BMW 7 dostalo nové naftové šestiválce. Jsou hybridní, ale vadit vám to nemusí

12 komentářů

Ralf
20. června • 14:28

BMW se designové ztratilo někde od 2010 a byla to třída 5, která přišla s tímhle odporným designem. BMW žije z podstaty, nic více. Někomu prostě stačí vlastnit BMW, více je nezajímá.

AAAmotorka
19. června • 16:52

Hnusné prase už zase. BMW.

Jaroslav
19. května • 23:49

Uz jste nekdy kupoval nove BMW ? Myslim ze jste nove auto nekupoval nikdy

Hubert
19. června • 13:01

borců z BMW to strategicky vyšlo, kdyby nebylo těch ledvin, tak by to byl stejně nudně učesaný exteriér jak u Mercedusu a Audi. Nebylo by o čem mluvit, ale to auto je tak dobrý, že by mě ty ledvinky byly u prdele kdybych ho měl.

Josef
20. června • 9:40

Vidím to stejně.

Jim
19. června • 11:12

Proti motorům nic nemám, ale ty prasečí ledviny jsou děs.

Jaroslav
30. ledna • 7:58

Auto vypada krasne, luxusne

Adam
19. června • 14:05

Videli jste auto fyzicky? Pokud ne - mozna zmenite nazor na ledvinky

Josef
20. června • 9:39

To je pravda, ve skutečnosti auto vypadá často jinak, než na fotografiích. Ale v případě těchto ledvin mne napadlo, že pokud je jejich autor Kabaňa, tak se nedivím, že ho vyhodili. Nebo naopak, pokud se s těmito "ledvinami" musel direktivně stotožnit, tak že odešel od BMW sám.
Záleží ovšem na vkusu každého jednodlivce, vkus má každý různý. Někomu připadají ledviny BMW adekvátní a "originální", jinému velké a naopak by se určitě našli takové jedinci, kteří by uvítali jejich ještě větší velikost.
Velká tlama Lexusu byla pro mne také šokem, ale časem si člověk zvykne a někdy se začne i líbit. Vkus (a móda) se také mění. Proto mne nechávají ledviny BMW chladným a třeba se mi budou za pár let líbit...

kobliha s řepkovou náplní
19. června • 11:05

Naftové výrobníky rakoviny vem čert, ale dá se připlatit za větší ledviny?

Kuk Vykuk
19. června • 19:47

Vlastníma ledvinama určitě. :-D

Ralf
19. června • 9:32

Motory má BMW špičkové, jen ten design má doslova obludný.

Doporučujeme

Články odjinud