Max
12. srpna 2020 • 0:14

Tohle vypada super. Navic ta eletrika resi pocitove nedostatecny tocak u 540i pro ty, kdo presedaji z dieselu. Vyzkousim, uvidim. V tuhle chvili favorit pro motorizaci pristiho auta.

Ralf
10. srpna 2020 • 19:32

Audi A7 55 eTFSI na tom také není vůbec špatně, spíše naopak.

jogurt
10. srpna 2020 • 19:36

Jde o čtyřválec. Tedy absurdní nesmysl. Auto za tři miliony si s dvoulitrovým R4 koupí jen úplný blázen.

Tomáš Fuk
10. srpna 2020 • 20:53

A v tom je právě ta ukázková demonstrace nepříčetnosti Diessovy party. BMW dá do hybridní Mittelklasse šestivácový třílitr, Audi čtyřválcovou parodii, která v autě této kategorie mimo Ugandu, Čad a Bolívii nemá co pohledávat.

Nojono
10. srpna 2020 • 20:57

:-D
Přesně. BMW dává do hybridní pětky motor z pětky. Audi dává do hybridní A7 motor z Golfu.

.
10. srpna 2020 • 21:22

BMW dává do 5er i čtařválec 530e.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Fuk
10. srpna 2020 • 21:31

ale pro příčetné lze koupit verzi 545e. U Audi nic podobného nelze

.
10. srpna 2020 • 21:44

Lze, ale až teď, dosud tam cpali ještě usmolenější 4válec než Audi. A nikde není psáno, že se Audi nechytne za nos, nesáhne do regálu a ten 6válec tam neprdne také.

kesu
11. srpna 2020 • 8:48

Tak necim musi nahradit turbo - kompresorovou naftu v S5/6...

jogurt
11. srpna 2020 • 14:40

2,9 V6TFSI,což není špatná volba ale prodeje půjdou brutálně dolů.

jogurt
10. srpna 2020 • 21:50

zatím jediný, kdo je plně při smyslech, je Mercedes a elektrifikuje i diesely. Tam to dává smysl, město elektřina, dálky nafta. S benzínovým R6/V6 mi to smysl nedává a s čtyřválcem už vůbec ne. U Audi takový počin vyšel, ale pak zešíleli a škrtli ho, přestože se v řadě zemí prodával dobře.

jean
10. srpna 2020 • 19:18

Myslel som, že WLTP normu spravili preto, aby sa už neuvádzali tie nezmyselné spotreby.

Tomáš Fuk
10. srpna 2020 • 20:49

a nevyšlo to...:-D:-D

Kosanovič
10. srpna 2020 • 18:54

Jo, slušný, šestiválec a 400 kobylek to je jeden z mála hybridů, který má slušnou dynamiku.

jogurt
10. srpna 2020 • 19:41

Jo na rozdíl od Audi, bawoři hybridu ponechali motor. S třílitrovým šestiválcem je to v limuzíně/sedanu/kombi akceptovatelné. Zato soudruzi z Ingolstadtu jsou tradičně úplně mimo. Skvělý V8TDI nahrazují zčásti benzínovým megažroutem V8 a zčásti benzínobaterkovým megažroutem V6.
A A6,A7 , kde by konfigurace hybridu, jakou cpou do Q7 TFSIe, dávala alespoň smysl, doprznili elektrifikací benzínového čtyřválce.

Jan
11. srpna 2020 • 6:07

Tento koncept dává malinko smysl i když...jezdil jsem I Q7 a BMW 5 a byl to vždy sebežrout a vzhledem k neustálým ektroopravám...hmm...pak bych se rozmýšlel ( stejně jako u Volva devadesátky/ za rok provozu 5x v servisu/ ). Kombinace elektopohonu a klasiky něco stojí a ve výsledku ( pokud tento bude fungovat ) , tak je vše v pořádku. Ale ono to tak většinou není a nefunguje. Platíš pojistku jak blázen a když se něco stane, tak ti řeknou, že je to daň ,,za blahobyt". V ten moment jsem tomu technikovi měl jednu vrazit...
A závěrem jsem přešel na Dacii Duster 4x4, s podle mě nejlepší motorizací v dieslu ( asi se už nebude vyrábět, nevím co tam vymýšjejí ), ale je to kára na pohodu. Jasně, svezení v BMW, nebo Audině je jiná káva, ale já dávám už přednost ,,uklidněné káře", která jezdí na pohodu a v rámci možností skoro nic nestojí i v rámci provozních nákladů.
Tak drahým autům nazdar...!!!

Kankunen
11. srpna 2020 • 6:47

Z prémie na Dacii, opravdu????

Allamarein
11. srpna 2020 • 7:11

I s ohledem na ty plky o opravách tipuju, že z velmi ojeté prémie. Pak si mohl polepšit...

Kosanovič
10. srpna 2020 • 21:20

Tak 4válec PHEV v A6 mě neuráží, ale stejně jako tady v 5er by důstojnější byla ta kombinace s V6, když to může dávat VW do Turka, tak proč ne do A6. Ukončení nejlepšīho dieselu v současné prdukci napříč značkami mi takě rozum nebere.

Tomáš Fuk
10. srpna 2020 • 21:32

Tak to asi nikomu, kromě dutých hlav, které v současnosti v Audi rozhodují.
Patrně jdou volbou razantního snížení emisí tak, že když dají na trh neprodejné motorizace, emisní hodnota se sníží, neb to nikdo nekoupí.

jogurt
10. srpna 2020 • 21:45

Když rok nabízeli A8 v jediné motorizaci, a to 50TDI a strašně se divili, že to nikdo nekupuje, zatímco BMW prodává novou sedmičku jak o život, rozhodli se to zdokonalit a dali tutéž samojedinou volbu i pro Q7 a Q8. Na rok zrušili V8TDI, pak ho na rok zase pustili, aby ho teď zas rušili. Totéž Q7 e-tron. napřed dobře prodejná verze s třilitrovou naftou a elektromotorem, pak dva roky nic a te´d neprodejný benzín. Totéž S6, S7, SQ5 2019 nafta, od podzimu 2020 už zas ne. jaký další veletoč bude za půl roku, za rok, to se zase nasmějeme, skoro bych si vsadil na návrat už dvakrát zrušeného V8TDI pro SQ a A8.

Tomáš Fuk
10. srpna 2020 • 19:46

Motorová politika Audi je už dva roky naprosto šílená a sebedestruktivní.

EL2020
10. srpna 2020 • 15:19

něco mi říká, že se nevejdou do 50g CO2 na km...

jogurt
10. srpna 2020 • 19:43

No a? Kvůli patnácti stovkám za dálniční náplast? Jiný smysl to už nemá.

Allamarein
10. srpna 2020 • 20:04

Parkování, vyhrazené pruhy...

Honimir
10. srpna 2020 • 21:16

V Praze je parkování už jen pro EV, nové hybridy už ne.Navíc k čemu parkování BMW, většinou t řídíci nechávají všude na blikacku.

stealth01
11. srpna 2020 • 7:24

Většinou tyhle kecy o řídicích atd. začínají vždy stejně: “většinou” “jak všichni víme” a podobné nesmysly. Ano, jsem řidič vozu BMW a nikdy bych si nedovolil porušovat zásady etiky. A nejen ja, mnoho lidí je na tom stejně.
Řidič BMW je na tom proste stejně jako řidič Dacie. Má dodržovat předpisy i nějaký eticky kodex jízdy (parkování).

EL2020
10. srpna 2020 • 21:26

https://www.parkujvklidu.cz/cs/zakaznici-zon-placeneh... ... Tady vždycky nejchytřejší ten, který toho nejméně ví ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
10. srpna 2020 • 21:57

Má to několik vad na kráse.
1) Platí po registraci na výdejně parkovacích oprávnění – manipulační poplatek.
Vozidla s RZ/SPZ elektrického vozidla („EL“) ve smyslu ustanovení § 7b odst. 6 zákona č. 56/2001 Sb. jsou považována za vozidla s platným parkovacím oprávněním (tj. není nutné žádat o vystavení parkovacího oprávnění na výdejně).
2) Oprávnění neplatí v návštěvnických (oranžových) zónách.
3) Už bylo publikováno, že zvýhodnění je pouze dočasné.

stealth01
11. srpna 2020 • 7:26

1, ne. Mám normální RZ, zapsanou v registru a příslušný kontrolní orgán to jednoduše ví (dohleda v databázi).

jogurt
11. srpna 2020 • 14:38

Maybe, ale výše uvedené je doslovná citace z pražského předpisu. A osobně pochybuji, že by český úředník byl jen o chlup ochotnější a benevolentnější, než říká foršrift.

Tomáš Fuk
10. srpna 2020 • 20:49

Parkování se rychle ořezává a pruhy pro EV skoro žádné nejsou.

Allamarein
11. srpna 2020 • 7:09

V Praze můžeš využívat pruhy pro MHD, nebo to už taky zrušili?

Doporučujeme

Články odjinud