no ze zkušenosti můžu říct že to co je v bmw v techničáku za to se dá i jezdit....jasně já mám průměr něco mezi tím co se uvádí jako průměr celkově a průměr ve městě ale auto nešetřím, spíš jezdím jak prase... nevidím důvod proč by to nemělo polykat 5,1 když někdo pojede klobouka...vždyť 530d jezdí s prasákem za volantem průměrně za 9-9,5l...samozřejmě tím nechci říct že 530d neumí polknout 15...ale to umístejným stylem i 1,9 tdi 81kw sežrat 12l...ostatně myslím že pokud takhle velký těžký a vlastně i rychlý auto je schopný za tu 5ku na sto jet je to při 177k bomba...vemte si že to má dynamiku fakt slušnou
To je zajímavé, že Passat ve své speciální ekologické, úsporné a hojně propagované verzi BlueMotion má stejnou spotřebu (5,1l/100km) - přitom na to musí mít opravdu slabý motor (77kW:Passat vs. 130kW:520d) a je to o třídu menší auto. Kde je chyba?
U marketingovych odbornikov v BMW. Minimalne mohli do pozadia propagacnych fotografii 520D naaranzovat les veternych turbin, takto neviem co to bude predajne B-]
Jestli on nebude ten problem marketing BMW spis v tom tvrzeni o spotrebe. Vim, motory BMW jsou spicka, ale ze by 5ka umela jezdit za 5.1 se mi zda jeste min pravdepodobne nez u toho Passatu. Kdyby tu tak nekdo se stavajici 520d napsal za kolik jezdi, to by bylo!
Psal jsem uz nahore. Ja mam s E91 320d dlouhodobe 6 (do Italie s rodinou i 5,5), pro sluzeni ceste nikdy pres 7. E60 520dA bere 8. Obe auta maji stejny motor (pouze automat je rozdil) a vazi stejne 1590kg. Ta 520dA lehce udela poctivych 220km/h. Neni to spatne auto, zvenu stredni trida a setri penezenku.
Ja mozem tvrdit len 530xdA cize 3liter diesel 4x4 automat - 8.6l/100 na 275kach gumach vzadu a 245 vpredu. Nevidim preto nerealne aby 520d so stop&go - vypinanie motora na krizovatkach, zadnym nahonom a 215kami standard gumami jazdila pod 6. Ci aj za 5.1 uz neviem ale pod 6 by sa mohlo dat.
Při úsporné jízdě asi s tou spotřebou problém nebude, ale reálných bych viděl 6,3. Což je podle mě pořád sakra nádherná spotřeba na střední třídu se 177koníkama:-D
Presne jak pisete, plus jeste podle jake metodiky presne to merili.navic papirova spotreba a real je trochu jinde. Se Skodou octavia 1.9 tdi/66kw umim jet za 3.7, ale take za 8.5, podle toho jaky je teren, jak casto ze zastavuje, zima/leto, otevrena okenka, klima, radio, svetla, pneumatiky, dynamika jizdy samozrejme atd atd.Takze realita s tin novym BMW bude nekde kolem 6-7 v kombinaci a u toho pasatu bych tip nekde kolem 5.5-6.
Metodika měření spotřeby je pro všechny automobilky stejná. Určuje ji EU norma.Jinak s BMW 530D se dá při úsporné jízdě jezdit i za 6 na 100, takže při dodržování předpisů a pylnulé jízdě je těch 5,1 u BMW dosažitelných. Ostatně BMW má obecně nízkou spotřebu vůči výkonu a navíc ta dobrá spotřeba není jen na papíru.
Osobně by mě zajímalo, čím je zvýšení výkonu dosaženo. Má smysl kupovat toto auto? Přijde mi to jako už dožívající model.
Kolaga ma 520d se 120kW a nejezdi to spatne, je to dobre na dlouhe trasy po dalnici. Sam mam E91 320d, takze mutu posoudit. Ma ale o 1 ,5 litru vetsi spotrebu - teste pod 8l. Sice to ma s automatem, ale i tak mi to pripada dost, protoze dalsi kolage ma 525dA (motor 2.5l) a ma take 8-8,5. Jinak 177k motor ma piezzo vstrikovani, 120kW je jeste klasicke
Mas nejakeho lepsieho kandidata ?5-kova rada je tesne po facelifte, takze este par rokov zivota ma pred sebou. Nebudu predsa kazde 4 roky menit model. Zacala sa vyrabat v r. 2004. Tazko mozes tvrdit, ze doziva...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.