BMW 6 GT už u nás koupíte s naftovým čtyřválcem. Stojí 1,6 milionu

jirka  |  23. 08. 2018 10:37

když pomineme značku a řeknem si dvoulitr tdi 190 koní nové auto suv pohodlné. Tak bude za půlku ceny a furt se mi to zdá přehnané.

Odpovědět  |   | 
Taraba  |  23. 08. 2018 10:55

Jenže značku nikdo nepomine, tedy nikdo, kdo má peníze, homelessáci samozřejmě na značky nekoukají.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  23. 08. 2018 17:45

Jojo, říká se tomu "fake rich". Přesně tihle dají na značku úplně nejvíc. Akorát se pak každej měsíc bojej a mají pro jistotu nachystanej formulář na oddlužení. To aby jim exekutor nesebral všechny věci co mají na splátky

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  23. 08. 2018 11:16

půlka ceny těžko..ale ať si každý kupuje co chce, když dají tolik peněz za 4 válcovou naftu a užívají si kulturu chodu :DD každý jede něco jiného..

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  23. 08. 2018 11:48

Tak někdo, kdo srovnává auta akorát podle výkonu motoru by se takto rozhodovat mohl, ale jinak netuším proč se rozhodovat mezi 2m vysokou předokolkou a 1,5m vysokou zadokolkou a s tím plynoucí hromadou výhod od spotřeby až po lepší jízdní vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 13:44

Jasně
Člověk, který přemýšlí nad tímto autem najednou procitne a řekne si: "Jsem to ale hlupák, vždyť za půlku ceny mohu mít Tucsona v plné palbě!". A už letí za nejbližším dealerem Hyundai.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 14:55

to by si Vošický stříknul do textilu... ale myslím, že moc lidí, co se rozhodují "BMW nebo Hyundai?" asi nenajdete.

Odpovědět  |   | 
lamparna  |  24. 08. 2018 13:15

Nemyslim. Kdo by si nechtel misto jednoho auta poridit rovnou celou firmu?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  23. 08. 2018 12:54

dobre auto na dlhe cesty

Odpovědět  |   | 
lamparna  |  23. 08. 2018 13:05

Dlouhe cesty? V Evrope? Kde?

Myslite od jedne zacpy ke druhe, aby jste nakonec padl z mostu? Na to staci i hadraplan.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 13:49

Záleží jak definujete dlouhou jízdu. Jezdím pravidelně přes 500 km k našim západním sousedům a v poslední době se mi nestalo, že bych uvízl v nějaké zácpě. Třeba včera jsem jel, za Zličínem zapnu adaptivní tempomat a dalších přes 400 km jsem na něj nemusel sáhnout. Teda, s výjimkou jedné pauzy na tankování.

I když těch 500 km se někomu nemusí zdát jako dlouhá cesta, tak je určitě příjemnějšá jet to v tomto autě než v hadraplánu, to jistě uznáte.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 14:57

uvědomme si, že tu diskutují i ti, co v životě dojeli nejdál do Kauflandu a na dušičky do Hornídolní na hrob. Pro ty je samozřejmě cokoli o autech na dlouhé cesty sci-fi.

Odpovědět  |   | 
lamparna  |  24. 08. 2018 13:02

Predevsim tu diskutuji lide, kteri si povetsinou asi mysli, ze vsichni ostatni jsou uplni idioti. :-\

Evropa rozhodne neni ucpana auty, protoze jeden konkretni clovek jezdi jednu konkretni trasu jednou za cas bez problemu.

Jsem tu snad jediny, kdoz chape, ze pojem Evropa je neporovnatelne sirsi a ze zkusenost jednoho cloveka na jedne konkretni trase neni urcujici, kdyz je tu dalsich 513 milionu lidi na mnoha jinych trasach?

Mnoho z techto lidi zaziva dnes a denne nekonecne zacpy. Staci se podivat na masivni zacpy na francouzskych dalnicich A7 nebo A9. Chapu ovsem, ze pro mistni ctenare je tento panevropsky pohled na vec prilis vzdaleny a nebal bych ozacit je za sci-fi.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:49

Naposledy som siel Bratislava - Riga. Nijake zacpy neboli. Tu by sa mi pohodlne auto zislo.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 08. 2018 13:25

Kdyz uz bych nekdy mel vlastnit a dal ty penize za tzv. premiovku tak jedine s motorem sestivalcem. To je jediny duvod.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 14:59

souhlas. Dát 1,65 nebo 1,8 není velký rozdíl. Rozdíl R4 versus V/R6 je značný. Ale to provozovatel i10 těžko pochopí.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:50

A naco Vam to bude?

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  26. 08. 2018 00:00

... to bys stejně nepochopil...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 08. 2018 20:15

Já osobně tedy Liftbacky miluju, ale musí vypadat jako sedan. (Octavia) a i třída 6er je bombastická je to 6GC, super alternativa k 7er a 5er.
Ovšem 6GT, které vypadá jako snížené X6, s vysokou střechou v oblasti B sloupku, a prosklením téměř jak v Sharanu, tak to je vrchol šílenosti.
Špatné auto to není, ale nemá to úroveň, je to něco jako Tucson, prostě bez vkusu
Nová 6GC bude těžká bomba, připravte se a tuhle velrybu nekupujte

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  28. 08. 2018 00:01

U BMW je dobre pockat par mesicu nez prvni nedockavci koupi kary. Pote v autosalonu rozdavaji slevy, jako na bezicim pase. 20-25% sleva se da usmlouvat na vetsinu modelu i motorizaci.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  28. 08. 2018 12:08

Děsivé jízdní vlastnosti na limitu, v zatáčkách se naklání jak parník, interiér trochu zaspal dobu, na limitu nevíte co auto udělá, zpracování je skvělé, motor bezvadný, převodovka bezkonkurenční... nikdy jsem neměl tak smíšené pocity z vozu jako z 6GT.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

dnes | Martin Jeník | 2 příspěvky
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo