BMW 6 GT už u nás koupíte s naftovým čtyřválcem. Stojí 1,6 milionu

O jednu řadu povýšený nástupce řady 5 Gran Turismo již koupíte nejen se zážehovým, ale také se vznětovým čtyřválcem.

Bavorské motorové závody pomalu rozšiřují paletu pohonných jednotek řady 6 Gran Turismo. Začalo to šestiválci 30d, dvakrát přeplňovaným 40d a zážehovým 40i, od začátku prodejů byl základem benzinový dvoulitrový čtyřválec 30i. Nyní jej na českém trhu již doplňuje také vznětová verze 20d.

TEST BMW 640d GT: Pokus o zkřížení se tentokrát povedl. A náramně!

TEST BMW 640d GT: Pokus o zkřížení se tentokrát povedl. A náramně!

Dieselový dvoulitr tvoří nový základ nabídky, cenu tlačí na hodnotu 1.609.400 Kč, a to s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem zadních kol. S výkonem 140 kW zrychlí z nuly na stovku 7,9 sekund a v průměru si řekne o 4,8 l/100 km. Dvoulitr se nabízí i v kombinaci s pohonem všech kol (od 1.679.600 Kč), přičemž takovému autu zabere sprint na stovku rovných 8 sekund a kombinovaně si vezme 5,2 l/100 km.

I když jsou německé prémiovky známé tím, že jejich auta mají základní výbavu na kost oholenou, BMW od tohoto trendu jednak postupně opouští, a také se tu bavíme o přelomu vyšší střední a luxusní třídy, kde už se "řidítka místo volantu" nehodí nabízet ani k dvoulitrovému dieselu.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

Součástí standardní výbavy jsou tak osmnáctipalcová kola, kožená sedadla, hliníkový dekor interiéru, navigace Professional, dvouzónová automatická klimatizace, pasivní LED světlomety s asistentem dálkových světel či parkovací asistent.

Připlatit si lze za M paket, z rozšiřujících výbav je také na výběr z Luxury Line a Sport Line. Z funkčních prvků lze i v rámci základní verze zaškrtnout vzduchové odpružení či natáčení zadních kol.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků