BMW 6 Coupé: pěkně ostrý vdoleček (první oficiální fotografie)

Konečně jsme se dočkali. Po měsících spekulací, špionážních fotografiích a informacích různého stupně důvěryhodnosti vypustilo BMW první oficiální fotografie (a informace) nového kupé oživené šestkové řady. Kreativní práce designérů přivedla na svět další BMW, které pokračuje v odvážném stylingu poslední modelů. Bavorská automobilka se evidentně nezalekla kritických hlasů a stojí si pevně za svým.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Design nového šestkového kupé rozpoutá jistě bouřlivé debaty

V novém šestkovém kupé se dokonale snoubí sportovní duch s elegancí a luxusem. Rozměry 4820 mm × 1855 mm × 1373 mm napovídají, že vnitřní prostor bude jeho silnou stránkou (comeback šestkové řady jak má být). Cestování bude příjemným zážitkem pro všechny čtyři pasažéry. Velikost zavazadlového prostoru definoval výrobce zatím tak, že je schopen pojmout dva golfové vaky.

Pozici luxusního vozu šestkové kupé dokazuje výčtem dostupné výbavy. Jak je tomu u BMW zvykem, i nová šestka je doslova napěchována nejmodernější elektronikou. Poprvé se v novém kupé objeví (za příplatek) head-up-diplay. Toto zařízení promítá informace z přístrojového panelu na čelní sklo. Pro milovníky modré oblohy bude nachystána také panoramatická skleněná střecha, adaptivní tempovat či světlomety

Karosérie automobilu je kombinací oceli, hliníku a syntetických materiálů. Přední kapota a dveře, v podstatě celá přední část je vyrobena z hliníku, v zadní části převažují slitiny hliníku. Kombinace jednotlivých materiálů byla vybírána tak, aby bylo nové kupé bezpečné, hlavně však mělo výtečné jízdní vlastnosti. Použití různých materiálů nakonec srazilo celkovou váhu vozu na 1600 Kg.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
BMW 6 Coupé není žádný prcek. Po svých předcích zdědil úctyhodné rozměry

Srdcem šestky, respektive její první verze s označením 645Ci, bude osmiválec o objemu 4.4 l. Tento agregát nabídne maximální výkon 245 kW/333 k a úctyhodný točivý moment 450 Nm při 3600 ot./min. S takovým potenciálem pod kapotou akceleruje 645Ci z 0 na 100 km/h za 5,6 s. Rychlost bude elektronicky omezena na 250 km/h. Výkon přenese na vozovku jedna ze tří šestistupňových převodovek. Zákazníci budou volit mezi převodovku manuální, Steptronic nebo sekvenční převodovkou SMG.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků