Kombi pětkové řady je v současné době dostupné s pěti motory, základem je 525i s výkonem 141 kW, následuje 545i s výkonem 245 kW, 525d se 130 kW, testované provedení 530d se 160 kW a nejvýkonnější nafťák 535d 200 kW, který je nabízen pouze s automatem. Na jaře přibudou další verze a současné motory budou přepracovány. Pětka dostane také pohon všech kol. Pak nebude kombi takřka co vytknout, je ideální kombinací sportovně laděné jízdy a užitných vlastností. Dokonce bych i řekl, že kombi je hezčí je sedan, u kterého se mi ne zcela líbí provedení zadních světlometů. Interiér pětky je velmi specificky a řekl bych až zbytečně chladný, je to ale otázkou vkusu. Pokud je zvolena vhodná barevná kombinace, vypadá pětka i uvnitř hezky.
Přestože EuroNCAP povolil BMW opakovat testy, kdy bylo vylepšeno umístění sloupku řízení, opěrky pro nohy, upravena funkce airbagů či řídící jednotky, získala pětka jen čtyři hvězdičky. Celkem vůz získal jen 29 bodů oproti 25 bodům předchozí generace. Pětku nezachránily ani dva body za připomínače pásů; přední a boční nárazy dopadly na procento stejně jako u Škody Octavia (BMW 5 ale patří o třídu výše). Větší tlak byl zaznamenán na hrudníku a nohou řidiče a levé noze spolujezdce; boční náraz dopadl o poznání lépe. Ochrana chodců je špatná, dětí naopak výborná.
- Náraz zepředu: 11 (69 %)
- Náraz zboku: 16 (89 %)
- Připomínač zapnutí pásů: 2
- Celkově: 29
- Ochrana chodců: 2 (6 %)
- Ochrana dětí: 42 (86 %)
Základní výbava: šest airbagů, ABS, loketní opěrka vpředu a vzadu, vnější zpětná zrcátka asférická, el. nastavitelná a vyhřívaná, palubní počítač s iDrive a barevným displejem, DSC + DBC, el. ovládaná okna jednodotyková, dělené zadní sedadlo, centrální zamykání a odjišťování víka kufru na DO, tempomat, vzduchové pérování zadní nápravy s automatickým udržování světlé výšky, ISOFIX, automatická klimatizace, multifunkční kožený volant, velurové koberečky, mlhovky, rádio BMW Business s CD, litá kola Trapezstyling 134 7Jx16, indikátor defektu, dešťový a světelný senzor, vyhřívané trysky ostřikovače, částečně elektricky seřiditelné přední sedačky, degresivní posilovač řízení Servotronic, zásuvka v zavazadlovém prostoru
Příplatková výbava: tažné zařízení s demontovatelnou kulovou hlavou (+26 260 Kč), sportovní, kůží potažený volant (+2 950 Kč), boční airbagy vzadu (+10 500 Kč), kola Star spoke 138 (+22 980 Kč), střešní lišty (+8.210,-), roletky bočních oken vzadu (+5.910,-), velurové koberečky (+0,-), varovný trojúhelník + lékárnička (+0,-), automatické zacloňování vnitřního zpětného zrcátka (+5.250,-), obložení Maple sycamore dark high-gloss (+15.430,-), kuřácký paket (+0,-), komfortní sedačky - elektrické nastavení sedadla řidiče s pamětí, bederní opěrka pro sedadlo řidiče a předního spolujezdce (+64.010,-), vak na lyže (+7.550,-), vyhřívání sedadla řidiče a předního spolujezdce (+11.820,-), ostřikovače světlometů (+0,-), PDC (+24.620,-), xenonová světla (+0,-), automatická klimatizace (+27.900,-), tempomat (+0,-), navigační systém Business (+49.240,-), univerzální příprava pro montáž mobilního telefonu (+21.340,-), příprava pro montáž BMW CD changeru (+1.640,-), Titanium Grey II (metalická) (+27.900,-), kůže Dakota – Black (+60.730)