BMW 6 Coupé: pěkně ostrý vdoleček (první oficiální fotografie)

BMW 6 Coupé: pěkně ostrý vdoleček (první oficiální fotografie)

Konečně jsme se dočkali. Po měsících spekulací, špionážních fotografiích a informacích různého stupně důvěryhodnosti vypustilo BMW první oficiální fotografie (a informace) nového kupé oživené šestkové řady. Kreativní práce designérů přivedla na svět další BMW, které pokračuje v odvážném stylingu poslední modelů. Bavorská automobilka se evidentně nezalekla kritických hlasů a stojí si pevně za svým.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Design nového šestkového kupé rozpoutá jistě bouřlivé debaty

V novém šestkovém kupé se dokonale snoubí sportovní duch s elegancí a luxusem. Rozměry 4820 mm × 1855 mm × 1373 mm napovídají, že vnitřní prostor bude jeho silnou stránkou (comeback šestkové řady jak má být). Cestování bude příjemným zážitkem pro všechny čtyři pasažéry. Velikost zavazadlového prostoru definoval výrobce zatím tak, že je schopen pojmout dva golfové vaky.

Pozici luxusního vozu šestkové kupé dokazuje výčtem dostupné výbavy. Jak je tomu u BMW zvykem, i nová šestka je doslova napěchována nejmodernější elektronikou. Poprvé se v novém kupé objeví (za příplatek) head-up-diplay. Toto zařízení promítá informace z přístrojového panelu na čelní sklo. Pro milovníky modré oblohy bude nachystána také panoramatická skleněná střecha, adaptivní tempovat či světlomety

Karosérie automobilu je kombinací oceli, hliníku a syntetických materiálů. Přední kapota a dveře, v podstatě celá přední část je vyrobena z hliníku, v zadní části převažují slitiny hliníku. Kombinace jednotlivých materiálů byla vybírána tak, aby bylo nové kupé bezpečné, hlavně však mělo výtečné jízdní vlastnosti. Použití různých materiálů nakonec srazilo celkovou váhu vozu na 1600 Kg.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
BMW 6 Coupé není žádný prcek. Po svých předcích zdědil úctyhodné rozměry

Srdcem šestky, respektive její první verze s označením 645Ci, bude osmiválec o objemu 4.4 l. Tento agregát nabídne maximální výkon 245 kW/333 k a úctyhodný točivý moment 450 Nm při 3600 ot./min. S takovým potenciálem pod kapotou akceleruje 645Ci z 0 na 100 km/h za 5,6 s. Rychlost bude elektronicky omezena na 250 km/h. Výkon přenese na vozovku jedna ze tří šestistupňových převodovek. Zákazníci budou volit mezi převodovku manuální, Steptronic nebo sekvenční převodovkou SMG.

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků