BMW 650i xDrive Gran Coupé: to auto je krásné i špinavé

Krev rozpumpuje jen pohled na něj. A co teprve, když usednete za volant. Osmiválec mi nabídl čtyři sta padesát koní pod kapotou. Dost na to, aby dvě tuny vážící kočár proměnil v dravce…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyřdveřové kupé dostalo do vínku kratší převisy a elegantní zjev a vyzvalo na souboj Porsche Panameru.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér testovaného vozu byl elegantní, nicméně s černou kůží Dakota poněkud temný...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 650i xDrive Gran Coupé má elektronicky omezenou nejvyšší rychlost při 250 km/h.

Gran Coupé poháněl „vymazlený“ benzinový osmiválcový motor 4,4 l s dvojitým turbodmychadlem. Předvedl mi v plné parádě, proč jsou motory z Bavorska tak oceňované. Stačilo prudce prošlápnout plynový pedál a vůz s rychlou 8stupňovou sportovní automatickou převodovkou Steptronic vystřelil. Na 100 km/h se dostal za neuvěřitelných 4,4 sekundy. Tak jezdily dříve supersporty a ne limuzíny o hmotnosti 2015 kilogramů.

Klepněte pro větší obrázek
Zavazadlový prostor nabízí objem 460 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší až na 1265 litrů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Maximálně odlehčené. Vůz má kromě jiného hliníkové bezrámové dveře, hliníkovou kapotu motoru, přední blatníky z termoplastu.
Klepněte pro větší obrázek
Na krásné detaily narazíte všude, kam se podíváte…
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků