Tohle vypada super. Navic ta eletrika resi pocitove nedostatecny tocak u 540i pro ty, kdo presedaji z dieselu. Vyzkousim, uvidim. V tuhle chvili favorit pro motorizaci pristiho auta.
Audi A7 55 eTFSI na tom také není vůbec špatně, spíše naopak.
Jde o čtyřválec. Tedy absurdní nesmysl. Auto za tři miliony si s dvoulitrovým R4 koupí jen úplný blázen.
A v tom je právě ta ukázková demonstrace nepříčetnosti Diessovy party. BMW dá do hybridní Mittelklasse šestivácový třílitr, Audi čtyřválcovou parodii, která v autě této kategorie mimo Ugandu, Čad a Bolívii nemá co pohledávat.
:-DPřesně. BMW dává do hybridní pětky motor z pětky. Audi dává do hybridní A7 motor z Golfu.
BMW dává do 5er i čtařválec 530e.
ale pro příčetné lze koupit verzi 545e. U Audi nic podobného nelze
Lze, ale až teď, dosud tam cpali ještě usmolenější 4válec než Audi. A nikde není psáno, že se Audi nechytne za nos, nesáhne do regálu a ten 6válec tam neprdne také.
Tak necim musi nahradit turbo - kompresorovou naftu v S5/6...
2,9 V6TFSI,což není špatná volba ale prodeje půjdou brutálně dolů.
zatím jediný, kdo je plně při smyslech, je Mercedes a elektrifikuje i diesely. Tam to dává smysl, město elektřina, dálky nafta. S benzínovým R6/V6 mi to smysl nedává a s čtyřválcem už vůbec ne. U Audi takový počin vyšel, ale pak zešíleli a škrtli ho, přestože se v řadě zemí prodával dobře.
Myslel som, že WLTP normu spravili preto, aby sa už neuvádzali tie nezmyselné spotreby.
a nevyšlo to...:-D:-D
Jo, slušný, šestiválec a 400 kobylek to je jeden z mála hybridů, který má slušnou dynamiku.
Jo na rozdíl od Audi, bawoři hybridu ponechali motor. S třílitrovým šestiválcem je to v limuzíně/sedanu/kombi akceptovatelné. Zato soudruzi z Ingolstadtu jsou tradičně úplně mimo. Skvělý V8TDI nahrazují zčásti benzínovým megažroutem V8 a zčásti benzínobaterkovým megažroutem V6. A A6,A7 , kde by konfigurace hybridu, jakou cpou do Q7 TFSIe, dávala alespoň smysl, doprznili elektrifikací benzínového čtyřválce.
Tento koncept dává malinko smysl i když...jezdil jsem I Q7 a BMW 5 a byl to vždy sebežrout a vzhledem k neustálým ektroopravám...hmm...pak bych se rozmýšlel ( stejně jako u Volva devadesátky/ za rok provozu 5x v servisu/ ). Kombinace elektopohonu a klasiky něco stojí a ve výsledku ( pokud tento bude fungovat ) , tak je vše v pořádku. Ale ono to tak většinou není a nefunguje. Platíš pojistku jak blázen a když se něco stane, tak ti řeknou, že je to daň ,,za blahobyt". V ten moment jsem tomu technikovi měl jednu vrazit...A závěrem jsem přešel na Dacii Duster 4x4, s podle mě nejlepší motorizací v dieslu ( asi se už nebude vyrábět, nevím co tam vymýšjejí ), ale je to kára na pohodu. Jasně, svezení v BMW, nebo Audině je jiná káva, ale já dávám už přednost ,,uklidněné káře", která jezdí na pohodu a v rámci možností skoro nic nestojí i v rámci provozních nákladů. Tak drahým autům nazdar...!!!
Z prémie na Dacii, opravdu????
I s ohledem na ty plky o opravách tipuju, že z velmi ojeté prémie. Pak si mohl polepšit...
Tak 4válec PHEV v A6 mě neuráží, ale stejně jako tady v 5er by důstojnější byla ta kombinace s V6, když to může dávat VW do Turka, tak proč ne do A6. Ukončení nejlepšīho dieselu v současné prdukci napříč značkami mi takě rozum nebere.
Tak to asi nikomu, kromě dutých hlav, které v současnosti v Audi rozhodují.Patrně jdou volbou razantního snížení emisí tak, že když dají na trh neprodejné motorizace, emisní hodnota se sníží, neb to nikdo nekoupí.
Když rok nabízeli A8 v jediné motorizaci, a to 50TDI a strašně se divili, že to nikdo nekupuje, zatímco BMW prodává novou sedmičku jak o život, rozhodli se to zdokonalit a dali tutéž samojedinou volbu i pro Q7 a Q8. Na rok zrušili V8TDI, pak ho na rok zase pustili, aby ho teď zas rušili. Totéž Q7 e-tron. napřed dobře prodejná verze s třilitrovou naftou a elektromotorem, pak dva roky nic a te´d neprodejný benzín. Totéž S6, S7, SQ5 2019 nafta, od podzimu 2020 už zas ne. jaký další veletoč bude za půl roku, za rok, to se zase nasmějeme, skoro bych si vsadil na návrat už dvakrát zrušeného V8TDI pro SQ a A8.
Motorová politika Audi je už dva roky naprosto šílená a sebedestruktivní.
něco mi říká, že se nevejdou do 50g CO2 na km...
No a? Kvůli patnácti stovkám za dálniční náplast? Jiný smysl to už nemá.
Parkování, vyhrazené pruhy...
V Praze je parkování už jen pro EV, nové hybridy už ne.Navíc k čemu parkování BMW, většinou t řídíci nechávají všude na blikacku.
Většinou tyhle kecy o řídicích atd. začínají vždy stejně: “většinou” “jak všichni víme” a podobné nesmysly. Ano, jsem řidič vozu BMW a nikdy bych si nedovolil porušovat zásady etiky. A nejen ja, mnoho lidí je na tom stejně. Řidič BMW je na tom proste stejně jako řidič Dacie. Má dodržovat předpisy i nějaký eticky kodex jízdy (parkování).
https://www.parkujvklidu.cz/cs/zakaznici-zon-placeneh... ... Tady vždycky nejchytřejší ten, který toho nejméně ví ;-)
Má to několik vad na kráse.1) Platí po registraci na výdejně parkovacích oprávnění – manipulační poplatek.Vozidla s RZ/SPZ elektrického vozidla („EL“) ve smyslu ustanovení § 7b odst. 6 zákona č. 56/2001 Sb. jsou považována za vozidla s platným parkovacím oprávněním (tj. není nutné žádat o vystavení parkovacího oprávnění na výdejně).2) Oprávnění neplatí v návštěvnických (oranžových) zónách.3) Už bylo publikováno, že zvýhodnění je pouze dočasné.
1, ne. Mám normální RZ, zapsanou v registru a příslušný kontrolní orgán to jednoduše ví (dohleda v databázi).
Maybe, ale výše uvedené je doslovná citace z pražského předpisu. A osobně pochybuji, že by český úředník byl jen o chlup ochotnější a benevolentnější, než říká foršrift.
Parkování se rychle ořezává a pruhy pro EV skoro žádné nejsou.
V Praze můžeš využívat pruhy pro MHD, nebo to už taky zrušili?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.