BMW 6 Cabrio: bavorský vdoleček bez střechy

Doslova chvíli po uvedení šestkového BMW Coupé se objevila další karosářská verze, tentokrát Cabrio. Začne se prodávat už v dubnu 2004 a bude stát 80 tisíc eur, tedy cca o osm tisíc více než Coupé. Nový luxusní kabriolet má prakticky stejnou karoserii jako Coupé, změna je pouze v provedení střechy - ta je stahovací a látková, není tedy pevná, jak je současným trendem. Střecha se samozřejmě ovládá elektricky, zavřít a otevřít ji je možné až do rychlosti 30 km/h. Elektricky ovládané je i zadní sklo, které se může schovat do karoserie, a to i při zavřené střeše. Rozdílem je logicky i absence B sloupku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

První variantou na trhu bude BMW 645Ci Cabrio, které pod kapotou ukrývá osmiválcový motor 4,4 l s výkonem 245 kW a točivým momentem 450 Nm při 3600 ot. (poznámka: jedinou prodávanou verzí Coupé je rovněž rovněž 645Ci; na českém trhu stojí 2 557 000 korun). Spotřeba osmnáctimetrákového macíka bude činit příjemných 11,7 l na 100 km, přičemž na stovku se rozjede Cabrio za 6,2 s. Coupé to přitom se stejným motorem zvládne za 5,6 s; je totiž o dobrých 200 kg lehčí. Maximálka je jako obvykle omezena na 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtete si více o BMW 6 Coupé.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků