BMW 650i xDrive Gran Coupé: to auto je krásné i špinavé

Krev rozpumpuje jen pohled na něj. A co teprve, když usednete za volant. Osmiválec mi nabídl čtyři sta padesát koní pod kapotou. Dost na to, aby dvě tuny vážící kočár proměnil v dravce…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyřdveřové kupé dostalo do vínku kratší převisy a elegantní zjev a vyzvalo na souboj Porsche Panameru.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér testovaného vozu byl elegantní, nicméně s černou kůží Dakota poněkud temný...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 650i xDrive Gran Coupé má elektronicky omezenou nejvyšší rychlost při 250 km/h.

Gran Coupé poháněl „vymazlený“ benzinový osmiválcový motor 4,4 l s dvojitým turbodmychadlem. Předvedl mi v plné parádě, proč jsou motory z Bavorska tak oceňované. Stačilo prudce prošlápnout plynový pedál a vůz s rychlou 8stupňovou sportovní automatickou převodovkou Steptronic vystřelil. Na 100 km/h se dostal za neuvěřitelných 4,4 sekundy. Tak jezdily dříve supersporty a ne limuzíny o hmotnosti 2015 kilogramů.

Klepněte pro větší obrázek
Zavazadlový prostor nabízí objem 460 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší až na 1265 litrů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maximálně odlehčené. Vůz má kromě jiného hliníkové bezrámové dveře, hliníkovou kapotu motoru, přední blatníky z termoplastu.
Klepněte pro větší obrázek
Na krásné detaily narazíte všude, kam se podíváte…
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků