BMW 630i: kupé a kabrio s levnějším motorem

Dosud bylo možné pořídit BMW řady 6 pouze s osmiválcovým motorem 4.4 l s výkonem 245 kW (450 Nm). S tímto motorem stojí kupé 2 407 300 Kč a kabriolet 2 688 700 Kč. Je to poměrně vysoká cena, kterou není ochoten zaplatit každý. Pokud přece jen chcete šestku a nemáte tolik peněz, potěší vás, že tato řada dostane v září nový motor: řadový šestiválec 3.0 l s výkonem 190 kW (6 600 ot.) a točivým momentem 300 Nm (2 500 ot.). V modelové řadě 3, 5 a 7 má třílitr výkon 170 kW.

Se základní šestistupňovou manuální převodovkou spotřebuje kupé 9 l paliva, s automatem (Steptronic) 9,5 l; kabriolet pak 9,6/9,9 l/100 km. Na přání je k dispozici i SMG, tedy sekvenční převodovka. Na stovku zrychlí BMW 630i za 6,5 s, s automatem 6,7 s; kabrio pak 6,9/7,2 s/100 km. Maximálka je samozřejmě omezena 250 km/h. Levnější verze je o cca 120 kg lehčí než osmiválec, proto není divu, že budou standardně montovány menší brzdové kotouče. V základu má třílitrová šestka 17" kola ve třech provedeních s pneumatikami 245/50. Cena zatím nebyla stanovena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků