BMW 6 Cabrio: bavorský vdoleček bez střechy

Doslova chvíli po uvedení šestkového BMW Coupé se objevila další karosářská verze, tentokrát Cabrio. Začne se prodávat už v dubnu 2004 a bude stát 80 tisíc eur, tedy cca o osm tisíc více než Coupé. Nový luxusní kabriolet má prakticky stejnou karoserii jako Coupé, změna je pouze v provedení střechy - ta je stahovací a látková, není tedy pevná, jak je současným trendem. Střecha se samozřejmě ovládá elektricky, zavřít a otevřít ji je možné až do rychlosti 30 km/h. Elektricky ovládané je i zadní sklo, které se může schovat do karoserie, a to i při zavřené střeše. Rozdílem je logicky i absence B sloupku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

První variantou na trhu bude BMW 645Ci Cabrio, které pod kapotou ukrývá osmiválcový motor 4,4 l s výkonem 245 kW a točivým momentem 450 Nm při 3600 ot. (poznámka: jedinou prodávanou verzí Coupé je rovněž rovněž 645Ci; na českém trhu stojí 2 557 000 korun). Spotřeba osmnáctimetrákového macíka bude činit příjemných 11,7 l na 100 km, přičemž na stovku se rozjede Cabrio za 6,2 s. Coupé to přitom se stejným motorem zvládne za 5,6 s; je totiž o dobrých 200 kg lehčí. Maximálka je jako obvykle omezena na 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtete si více o BMW 6 Coupé.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků