BMW 5 v modelovém roce 2005: lepší interiér a výbavy

Od září 2004 se objeví na trhu BMW řady 5 s novou nabídkou výbavy. Ta bude velmi atraktivní, a to nejenom co se týče vzhledu, ale i funkčnosti. Jde o sportovní paket M pro sedany a pro modely typu touring.

Jak už napovídá samotný název, speciální sestava doplňkové výbavy paketu M nabízí těm, kteří dokáží ocenit agilnost a dynamiku BMW řady 5, ještě více zážitků z jízdy. Klíčovou novinkou pro sedany je sportovní podvozek snížený o 20 mm – toto nastavení bylo již dříve dostupné v příplatkové výbavě k typu touring. 18palcová litá kola s dvojitými paprsky spolu se sportovními pneumatikami šíře 245 nabízejí optimální přilnavost. Díky tomu může být plně využit potenciál BMW řady 5 a řidič zažije tu správnou a okouzlující dynamiku tohoto vozu.

Zvenku lze sportovní paket M rozpoznat díky aerodynamicky dílům, jako jsou upravené přední i zadní nárazníky a spoilery. Vnitřek vozu obohacují sportovní sedadla na místě řidiče i spolujezdce s důležitými bočními podpěrami a s potahy v barvě antracitu kombinující látku a kůži Flashlight/Walknappa nebo z kůže Dakota u osmi válcové verze. Standardní volant je nahrazen M sportovním koženým volantem, který je možné od podzimu objednávat i zvlášť v rámci doplňkové výbavy. Obrázky najdete ve starším článku.

Vzhled interiéru vozu pak také vylepšují speciálně navržené hliníkové výplně na dveřních prazích se sportovním M-logem a odkládací ploškou vedle pedálů také s logem úpravy M, stejně jako BMW individuální střešní čalounění v barvě antracitu.

Ceny, za které je možné paket M pro BMW 5. řady koupit v České republice jsou následující:  

  • 520i, 525i, 530i, 525d, 530d: 152 650 Kč
  • 535d: 136 230 Kč
  • 545i: 113 260 Kč

Kromě výše uvedených změn nabízí BMW řady 5 od modelového roku 2005 mnoho vylepšení interiéru a upravené možnosti doplňkové výbavy. Televize bude nyní vybavena nově funkcí digitálního televizního přijímače. Navigační systém Professional může být nyní objednán samostatně, není nutné si připlácet za dokonalejší klimatizaci, jako tomu bylo dříve.

Pokud je auto vybavené navigačním systémem Professional a telefonem Professional, nebude nutné platit za možnost automatického přístupu na internetový portál BMW Online. Během prvních šesti měsíců se pak za BMW Online nebo telematický servis BMW Assist nic neplatí.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků