BMW 6 GT už u nás koupíte s naftovým čtyřválcem. Stojí 1,6 milionu

jirka  |  23. 08. 2018 10:37

když pomineme značku a řeknem si dvoulitr tdi 190 koní nové auto suv pohodlné. Tak bude za půlku ceny a furt se mi to zdá přehnané.

Odpovědět  |   | 
Taraba  |  23. 08. 2018 10:55

Jenže značku nikdo nepomine, tedy nikdo, kdo má peníze, homelessáci samozřejmě na značky nekoukají.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  23. 08. 2018 17:45

Jojo, říká se tomu "fake rich". Přesně tihle dají na značku úplně nejvíc. Akorát se pak každej měsíc bojej a mají pro jistotu nachystanej formulář na oddlužení. To aby jim exekutor nesebral všechny věci co mají na splátky

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  23. 08. 2018 11:16

půlka ceny těžko..ale ať si každý kupuje co chce, když dají tolik peněz za 4 válcovou naftu a užívají si kulturu chodu :DD každý jede něco jiného..

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  23. 08. 2018 11:48

Tak někdo, kdo srovnává auta akorát podle výkonu motoru by se takto rozhodovat mohl, ale jinak netuším proč se rozhodovat mezi 2m vysokou předokolkou a 1,5m vysokou zadokolkou a s tím plynoucí hromadou výhod od spotřeby až po lepší jízdní vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 13:44

Jasně
Člověk, který přemýšlí nad tímto autem najednou procitne a řekne si: "Jsem to ale hlupák, vždyť za půlku ceny mohu mít Tucsona v plné palbě!". A už letí za nejbližším dealerem Hyundai.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 14:55

to by si Vošický stříknul do textilu... ale myslím, že moc lidí, co se rozhodují "BMW nebo Hyundai?" asi nenajdete.

Odpovědět  |   | 
lamparna  |  24. 08. 2018 13:15

Nemyslim. Kdo by si nechtel misto jednoho auta poridit rovnou celou firmu?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  23. 08. 2018 12:54

dobre auto na dlhe cesty

Odpovědět  |   | 
lamparna  |  23. 08. 2018 13:05

Dlouhe cesty? V Evrope? Kde?

Myslite od jedne zacpy ke druhe, aby jste nakonec padl z mostu? Na to staci i hadraplan.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 13:49

Záleží jak definujete dlouhou jízdu. Jezdím pravidelně přes 500 km k našim západním sousedům a v poslední době se mi nestalo, že bych uvízl v nějaké zácpě. Třeba včera jsem jel, za Zličínem zapnu adaptivní tempomat a dalších přes 400 km jsem na něj nemusel sáhnout. Teda, s výjimkou jedné pauzy na tankování.

I když těch 500 km se někomu nemusí zdát jako dlouhá cesta, tak je určitě příjemnějšá jet to v tomto autě než v hadraplánu, to jistě uznáte.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 14:57

uvědomme si, že tu diskutují i ti, co v životě dojeli nejdál do Kauflandu a na dušičky do Hornídolní na hrob. Pro ty je samozřejmě cokoli o autech na dlouhé cesty sci-fi.

Odpovědět  |   | 
lamparna  |  24. 08. 2018 13:02

Predevsim tu diskutuji lide, kteri si povetsinou asi mysli, ze vsichni ostatni jsou uplni idioti. :-\

Evropa rozhodne neni ucpana auty, protoze jeden konkretni clovek jezdi jednu konkretni trasu jednou za cas bez problemu.

Jsem tu snad jediny, kdoz chape, ze pojem Evropa je neporovnatelne sirsi a ze zkusenost jednoho cloveka na jedne konkretni trase neni urcujici, kdyz je tu dalsich 513 milionu lidi na mnoha jinych trasach?

Mnoho z techto lidi zaziva dnes a denne nekonecne zacpy. Staci se podivat na masivni zacpy na francouzskych dalnicich A7 nebo A9. Chapu ovsem, ze pro mistni ctenare je tento panevropsky pohled na vec prilis vzdaleny a nebal bych ozacit je za sci-fi.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:49

Naposledy som siel Bratislava - Riga. Nijake zacpy neboli. Tu by sa mi pohodlne auto zislo.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 08. 2018 13:25

Kdyz uz bych nekdy mel vlastnit a dal ty penize za tzv. premiovku tak jedine s motorem sestivalcem. To je jediny duvod.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 14:59

souhlas. Dát 1,65 nebo 1,8 není velký rozdíl. Rozdíl R4 versus V/R6 je značný. Ale to provozovatel i10 těžko pochopí.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:50

A naco Vam to bude?

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  26. 08. 2018 00:00

... to bys stejně nepochopil...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 08. 2018 20:15

Já osobně tedy Liftbacky miluju, ale musí vypadat jako sedan. (Octavia) a i třída 6er je bombastická je to 6GC, super alternativa k 7er a 5er.
Ovšem 6GT, které vypadá jako snížené X6, s vysokou střechou v oblasti B sloupku, a prosklením téměř jak v Sharanu, tak to je vrchol šílenosti.
Špatné auto to není, ale nemá to úroveň, je to něco jako Tucson, prostě bez vkusu
Nová 6GC bude těžká bomba, připravte se a tuhle velrybu nekupujte

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  28. 08. 2018 00:01

U BMW je dobre pockat par mesicu nez prvni nedockavci koupi kary. Pote v autosalonu rozdavaji slevy, jako na bezicim pase. 20-25% sleva se da usmlouvat na vetsinu modelu i motorizaci.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  28. 08. 2018 12:08

Děsivé jízdní vlastnosti na limitu, v zatáčkách se naklání jak parník, interiér trochu zaspal dobu, na limitu nevíte co auto udělá, zpracování je skvělé, motor bezvadný, převodovka bezkonkurenční... nikdy jsem neměl tak smíšené pocity z vozu jako z 6GT.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A