně ukáže už zanedlouho. Co se ale vnějšího vzhledu týče, už nemá co schovávat.

Za poslední dobu si nepamatuji nový model BMW, který by neunikl na veřejnost dříve, než to bylo v plánu. Jenom v minulých několika měsících to byly nové generace SUV X5, roadsteru Z4 a řady 3, tento „trend“ navíc neustává. Už v pondělí se na internet dostala první fotka modernizované vlajkové lodi 7, kterou tehdy neměl ještě nikdo vidět. Dnes už máme snímky vlastně celého exteriéru.

Facelift BMW řady 7 částečně odhalen. Ledvinky budou zase o dost větší

Facelift BMW řady 7 částečně odhalen. Ledvinky budou zase o dost větší

Pondělní únik snímku s částečně zakrytým vozem později doplnil přímý čelní pohled, který naplno odhalil obrovské ledvinky (nebo už spíše ledviny) a výrazně užší přední světlomety s laserovou technikou ve vrcholném provedení. Právě charakteristické ledvinky se často stávají terčem diskusí, protože skutečně narůstají do obřích rozměrů.

Minitest BMW 760Li V12 Excellence: O čtyři válce a jednu galaxii navíc

Minitest BMW 760Li V12 Excellence: O čtyři válce a jednu galaxii navíc

Rekordmanem dosud bylo SUV X7, sedmička po faceliftu ale nezůstává příliš pozadu. Trochu to na mě působí, jako by BMW naznačovalo něco ve smyslu „ještě si je užijte, brzy nebudou“, protože s příchodem dalších elektromobilů se charakteristický prvek bavoráků v takové formě, v jaké jej známe už celá desetiletí, vytrácet. Příkladem budiž třeba BMW iX3 s „tygřím nosem“ podobným vozům Kia…

BMW iX3 oficiálně. Elektrické SUV zpředu opravdu vypadá jako Kia

BMW iX3 oficiálně. Elektrické SUV zpředu opravdu vypadá jako Kia

Pohled na celý vůz nám umožnily snímky, které se před pár hodinami objevily na BMW Blogu. Pocházejí z oficiálního konfigurátoru BMW a jsou na nich verze 750iL, 750iL M Sport a M760iL. Právě poslední zmíněná verze nás docela těší, protože se s ní BMW podle všeho ještě definitivně neloučí. Bonusem je poslední snímek reálného vozu, který byl zřejmě pořízen na „tajné“ prezentaci. Ta vodorovná linka táhnoucí se po celé šíři víka kufru bude v noci vypadat krásně!

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků