BMW 6 Coupé: pěkně ostrý vdoleček (první oficiální fotografie)

Konečně jsme se dočkali. Po měsících spekulací, špionážních fotografiích a informacích různého stupně důvěryhodnosti vypustilo BMW první oficiální fotografie (a informace) nového kupé oživené šestkové řady. Kreativní práce designérů přivedla na svět další BMW, které pokračuje v odvážném stylingu poslední modelů. Bavorská automobilka se evidentně nezalekla kritických hlasů a stojí si pevně za svým.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Design nového šestkového kupé rozpoutá jistě bouřlivé debaty

V novém šestkovém kupé se dokonale snoubí sportovní duch s elegancí a luxusem. Rozměry 4820 mm × 1855 mm × 1373 mm napovídají, že vnitřní prostor bude jeho silnou stránkou (comeback šestkové řady jak má být). Cestování bude příjemným zážitkem pro všechny čtyři pasažéry. Velikost zavazadlového prostoru definoval výrobce zatím tak, že je schopen pojmout dva golfové vaky.

Pozici luxusního vozu šestkové kupé dokazuje výčtem dostupné výbavy. Jak je tomu u BMW zvykem, i nová šestka je doslova napěchována nejmodernější elektronikou. Poprvé se v novém kupé objeví (za příplatek) head-up-diplay. Toto zařízení promítá informace z přístrojového panelu na čelní sklo. Pro milovníky modré oblohy bude nachystána také panoramatická skleněná střecha, adaptivní tempovat či světlomety

Karosérie automobilu je kombinací oceli, hliníku a syntetických materiálů. Přední kapota a dveře, v podstatě celá přední část je vyrobena z hliníku, v zadní části převažují slitiny hliníku. Kombinace jednotlivých materiálů byla vybírána tak, aby bylo nové kupé bezpečné, hlavně však mělo výtečné jízdní vlastnosti. Použití různých materiálů nakonec srazilo celkovou váhu vozu na 1600 Kg.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
BMW 6 Coupé není žádný prcek. Po svých předcích zdědil úctyhodné rozměry

Srdcem šestky, respektive její první verze s označením 645Ci, bude osmiválec o objemu 4.4 l. Tento agregát nabídne maximální výkon 245 kW/333 k a úctyhodný točivý moment 450 Nm při 3600 ot./min. S takovým potenciálem pod kapotou akceleruje 645Ci z 0 na 100 km/h za 5,6 s. Rychlost bude elektronicky omezena na 250 km/h. Výkon přenese na vozovku jedna ze tří šestistupňových převodovek. Zákazníci budou volit mezi převodovku manuální, Steptronic nebo sekvenční převodovkou SMG.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků