BMW 6 GT už u nás koupíte s naftovým čtyřválcem. Stojí 1,6 milionu

O jednu řadu povýšený nástupce řady 5 Gran Turismo již koupíte nejen se zážehovým, ale také se vznětovým čtyřválcem.

Bavorské motorové závody pomalu rozšiřují paletu pohonných jednotek řady 6 Gran Turismo. Začalo to šestiválci 30d, dvakrát přeplňovaným 40d a zážehovým 40i, od začátku prodejů byl základem benzinový dvoulitrový čtyřválec 30i. Nyní jej na českém trhu již doplňuje také vznětová verze 20d.

TEST BMW 640d GT: Pokus o zkřížení se tentokrát povedl. A náramně!

TEST BMW 640d GT: Pokus o zkřížení se tentokrát povedl. A náramně!

Dieselový dvoulitr tvoří nový základ nabídky, cenu tlačí na hodnotu 1.609.400 Kč, a to s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem zadních kol. S výkonem 140 kW zrychlí z nuly na stovku 7,9 sekund a v průměru si řekne o 4,8 l/100 km. Dvoulitr se nabízí i v kombinaci s pohonem všech kol (od 1.679.600 Kč), přičemž takovému autu zabere sprint na stovku rovných 8 sekund a kombinovaně si vezme 5,2 l/100 km.

I když jsou německé prémiovky známé tím, že jejich auta mají základní výbavu na kost oholenou, BMW od tohoto trendu jednak postupně opouští, a také se tu bavíme o přelomu vyšší střední a luxusní třídy, kde už se "řidítka místo volantu" nehodí nabízet ani k dvoulitrovému dieselu.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

Součástí standardní výbavy jsou tak osmnáctipalcová kola, kožená sedadla, hliníkový dekor interiéru, navigace Professional, dvouzónová automatická klimatizace, pasivní LED světlomety s asistentem dálkových světel či parkovací asistent.

Připlatit si lze za M paket, z rozšiřujících výbav je také na výběr z Luxury Line a Sport Line. Z funkčních prvků lze i v rámci základní verze zaškrtnout vzduchové odpružení či natáčení zadních kol.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků