BMW 7: nové dieselové motory přichází

BMW 7 se v současné době nabízí pouze se dvěma benzínovými motory (verze 735 a 745). K nim velmi brzy přibudou i dva dieselové agregáty - verze s těmito motory se budou jmenovat 730d a 740d,  přičemž půjde o šestiválec a osmiválec.

Třílitrový šestiválec bude mít výkon 160 kW (218 koní) při čtyřech tisících otáčkách a točivý moment 500 Nm mezi 2000 a 2750 otáčkami. Maximální rychlost bude mít bavorák s tímto motorem 235 km/h, zrychlení z nuly na sto za osm sekund.

Čtyřlitrový osmiválec pak potěší točivým momentem 600 Nm v rozmezí 1900-2500 otáček, přičemž maximální výkon 190 kW má stejně jako šestiválec ve čtyřech tisících. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h a z nuly na sto zrychlí sedmička za 7,4 sekundy.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků