BMW 520d v hospodárné sérii EfficientDynamics Edition

5 komentářů

Antiautomat
6. července • 10:21

s tymto som zazil tyzden na dovolenke /generacia pozadu/ a bolo to /az da diskutabilny dizajn/ skvele auto. Dobre to jazdilo, malo to zralo, zabavne, stabilne, pohodlne auto. Bolo samozrejme citit ze je to len dvojliter ale hadzat kvalty v tomto aute je doslova zabava a ked sa na to spravne slo, nedostattok vykonu to rozhodne netrpelo. Skratka jeden z mala dieselov ktory by som chcel /s manualom samozrejme/ v garazi, ala samozrejme v 'normalnej' verzii (ziadne modre pohyby, zelene lajny a podobne nezmysly) -> pretiahnute prevody, znizene podvozky a podobne hovadiny, ktore tomu len ublizia fakt nemusim.

freeman
6. července • 8:03

Dle mého je toto ideál pre dnešného manažéra. A prečo ? Lebo pri dnešných rýchlostných limitoch a "šialených" pokutách je Vám aj tak viac koníkov na nič. A spotreba je taktiež veľmi zaujímavá. Lebo nedajte si nabulikať, že nanažérovi je to jedno. Áno na oko je mu to jedno ale časom tu to začne cukať na nervy. Ono je rozdieľ jazdiť za 13l a za 5.5l.;-)

Fantomas
6. července • 8:27

Protože v kůži těchto lidí nikdy nebudu, tak také nikdy nepochopím, že někdo neřeší cenu auta, ale řeší spotřebu. Podle mě nemá logiku to řešit, když jsem vyhodil tolik za auto. Například na hodnotě auta ten člověk ztratí neskutečný balík, statisíce a je mu to jedno. Ovšem kdyby to žralo o dva litry víc, tak je to problém? Bude to tedy nejspíš nějaká kombinace lakoty a pocitu, že utrácím "pořád", zatímco jednorázový výdaj, ať je jakýkoliv, se jaksi nepočítá.

st
15. prosince • 14:42

Ale počítá a moc. Berte to tak, že si nový auto pořizujete na 4 roky. Za tři roky máte splacený leasing a rok máte k dobru. Pokud se s autem jezdí, tak není problém s nájezdem okolo 50 000 km. Což nám dělá 200 000 celkem. Takže řekněme rozdíl dvou litrů paliva vám dá hezkou sumičku.

jp
6. července • 9:43

presne!

Doporučujeme

Články odjinud