BMW 6 Series v úpravě Lumma Designu

Německá ladičská společnost Lumma Design o sobě dává vědět další odvážnou stavbou vycházející z vozu značky BMW.

Firma Lumma Design v poslední době zůstává věrná převážně úpravám automobilů BMW, nicméně se může zdát, že svoji pozornost odvrací od cestovních a sportovních strojů spíše ke kontroverzním SUV, jež si často na „sporťáky“ pokoušejí hrát. Vzpomeneme si třeba na extrémní tuning BMW X6 M v podobě stroje Lumma CLR X 650 M, ale také na malou odbočku z výrobního programu v podobě přestavby dalšího SUV Porsche Cayenne alias Lumma CLR 558 GT. Nyní se Lumma vrací k cestovním vozům, připravila totiž agresivně vyhlížející BMW 6 Convertible.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V současnosti si již lze objednávat nejnovější generaci řady BMW 6 Series (F12), nicméně pánové z Lumma Designu se v tomto případě soustředili na generaci předchozí (E64). Žádné zvyšování výkonů a zlepšování jízdních vlastností tentokrát nečekejte, tento kabriolet se vyznačuje výhradně cizelací designu. Paket obsahuje především přední nárazník modifikovaný do stylu M, výrazné prahové obklady a členitý zadní nárazník nesoucí boční ventilační otvory, difuzor a dva páry kulatých koncovek výfuků. Všimneme si také tmavých doplňků z uhlíkových kompozitů (patří mezi ně třeba rámečky „ledvinek“ na přídi, kryty zpětných zrcátek nebo přítlačné křídlo na víku zavazadlového prostoru), které ostře kontrastují s jasně bílým lakováním karoserie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí také snížená světlá výška (v běžném provozu „jako když najdete…“) a jedenadvacetipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. Fotografické důkazy o tom nemáme, ale úpravy se prý promítají také do interiéru. Tam se vyznačují novým volantem s plochým spodkem věnce a přístrojovým štítem s bílými ciferníky a logy Lumma Designu, které najdeme také na hlavových opěrkách, hliníkových pedálech, bílých bezpečnostních pásech a celé škále doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky