Dyť je to hnus,čtyřdveřovej sedan s rádoby sníženou střechou a hned prej kupé. By mě zajímalo, jak profesoři z Mnichova nazývají dvoudveřová auta, třeba 850CSi. Asi bidet. Ale se spotřebou by mohl mít pravdu. Mám třílitra v naftě a jezdím každý den do práce do šesti litrů, ale soused má benzína a jezdí za devět.
já ho byl neska testovat v áčkách maj ho tam za120tis kč na po desátý sem ho nastartoval měl už něco najeto lak nic moc, interiér byl docela cítit asi prochcaný sedačky od psa nebo od manželky ,žral olej ale spotřeba dobrá vynikajcí 40l na 100km a to je super na vojně jsem byl řidič a zil-131mi žral 80 l /100 km .no nekup to za ty prachy myslim v těch áčkách né nový;-)
Zibo to co mají v AAA je uplně jíný auto než o čem se píše tak nemel nesmysly
Pff to má teda pěkně slabej motor, když musí mít tak lehký převody. Mě to jede na trojku 130km/h.
Mrkef, tohle má osmikvalt. ten v A4 opravdu nemáš, takže srovnáváš nesrovnatelné. Kup si A6/A7 3,0TDIR a budeš mít možnost porovnat řazení osmikvaltu ZF s tím, co máš teď.
Čekal jsem, kdo se chytne jako první :D. Jo, je to logický, že to má jinak poskládané...atd. S tím co mám teď jsem měl možnost porovnat BMW ZF několikrát, ale nejsem si jistý, zda to tu rozebírat, aby se něco nestrhlo.
já to strhnu za tebe, klidně si porovnej VW se čtyřma kruhama s čistokrevným BMW : DD
Definuj pojem ''cistokrvne BMW''. Myslim ze viac netreba.
s 8kvaltom ZF jazdim 2 roky - je dobry, rychly, logicky, pri manualnom radeni poslucha. Je troska nekomfortny pri radeni neutral-1, ale to je vraj problem softwaru v mojom aute (F10 525d).BMW mal ZF prevodovku tusim ako prvy (resp. mozno naraz s Lexusom)
Prednu cast hodnotim ako dizajnovo nepodarenu, zozadu a zboku je to ok. Sedmicka je lepsia volba.
V textu je uvedeno "přední komfortní sedadla s vyhříváním a chlazením", ale dle fotogalerie má tento konkrétní vůz přední sedadla pouze vyhřívaná. Buď je chyba v textu nebo pan Matějka jezdil v jiném voze, než je na fotkách. Vlastně ani ten zvukový systém Bang & Olufsen tam nevidím.
Žádná 6ka nemá chlazení sedadel. To si pan autor popletl s Audi. BMW používá pouze ventilovaná sedadla, tedy vestavěný větrák. A mimochodem, větry jak sedačky v Paláci kultury to neodsává, fouká to přesně naopak.
zajímavý... pan matějka si z nás hlavně dělá srandu nejen v tomhle...článek o pěkným autě ale obsah mě fakt nasr.... co je na tom že 450k motor seštelovanej EU žere i trávu kolem cesty...ať sakra narovinu napíše co to žere a nechá si kecy pro blbce, to že dřív V8 300k i 400k motory bez turb žraly max 30 včetně staré M5 e39 je kapitola sama o sobě. tenhle motor je popsanej i na jinejch serverech kde spotřebu reálně přiznávají... je to to samý u 1,8tsi u koncernu néé vážení divácíí to nežeréé to jede za 8 a víc ani omylem. ti novináři myslí že čtenáři jsou asi dementi:-O
No a proto existují a dobře se prodávají velkoobjemové diesely V8 a donedávna i V10. 313k phaeton jezdil v rozmezí 9-11 na sto a trávy v příkopu si nevšímal.....
nebud idealista V10TDI jede za 11 jen na okresce při dodržování předpisů dlouhodobý průměr 14,7 a pokud to protáhneš na dálnici přes 200 vezme si 24L.
vyvolalo to ve mě vzpomínku, na chrysler 300m, který měl nízkou podlahovou platformu a podobné rozměry... ...tohle bmw se mi velmi líbí (zas*aná krize)
Jééé tak super, zase to dokázali profíci u BMW !!! Z řady šest, která byla čisté cupé udělat pose., ala cupé sedan .... juuuhuuu :(
Ač - nebo právě proto, že - je mým aktuálním vozem GT 535d , nejsem a nebudu přítelem této bavorské značky. Musím ovšem konstatovat, že dle mého názoru je 6 Grandcoupé krásné auto, což ovšem nic nemění na jeho hlavním handicapu, tedy že jde o BMW s technikou BMW, výbavou BMW a vlastnostmi BMW. Ale krásné nezpochybnitelně je i přesto, že je to sedan.
Jsem jedinej, komu přijde, že ten článek psal 9-ti letý vnuk pana Matějky?..
Taky se mi tenhle styl psaní nelíbí a vzbuzuje ve mě negativní emoce podobně jako každá vtíravá reklama
Což reklama, ale sloh ve stylu: "...jako kdyby byl poloviční velikosti. Na svoji velikost byl až neuvěřitelně obratný..." Mi připomíná "Ema má mámu. Máma mele maso."
to jste s tím autem ale jezdil na laně nebo z kopce bez motoru za 13L/100km...tohle mě opravdu dokáže vytočit...kdybych z vlastní zkušenosti nevěděl kolik polyká 550i tak bych možná věřil. vážení reálná spotřeba tohoto motoru je 14-55L, průměr slušňáka je 17,pokud se dost pospíchá tak přes 30L a pokud se závodí na okresce tak počítač ukáže 39,5L protože víc neumí...dotankování napoví. přestaňte s hrát na ekologii a piště pravdivě at nejste jak t přblblíci z autosalonu.DÍKY
650i cabrio 330kW žere 10,7.... prostě to tak je, věřte mi
Na spritmonitoru jsou nove sestky jen dve, obe zerou 13, takze nejak netusim, co resis.Pokud jde o 550i, tak je jich tam 7 od 12 do 17, prumer 14.7.Neni tech aut samozrejme moc, na rozumnou statistiku to nestaci, ale soucasne to bohate staci na vyvraceni toho tveho fnukani.Protoze nikde nepises o provoznich podminkach (mesto, mimo mesto, dalnice) ale vymezujes se proti spotrebe jako takove, predpokladam, ze jsi v tom nikdy nejel, pripadne te do toho jednou nekdo pustil na par kilaku a tos samozrejme slapal na plyn jako mamina zeli a ted tady placas jak kdyzs z toho byl hotovej jeste tyden a machroval pred spoluzakama v hospode. No, z toho mozna vyrostes.
spritmonitor je jedna věc a praxe věc druhá...v techničáku máš napsanou spotřebu taky a taky to tak není.spritmonitor je věc dobrá ale tech 15l/100 je opravdu jen průměr velmi slušného řidiče. enormní spotřebu si dovolili potvrdit i na renomovaných konkurečních serverech při testech X6, 550i a 750i
hlas lidu. :-/ ...humorné čtení je i to, co za nesmysly lidi napíšou o svých plecháčích do samorecenzí na auto.cz....
Voni nemůžou napsat pravdu, už by ze zastoupení nedostali žádného bavoráčka k testování.Hlavně budou psát, jak si tu sportovní jízdu užili při spotřebě 13 litrů na sto.... je to vějička pro hejly.
Politika, byznys i život jsou založeny na krmení oušek hlupáků nesmysly. AR jde s proudem.
To je v pořádku. Ale nesmím předstírat serióznost. Blesk je bulvár a na nic si nehraje. Když seriózně tvářící se deník zveřejňuje komentáře novináře, který se podepisuje jako historik a je přitom zaměstnancem nato v propagandistickém oddělení, tak je to záměrný a cílený podvod na čtenářích. Pokud by v záhlaví webu měli uvedeno AUTOREVUE.CZ -Motoristický bulvár, tak je vše OK. Všichni by věděli na čem jsou.
Jojo, měl jsem kdysi auto s podobným motorem, nádrž na 82l stačila při slušném zacházení stěží na 400km....... Na německé dálnici v noci to neujelo ani 300kilometrů a už svítilo Bitte tanken!
Hmm pěkný,to má dvě tuny jo?co když to někde chcípne na vesnici tvl jak to budeš tlačit do servisu to by asi byl lepší malej fiátek ;-)
Soutěž o nejpitomější příspěvek roku? Proč by to mělo chcípnout, a i kdyby, proč by to měl někam tlačit, když je BMW assistance?
žádná BMW assistance neexistuje na bazarový auta ty kecálisto vem si paralen a běž si lehnou a prober se stý diskotéky čoveče;-)
tak tohle je vyloženě bazarovka :-D:-D
no je v Áčkach jí maj sem jí zkoušel čti dole:-D
Změnou majitele nárok na 5Y/100kkm service ani na assistance nezaniká a to ani v případě, že nešlo o prodej přes premium selection.
:-D
Vypadá pěkně, ale když se hovoří o kupé tak nemohu zapomenout na 8
I přesto, že má všechny neduhy současných BMW (jako například to, že nelze objednat rádiem nastavované hodiny, displej nočního vidění je mimo zorný úhel řidiče a ještě se samo vypíná při telefonátu a musíte ho znovu zapnout na nesmyslně umístěné liště asistentů u levého kolena mimo zorné pole řidiče,......................) plus pár dalších nesmyslů navíc (u auta za 2,5-3M nelze objednat elektrické otevírání víka kufru.................) přesto je to nejkrásnější BMW. Nebo snad jediné krásné BMW?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.