První jízda s novým BMW 545e xDrive: Silák do zásuvky vás o zážitky neochudí!

36 komentářů

Giomek
30. května • 13:55

Klasicky kram. Tohle ze ma byt konkurence Mam Outlander PHEV a Xko 525Hp a obe jsou nekde jinde jak cenou, tak uzitkem. Xko za tuto cenu si to da i na zpatecku. Interier tehle BMWrak hruzy, des... ten kycovity couhajici display bych vytrhl a vyhodil z okna. Design pro priteplene metrouse. Videl jsem tuhle hruzu BMWergl dokonce na El znackach, coz je total chucpe o spolehlivosti nemluve....nedrive okupanti zasvini Evropu podvod dehtem a ted podvodhybridem. A cena 2 Mega, he he hehe hyk prd... to bych musel mame spadnout z kocarku.... kdyz jsou na trhu levnejsi a spolehlivejsi s vetsim uzitkem.

KArel
18. srpna • 23:02

To je to auto, co se nesmí nabíjet, nesmí jezdit na baterie a musí ASAP do servisu na kontrolu, aby nechytlo?

Jyrka Syrka
18. srpna • 21:37

Mě by zajímalo, který designer najde odvahu a jako první navrhne auto bez těch předních obřích rozšířených nozder ?
Ty předky auťáků jsou jako přes kopírák.:-( A funkce ? nula nula prd.

Jarda Volek
18. srpna • 19:01

Na BMW už nemám nervy. Patnáctkrát do roka v servisu. Stačilo. Nejezdí to špatně, to probůh neříkám, ale spolehlivost příšerná.

WP
20. srpna • 10:12

3 nová BMW za posledních 5 let a všechna vyjma běžných servisů fungují normál.

Honimir
18. srpna • 22:35

15 do roka je sci-fi... objednání je minimálna až za měsíc, to si servis závady objednávate dopředu na konkrétní den třeba půl roku dopředu?

Stealth01
19. srpna • 7:28

31 návštěv u mě během čtyř let. Taky dobrý. Ale obecně si myslím, že se hodně změnilo a že kvalita šla výrazně nahoru.

Jyrka Syrka
19. srpna • 18:56

31 x během 4 let ? Ty brďo to snad nedokáže ani Dacia.:-/

reno01
19. srpna • 12:52

G31 rok a půl doma a jezdím jen na olej 2x ročně. Absolutně bez problémů. Možná štěstí na kus anebo kvalita fakt lepší...

Bill
18. srpna • 15:28

tak hlavně, zda se to vůbec může do zásuvky zapojit, aby zezplazmovalo :-D

jano
18. srpna • 15:49

Reagoval som na prvý príspevok

František
18. srpna • 14:43

Ale jo, design není úplně nazblití jak je u BMW občas zvykem. Je to hnusné jen napůl. Technika? Tradiční německý šmejd - německá cena za indickou kvalitu.

jano
18. srpna • 15:45

T eba je škoda pri chove zvierat mal by si ísť robiť do automobilky vývojára, dizajnéra, rozpočtára všetko spolu, si nenahraditeľný.

František
18. srpna • 19:33

D ebile.

.
18. srpna • 15:23

Technika je naopak špička na kterou se chytá jenom německá konkurence (Mercedes, Audi, Porsche) zbytek světa se na PHEV se 400 kobylami a 0-100 za 4,7 kouká z hodně uctivé dálky.

Allamarein
18. srpna • 18:13

Zbytek světa takové zbytečnosti hlavně vůbec neřeší. Jaké je umění vzít větší motor a dát ho do auta?

.
18. srpna • 19:33

Velké, řada automobilek to vůbec neumí. A zbytek světa (mimo Evropu) to samozřejmě řeší, většinu viceválcových motorů prodávají evropské automobilky v USA, v Číně, na středním východě.

Allamarein
18. srpna • 23:31

Umí to každý, protože na tom není vůbec nic těžkého. Akorát nemají potřebu dělat takové zbytečnosti. To jen zaslepení fanoušci BMW si myslí, že kvůli tomu je ta značka něčím více. Ne, není.

Míša
18. srpna • 19:48

Co je za blbost, vzit větší motor a vznout ho do auta umí dnes téměř každý. Podivej se do USA. Kia, hyundai/Genesis tam jede šesti a osmiválce jak kdyby to dělali od roku 1920, resp, děla to tak každý ňouma.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
18. srpna • 19:54

No vidíš a 12 válec neumí.

Míša
18. srpna • 21:54

Neumí nebo nechce? Proč dávat 12 válec do čehokoliv, když jeho vývoj stojí randál a prodeje u čehokoliv s 12 válcem jsou jednotky/ desítky? To je takový nesmysl, ze už i nové Sko bude v klasické verzi končit 8valcem a 12 bude jen pro verze maybach, a to ten V12 už vyvíjet nemusí... Takže ano, umí ho klidně i Hyundai, ale proč by to dělali?

Ne321
18. srpna • 16:13

Volvo ma uz leta v nabidce T8, coz je PHEV 417 PS, 0-100 za stejnych 4.7, takze s tim koukanim z dalky bych byl opatrny.

Kosanovič
18. srpna • 16:37

Čtyřválcový plevel?

Alias
18. srpna • 17:06

Budoucnost je jista, ze k ctyrvalcovemu plevelu uspesne miri i nemecke automobilky vyrabejici luxusni auta. Vsak uvidite...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
20. srpna • 7:53

Ta budoucnost už tu je.Nejsilnější MB E 300 je čtyřválec a po něm už je jen AMG 55.

WP
20. srpna • 10:10

E450 s R6 nejde přečíst?

Medved
19. srpna • 6:08

To je leda tak €urohujerska budoucnost .

Kosanovič
18. srpna • 17:26

V současnosti má BMW vrchol ve 12válci, až bude mít vrchol 4válec, tak Volvo buď vůbec nebude nebo bude na šlapací pohon.

Míša
18. srpna • 22:03

A BMW “Supersport” i8 s 3 válcem mám pak chápat jak?

Giomek
30. května • 13:58

Tak, ze i soukromnik se svym Fisker Karma ma lepsi parametry a cenu, ale vetsina omezencu co jim nekdo nakukal ze njemejecke kramy jsou lepsi, jej neznaji.

WP
20. srpna • 10:08

Co má tenhle ekopočin společného s R6, V8 a V12 co má BMW v nabídce? Bylo to pro tebe nesrozumitelné?

Stealth01
19. srpna • 7:24

Když jsem si i8 půjčoval, byl jsem několikrát BMW upozorněn, ať v testu nezazní slovo “supersport”, tak supersportem bych i8 nenazýval.
Mimochodem výborně jezdící a nádherně vypadající auto.

Tias
19. srpna • 11:10

Taky jsem to dal do uvozovek...

Tias
19. srpna • 11:12

Taky to “dala”, sorry autoccorect...

Kosanovič
18. srpna • 23:13

Jako chybu, kterou BMW udělalo a už jí napravilo a výrobu i8 ukončilo.

Bill
18. srpna • 15:31

zbytek světa si také může ťukat na čelo

Doporučujeme

Články odjinud