BMW 525d: nový nafťák s vyšším výkonem a normou Euro 4

22 komentářů

jp
26. ledna • 13:48



jp
26. ledna • 13:55

Vidím jeden problém a to je ze krutiak nemá väčší Volkswagen ale naozaj Ford,nevideli ste udaj 760Nm,akých 560.Tých 560 je udaj v americkej jednotke tak ako aj výkon,a teda jedná sa o 560 lb/ft cize libra na stopu a nie Newton na meter ako unas.Rozdiel je asi 1,35 cize jeho krut.moment je asi 756 Nm,niektore zdroje uvadzaju aj 769Nm.Je to motor,ktorý sa požíva do obovského SUV Ford Expedition a pickupu F-250 a F-350.Sú to ťažké autá a preto potrebujú výkonný a objemový motor,ale nedosiahnu také zrýchlenie ako Touareg s V10.

ace3
28. prosince • 20:20

Pánové, nechci se s váma hádat, ale podle mne je nejlepší motor na světě 3,0d od BMW. To jen tak abych si rejpnul.. Ale tady v tý diskuzi ( každopádně jako v každý jiný) se všichni hádáte o HOVNU! Řekněte mi, kdo z vás s těma motorama jel? S V10 TDI možná pár lidí jelo( mimochodem já taky a nedá se říct že by jel špatně) Ale kdo s vás jel v PS??? Hádal bych že možná tak ACE2, kterej je americkejma kárama zaujatej, ale co ostatní? Nic. Tak jak to můžete srovnávat.. 

Navíc se podívejte k čemu se vyjadřujete..  




BMW 525d: nový nafťák s vyšším výkonem a normou Euro 4ne srovnávání nejlepších dieslů na světě.

Niemand
28. prosince • 23:40

S vozy, vybavenymi zminenymi motory jel asi malokdo, ale o to vubec nejde. Nikdo tu nesrovnava prakticke zkusenosti. Napriklad ja jsem srovnal pouze papirove ukazatele, ktere jasne hovori pro VW V10. Musite uznat, ze tohle se skutecne srovnat da. Ze je to trochu mimo clanek, tak to mate zatracene pravdu.

Niemand
22. prosince • 23:27

ze tenhle motor bude lahoda mit pod kapotou. Kdo ma rad naftu, tomu musi srdecko zaplesat.

mrazik
23. prosince • 8:08

Tohle je prd. Koukni na Hufovu stranku (http://www.sweb.cz/hufnagl/), z 80-120 na ctyrku za 6.1 s \

Ale jeste se nam nepochlubil jak to meril a za jakych podminek

Niemand
23. prosince • 9:30

Pane, snad nechcete srovnavat hraci skrin pana buhvikoho s BMW 525d. To jednoduse nejde. A pokud preci ano, pak je jednoznacne lepsi nova generace BMW (i stara by byla lepsi).

hustík
23. prosince • 20:43

To je dobrý, hrací skříň  Jistěže, porovnávat sériovku s nějakou rakvičku po miliónu úprav je trochu mimo mísu. Možná taky taková vyhoněná hrací skříňka brzo dohraje 

Petr
23. prosince • 17:32

Přečipovaná 1.9 TDI se 124 kW a nějakými 400 Nm taky není žádná lemra, zvlášť s lehčí Fabií...

Niemand
23. prosince • 21:46

Nejde jenom o agregat.

Touareg
23. prosince • 19:24

A nemyslíte si kluci, že PowerStroke je nejlepší diesel na světě?!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ace2
23. prosince • 21:27

Jenže PowerStroke tady v Evropě kde je modla VW 1.9TDI se může jen těžko prosadit :))) To jsou ty rozhledy, to jsou ty rozhledy a nezbytná massage médií...

Michal
25. prosince • 11:01

Co je PowerStroke?

Ace2
25. prosince • 13:03

PowerStroke je nejlepší dieselovej motor na světě a ano je to americkej motor a samozřejmě překonává V10 TDI od Volkswagena, kterého se nám snaží massmedia vnutit jako nejlepší diesel na světě což ehm jaxi celosvětově není pravda. Power Stroke je turbodieselová V8 s commonrailem o výkonu 325hp a 760Nm

Niemand
25. prosince • 20:21

Fakta z oficialnich zdroju:

PowerStroke, V8,  obsah 6.0 litru, 325 hp pri 3300 otackach za min., 560 Nm pri 2000 otackach za min.

VW, V10 , obsah 5.0 litru, 314 hp pri 4000 otackach za min, 750 Nm pri 2000 otackach za min.

Dle meho je to jasne, VW oproti PS: o litr mensi obsah, o 190 Nm vice pri stejnych otackach a o 11 koni mene o 700 otacek vice.

Z toho jasne plyne, ze PS je sice vynikajici agregat, ale jestli je nejlepsi ten, ci onen, to bych si netroufal vtrdit. VW ma vyssi litrovy vykon a tocivy moment, ale vykon neni vsechno. Jaka je trvanlivost motoru, cena udrzby, zprevodovani apod, to nevim.

Ace2
25. prosince • 20:47

Mno jenže PS má o dva válce méně, narozdíl od V10 a přesto má vyšší výkon. Každopádně v tomto jde spíš o to, že VW zcela oficiálně bez zaurdění tvrdí, že jejich V10 TDI je nejvýkonějším turbodieselovým motorem pro osobní auta na světě což jak vidno není pravda.

Niemand
27. prosince • 15:21

V tomto ohledu bych se misto poctu valcu spise podival na obsah motoru. V8 bude mit jiste velmi vyrovnany beh, ale V10 bude mozna lepsi. Nevim, ani jeden jsem nemel jeste moznost vyzkouset, takze pouha spekulace. Ze VW tvrdi neco, co neni uplne pravda je jasny fakt, v tom mate pravdu. To je ale v dnesnim svete "drsneho" marketingu zcela bezne a verte, ze Ford take leckdy tvrdi to, co uplne nekoresponduje se skutecnosti. Ale to sem nepatri.

Petr
25. prosince • 21:12

Radší diesel od VW než od Fordu... Pro TDI V10 mluví jednoznačně nižší objem, vyšší točák atd.

Jim
25. prosince • 23:57

a čím víc válců, tím méně zbytečných vibrací, že...

Ace2
25. prosince • 13:05

Jo a zapoměl bych na detail. Tento motor dělá Ford. Pche VW  ten mám maximálně tak dobrý PR oddělení a tím jeho kvalita končí

Niemand
25. prosince • 19:58

Ja tedy o nejlepsim naftovem motoru na svete nic nevim (krome par kusych informaci), ale vidim to asi takhle. Myslite si, ze nejdulezitejsi veci na motoru je jeho vykon? Ja nerikam, ze VW naftove agregaty jsou nejlepsi, Fiat, PSA i Ford maji vynikajici naftove jednotky, ale spatne je take nema.

Akai
23. prosince • 9:03

Já myslel že se bavíme o autech
Jel jsem stařičkou BMW 525 z r. 1991, se 125 koníky a jede to pěkně, jen to má na nafťák dost zvláštní charakteristiku, pokud se s tím jede jako s normálním dieselem, je to líné, musí se to hodně dtžet v točkách, pak je to drak. Docela by mě zajímalo, jak se chovají novější motory.

Doporučujeme

Články odjinud