BMW 535i od Kelleners Sport: jde to i vkusně

Německá společnost Kelleners Sport poměrně vkusným způsobem upravila jeden z vozů BMW „5“ generace F10.

Citlivých modifikací sériových automobilů je v poslední době jako šafránu, proto nás pokaždé potěší pohled na opravdu kvalitní dílo. Je však samozřejmé, že také v tomto případě bude hodnocení otázkou vkusu.

Řeč je o nejnovějším projektu ladičské firmy Kelleners Sport, která přepracovala aktuální provedení BMW 535i (F10) a hodlá jej veřejnosti představit během příštího měsíce na autoshow v Essenu. Sada modifikací se týká nejen detailů na karoserii i uvnitř ní (vozu mají dodat na hodnotnějším vzezření), ale také posílení pohonné jednotky.

Pánové z německé společnosti Kelleners Sport připravili kompletní sadu aerodynamických dílů, jež mají vozu vtisknout „atletičtější“ dojem. Při pohledu zepředu se všimneme nového výrazného nárazníku se svisle situovanými vestavěnými světly pro denní svícení z LED (v dnešní době se snad bez nich ani neobejdeme...) a mohutnými otvory pro přívod vzduchu k chladičům. Na tvarování nárazníku navazují prahové obklady, které vůz opticky rozšiřují. Zádi vylepšeného BMW 535i dominují výraznější odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru a přepracovaný nárazník s difuzorem a dvěma páry kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na přání bude možno objednat nové, devatenácti a dvacetipalcové lité ráfky ve stylech pojmenovaných Hamburg a Berlin, jež se navíc mohou lišit povrchovými úpravami Matte Black, Polished Graphite Silver nebo Polished Platinum Silver. Ráfky obouvají pneumatiky o rozměrech 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Modifikace se dotkly také pohonné jednotky. Sériový zážehový řadový šestiválec s přeplňováním a objemem 3,0 l byl osazen modulem KS Power35, který zvýšil výkon z 306 koní (225 kW) na 367 koní (270 kW) a točivý moment z 406 až na 480 Nm. Podvozek dostal tužší pérování a jeho světlá výška klesla o 30 mm blíže k vozovce. Úpravy interiéru se omezily pouze na detaily, takže se můžeme těšit prakticky jen na nové koberečky a hliníkové pedály.

S cenami modifikací se Kelleners vytasí zřejmě až při esseneské premiéře.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
BMW 535i od Kelleners Sport
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků