BMW 6 GT už u nás koupíte s naftovým čtyřválcem. Stojí 1,6 milionu

21 komentářů

Dan
28. srpna • 12:08

Děsivé jízdní vlastnosti na limitu, v zatáčkách se naklání jak parník, interiér trochu zaspal dobu, na limitu nevíte co auto udělá, zpracování je skvělé, motor bezvadný, převodovka bezkonkurenční... nikdy jsem neměl tak smíšené pocity z vozu jako z 6GT.

Lojzic
28. srpna • 0:01

U BMW je dobre pockat par mesicu nez prvni nedockavci koupi kary. Pote v autosalonu rozdavaji slevy, jako na bezicim pase. 20-25% sleva se da usmlouvat na vetsinu modelu i motorizaci.

Driver
25. srpna • 20:15

Já osobně tedy Liftbacky miluju, ale musí vypadat jako sedan. (Octavia) a i třída 6er je bombastická je to 6GC, super alternativa k 7er a 5er.
Ovšem 6GT, které vypadá jako snížené X6, s vysokou střechou v oblasti B sloupku, a prosklením téměř jak v Sharanu, tak to je vrchol šílenosti.
Špatné auto to není, ale nemá to úroveň, je to něco jako Tucson, prostě bez vkusu :-D
Nová 6GC bude těžká bomba, připravte se a tuhle velrybu nekupujte ;-)

23. srpna • 13:25

Kdyz uz bych nekdy mel vlastnit a dal ty penize za tzv. premiovku tak jedine s motorem sestivalcem. To je jediny duvod.

jogurt
23. srpna • 14:59

souhlas. Dát 1,65 nebo 1,8 není velký rozdíl. Rozdíl R4 versus V/R6 je značný. Ale to provozovatel i10 těžko pochopí.

Anti-automat
25. srpna • 12:50

A naco Vam to bude?

Thomas Fuk
26. srpna • 0:00

:-D... to bys stejně nepochopil...B-]

Anti-automat
23. srpna • 12:54

dobre auto na dlhe cesty

lamparna
23. srpna • 13:05

Dlouhe cesty? V Evrope? Kde?Myslite od jedne zacpy ke druhe, aby jste nakonec padl z mostu? Na to staci i hadraplan.

Anti-automat
25. srpna • 12:49

Naposledy som siel Bratislava - Riga. Nijake zacpy neboli. Tu by sa mi pohodlne auto zislo.

Marek71
23. srpna • 13:49

Záleží jak definujete dlouhou jízdu. Jezdím pravidelně přes 500 km k našim západním sousedům a v poslední době se mi nestalo, že bych uvízl v nějaké zácpě. Třeba včera jsem jel, za Zličínem zapnu adaptivní tempomat a dalších přes 400 km jsem na něj nemusel sáhnout. Teda, s výjimkou jedné pauzy na tankování.I když těch 500 km se někomu nemusí zdát jako dlouhá cesta, tak je určitě příjemnějšá jet to v tomto autě než v hadraplánu, to jistě uznáte.

jogurt
23. srpna • 14:57

uvědomme si, že tu diskutují i ti, co v životě dojeli nejdál do Kauflandu a na dušičky do Hornídolní na hrob. Pro ty je samozřejmě cokoli o autech na dlouhé cesty sci-fi.

lamparna
24. srpna • 13:02

Predevsim tu diskutuji lide, kteri si povetsinou asi mysli, ze vsichni ostatni jsou uplni idioti. :-\Evropa rozhodne neni ucpana auty, protoze jeden konkretni clovek jezdi jednu konkretni trasu jednou za cas bez problemu. ;-)Jsem tu snad jediny, kdoz chape, ze pojem Evropa je neporovnatelne sirsi a ze zkusenost jednoho cloveka na jedne konkretni trase neni urcujici, kdyz je tu dalsich 513 milionu lidi na mnoha jinych trasach?Mnoho z techto lidi zaziva dnes a denne nekonecne zacpy. Staci se podivat na masivni zacpy na francouzskych dalnicich A7 nebo A9. Chapu ovsem, ze pro mistni ctenare je tento panevropsky pohled na vec prilis vzdaleny a nebal bych ozacit je za sci-fi.

jirka
23. srpna • 10:37

když pomineme značku a řeknem si dvoulitr tdi 190 koní nové auto suv pohodlné. Tak bude za půlku ceny a furt se mi to zdá přehnané.

Marek71
23. srpna • 13:44

Jasně :-D
Člověk, který přemýšlí nad tímto autem najednou procitne a řekne si: "Jsem to ale hlupák, vždyť za půlku ceny mohu mít Tucsona v plné palbě!". A už letí za nejbližším dealerem Hyundai.

jogurt
23. srpna • 14:55

to by si Vošický stříknul do textilu... ale myslím, že moc lidí, co se rozhodují "BMW nebo Hyundai?" asi nenajdete.

lamparna
24. srpna • 13:15

Nemyslim. Kdo by si nechtel misto jednoho auta poridit rovnou celou firmu? B-]

Neurotic
23. srpna • 11:48

Tak někdo, kdo srovnává auta akorát podle výkonu motoru by se takto rozhodovat mohl, ale jinak netuším proč se rozhodovat mezi 2m vysokou předokolkou a 1,5m vysokou zadokolkou a s tím plynoucí hromadou výhod od spotřeby až po lepší jízdní vlastnosti.

Drahoslav Vejsasa
23. srpna • 11:16

půlka ceny těžko..ale ať si každý kupuje co chce, když dají tolik peněz za 4 válcovou naftu a užívají si kulturu chodu :DD každý jede něco jiného..

Taraba
23. srpna • 10:55

Jenže značku nikdo nepomine, tedy nikdo, kdo má peníze, homelessáci samozřejmě na značky nekoukají.

Martin
23. srpna • 17:45

Jojo, říká se tomu "fake rich". Přesně tihle dají na značku úplně nejvíc. Akorát se pak každej měsíc bojej a mají pro jistotu nachystanej formulář na oddlužení. To aby jim exekutor nesebral všechny věci co mají na splátky :-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud