BMW 6 Series v úpravě Lumma Designu

Německá ladičská společnost Lumma Design o sobě dává vědět další odvážnou stavbou vycházející z vozu značky BMW.

Firma Lumma Design v poslední době zůstává věrná převážně úpravám automobilů BMW, nicméně se může zdát, že svoji pozornost odvrací od cestovních a sportovních strojů spíše ke kontroverzním SUV, jež si často na „sporťáky“ pokoušejí hrát. Vzpomeneme si třeba na extrémní tuning BMW X6 M v podobě stroje Lumma CLR X 650 M, ale také na malou odbočku z výrobního programu v podobě přestavby dalšího SUV Porsche Cayenne alias Lumma CLR 558 GT. Nyní se Lumma vrací k cestovním vozům, připravila totiž agresivně vyhlížející BMW 6 Convertible.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V současnosti si již lze objednávat nejnovější generaci řady BMW 6 Series (F12), nicméně pánové z Lumma Designu se v tomto případě soustředili na generaci předchozí (E64). Žádné zvyšování výkonů a zlepšování jízdních vlastností tentokrát nečekejte, tento kabriolet se vyznačuje výhradně cizelací designu. Paket obsahuje především přední nárazník modifikovaný do stylu M, výrazné prahové obklady a členitý zadní nárazník nesoucí boční ventilační otvory, difuzor a dva páry kulatých koncovek výfuků. Všimneme si také tmavých doplňků z uhlíkových kompozitů (patří mezi ně třeba rámečky „ledvinek“ na přídi, kryty zpětných zrcátek nebo přítlačné křídlo na víku zavazadlového prostoru), které ostře kontrastují s jasně bílým lakováním karoserie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Za zmínku stojí také snížená světlá výška (v běžném provozu „jako když najdete…“) a jedenadvacetipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. Fotografické důkazy o tom nemáme, ale úpravy se prý promítají také do interiéru. Tam se vyznačují novým volantem s plochým spodkem věnce a přístrojovým štítem s bílými ciferníky a logy Lumma Designu, které najdeme také na hlavových opěrkách, hliníkových pedálech, bílých bezpečnostních pásech a celé škále doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků