BMW 535i od Kelleners Sport: jde to i vkusně

Německá společnost Kelleners Sport poměrně vkusným způsobem upravila jeden z vozů BMW „5“ generace F10.

Citlivých modifikací sériových automobilů je v poslední době jako šafránu, proto nás pokaždé potěší pohled na opravdu kvalitní dílo. Je však samozřejmé, že také v tomto případě bude hodnocení otázkou vkusu.

Řeč je o nejnovějším projektu ladičské firmy Kelleners Sport, která přepracovala aktuální provedení BMW 535i (F10) a hodlá jej veřejnosti představit během příštího měsíce na autoshow v Essenu. Sada modifikací se týká nejen detailů na karoserii i uvnitř ní (vozu mají dodat na hodnotnějším vzezření), ale také posílení pohonné jednotky.

Pánové z německé společnosti Kelleners Sport připravili kompletní sadu aerodynamických dílů, jež mají vozu vtisknout „atletičtější“ dojem. Při pohledu zepředu se všimneme nového výrazného nárazníku se svisle situovanými vestavěnými světly pro denní svícení z LED (v dnešní době se snad bez nich ani neobejdeme...) a mohutnými otvory pro přívod vzduchu k chladičům. Na tvarování nárazníku navazují prahové obklady, které vůz opticky rozšiřují. Zádi vylepšeného BMW 535i dominují výraznější odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru a přepracovaný nárazník s difuzorem a dvěma páry kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na přání bude možno objednat nové, devatenácti a dvacetipalcové lité ráfky ve stylech pojmenovaných Hamburg a Berlin, jež se navíc mohou lišit povrchovými úpravami Matte Black, Polished Graphite Silver nebo Polished Platinum Silver. Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Modifikace se dotkly také pohonné jednotky. Sériový zážehový řadový šestiválec s přeplňováním a objemem 3,0 l byl osazen modulem KS Power35, který zvýšil výkon z 306 koní (225 kW) na 367 koní (270 kW) a točivý moment z 406 až na 480 Nm. Podvozek dostal tužší pérování a jeho světlá výška klesla o 30 mm blíže k vozovce. Úpravy interiéru se omezily pouze na detaily, takže se můžeme těšit prakticky jen na nové koberečky a hliníkové pedály.

S cenami modifikací se Kelleners vytasí zřejmě až při esseneské premiéře.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
BMW 535i od Kelleners Sport
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků