BMW 630i: kupé a kabrio s levnějším motorem

BMW 630i: kupé a kabrio s levnějším motorem

Dosud bylo možné pořídit BMW řady 6 pouze s osmiválcovým motorem 4.4 l s výkonem 245 kW (450 Nm). S tímto motorem stojí kupé 2 407 300 Kč a kabriolet 2 688 700 Kč. Je to poměrně vysoká cena, kterou není ochoten zaplatit každý. Pokud přece jen chcete šestku a nemáte tolik peněz, potěší vás, že tato řada dostane v září nový motor: řadový šestiválec 3.0 l s výkonem 190 kW (6 600 ot.) a točivým momentem 300 Nm (2 500 ot.). V modelové řadě 3, 5 a 7 má třílitr výkon 170 kW.

Se základní šestistupňovou manuální převodovkou spotřebuje kupé 9 l paliva, s automatem (Steptronic) 9,5 l; kabriolet pak 9,6/9,9 l/100 km. Na přání je k dispozici i SMG, tedy sekvenční převodovka. Na stovku zrychlí BMW 630i za 6,5 s, s automatem 6,7 s; kabrio pak 6,9/7,2 s/100 km. Maximálka je samozřejmě omezena 250 km/h. Levnější verze je o cca 120 kg lehčí než osmiválec, proto není divu, že budou standardně montovány menší brzdové kotouče. V základu má třílitrová šestka 17" kola ve třech provedeních s pneumatikami 245/50. Cena zatím nebyla stanovena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků