První jízda s novým BMW 545e xDrive: Silák do zásuvky vás o zážitky neochudí!

František  |  18. 08. 2020 14:43

Ale jo, design není úplně nazblití jak je u BMW občas zvykem. Je to hnusné jen napůl. Technika? Tradiční německý šmejd - německá cena za indickou kvalitu.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2020 15:23

Technika je naopak špička na kterou se chytá jenom německá konkurence (Mercedes, Audi, Porsche) zbytek světa se na PHEV se 400 kobylami a 0-100 za 4,7 kouká z hodně uctivé dálky.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  18. 08. 2020 15:31

zbytek světa si také může ťukat na čelo

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 08. 2020 16:13

Volvo ma uz leta v nabidce T8, coz je PHEV 417 PS, 0-100 za stejnych 4.7, takze s tim koukanim z dalky bych byl opatrny.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  18. 08. 2020 16:37

Čtyřválcový plevel?

Odpovědět  |   | 
Alias  |  18. 08. 2020 17:06

Budoucnost je jista, ze k ctyrvalcovemu plevelu uspesne miri i nemecke automobilky vyrabejici luxusni auta. Vsak uvidite...

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  18. 08. 2020 17:26

V současnosti má BMW vrchol ve 12válci, až bude mít vrchol 4válec, tak Volvo buď vůbec nebude nebo bude na šlapací pohon.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  18. 08. 2020 22:03

A BMW “Supersport” i8 s 3 válcem mám pak chápat jak?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  18. 08. 2020 23:13

Jako chybu, kterou BMW udělalo a už jí napravilo a výrobu i8 ukončilo.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  19. 08. 2020 07:24

Když jsem si i8 půjčoval, byl jsem několikrát BMW upozorněn, ať v testu nezazní slovo “supersport”, tak supersportem bych i8 nenazýval.
Mimochodem výborně jezdící a nádherně vypadající auto.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  19. 08. 2020 11:10

Taky jsem to dal do uvozovek...

Odpovědět  |   | 
Tias  |  19. 08. 2020 11:12

Taky to “dala”, sorry autoccorect...

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 08. 2020 10:08

Co má tenhle ekopočin společného s R6, V8 a V12 co má BMW v nabídce? Bylo to pro tebe nesrozumitelné?

Odpovědět  |   | 
Medved  |  19. 08. 2020 06:08

To je leda tak €urohujerska budoucnost .

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  20. 08. 2020 07:53

Ta budoucnost už tu je.Nejsilnější MB E 300 je čtyřválec a po něm už je jen AMG 55.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 08. 2020 10:10

E450 s R6 nejde přečíst?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  18. 08. 2020 18:13

Zbytek světa takové zbytečnosti hlavně vůbec neřeší. Jaké je umění vzít větší motor a dát ho do auta?

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2020 19:33

Velké, řada automobilek to vůbec neumí. A zbytek světa (mimo Evropu) to samozřejmě řeší, většinu viceválcových motorů prodávají evropské automobilky v USA, v Číně, na středním východě.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  18. 08. 2020 19:48

Co je za blbost, vzit větší motor a vznout ho do auta umí dnes téměř každý. Podivej se do USA. Kia, hyundai/Genesis tam jede šesti a osmiválce jak kdyby to dělali od roku 1920, resp, děla to tak každý ňouma.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 08. 2020 19:54

No vidíš a 12 válec neumí.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  18. 08. 2020 21:54

Neumí nebo nechce? Proč dávat 12 válec do čehokoliv, když jeho vývoj stojí randál a prodeje u čehokoliv s 12 válcem jsou jednotky/ desítky? To je takový nesmysl, ze už i nové Sko bude v klasické verzi končit 8valcem a 12 bude jen pro verze maybach, a to ten V12 už vyvíjet nemusí... Takže ano, umí ho klidně i Hyundai, ale proč by to dělali?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  18. 08. 2020 23:31

Umí to každý, protože na tom není vůbec nic těžkého. Akorát nemají potřebu dělat takové zbytečnosti. To jen zaslepení fanoušci BMW si myslí, že kvůli tomu je ta značka něčím více. Ne, není.

Odpovědět  |   | 
jano  |  18. 08. 2020 15:45

T eba je škoda pri chove zvierat mal by si ísť robiť do automobilky vývojára, dizajnéra, rozpočtára všetko spolu, si nenahraditeľný.

Odpovědět  |   | 
František  |  18. 08. 2020 19:33

D ebile.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  18. 08. 2020 15:28

tak hlavně, zda se to vůbec může do zásuvky zapojit, aby zezplazmovalo

Odpovědět  |   | 
jano  |  18. 08. 2020 15:49

Reagoval som na prvý príspevok

Odpovědět  |   | 
Jarda Volek  |  18. 08. 2020 19:01

Na BMW už nemám nervy. Patnáctkrát do roka v servisu. Stačilo. Nejezdí to špatně, to probůh neříkám, ale spolehlivost příšerná.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  18. 08. 2020 22:35

15 do roka je sci-fi... objednání je minimálna až za měsíc, to si servis závady objednávate dopředu na konkrétní den třeba půl roku dopředu?

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  19. 08. 2020 07:28

31 návštěv u mě během čtyř let. Taky dobrý. Ale obecně si myslím, že se hodně změnilo a že kvalita šla výrazně nahoru.

Odpovědět  |   | 
reno01  |  19. 08. 2020 12:52

G31 rok a půl doma a jezdím jen na olej 2x ročně. Absolutně bez problémů. Možná štěstí na kus anebo kvalita fakt lepší...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  19. 08. 2020 18:56

31 x během 4 let ? Ty brďo to snad nedokáže ani Dacia.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 08. 2020 10:12

3 nová BMW za posledních 5 let a všechna vyjma běžných servisů fungují normál.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  18. 08. 2020 21:37

Mě by zajímalo, který designer najde odvahu a jako první navrhne auto bez těch předních obřích rozšířených nozder ?
Ty předky auťáků jsou jako přes kopírák. A funkce ? nula nula prd.

Odpovědět  |   | 
KArel  |  18. 08. 2020 23:02

To je to auto, co se nesmí nabíjet, nesmí jezdit na baterie a musí ASAP do servisu na kontrolu, aby nechytlo?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro