BMW 650i Cabriolet v ladění firmou Hamann

Letošního autosalonu ve Frankfurtu se zakladatel firmy Hamann Motorsport Richard Hamann nedožil, ale zřejmě by byl se směřováním své značky spokojen. Hamann je již od poloviny osmdesátých let brán jako specialista na vozy BMW, z posledních staveb si možná vzpomenete na vylepšenou řadu X6 v podobě svalnatě vypadajícího stroje Hamann Tycoon Evo M nebo na vůbec první ladičskou sadu určenou pro aktuální generaci BMW 5. Nepohrdne ani jinými vzory, zmiňme například Lamborghini Gallardo LP560-4 alias Hamann Victory II nebo malý Fiat 500 Abarth Hamann, ale je třeba zdůraznit, že na rozdíl od řady konkurentů u Hamannu dbají také o zlepšování výkonových parametrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A to se týká také nejnovější stavby v podobě vylepšeného kabrioletu BMW 650i řady 6 druhé generace. Díky řadě dílčích modifikací pohonné jednotky a instalaci vylepšeného sání a nové nerezové výfukové soustavy Hamann Sport se konstruktérům Hamann Motorsport podařilo výkon pohonné jednotky zvýšit z výchozích 407 koní (300 kW) až na 510 koní (375 kW). Jak je vidět z připojených snímků, novinka bude k mání alternativně se dvěma druhy litých kol s průměrem 21 palec. Jednodílné ráfky klasického střihu obouvají pneumatiky Dunlop Sport Maxx o rozměru 265/30 ZR21 vpředu a 295/25 ZR21 vzadu, v případě dvoudílných, matově černých ráfků jsou rozměry 255/30 ZR21 vpředu a 295/25 ZR21 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sportovně laděné pérování snížilo světlou výšku o 30 mm. Na první pohled si na voze všimneme členitého předního nárazníku s vestavěnými pásy LED pro denní svícení a podobně pojatého nárazníku zadního, který má navíc ve vyšších rychlostech snižovat vztlak. Oba nárazníky opticky propojují nové prahové obklady. Pro vylepšení interiéru je připravena sada nových hliníkových doplňků, ale podle Hamannu zákazníkovi splní jakékoli přání od speciálních koberečků až po nové čalounění tou nejkvalitnější kůží s výšivkami na hlavových opěrkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2008
Stav: 183 232 km
Cena: 274 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků