BMW 5 v modelovém roce 2005: lepší interiér a výbavy

Od září 2004 se objeví na trhu BMW řady 5 s novou nabídkou výbavy. Ta bude velmi atraktivní, a to nejenom co se týče vzhledu, ale i funkčnosti. Jde o sportovní paket M pro sedany a pro modely typu touring.

Jak už napovídá samotný název, speciální sestava doplňkové výbavy paketu M nabízí těm, kteří dokáží ocenit agilnost a dynamiku BMW řady 5, ještě více zážitků z jízdy. Klíčovou novinkou pro sedany je sportovní podvozek snížený o 20 mm – toto nastavení bylo již dříve dostupné v příplatkové výbavě k typu touring. 18palcová litá kola s dvojitými paprsky spolu se sportovními pneumatikami šíře 245 nabízejí optimální přilnavost. Díky tomu může být plně využit potenciál BMW řady 5 a řidič zažije tu správnou a okouzlující dynamiku tohoto vozu.

Zvenku lze sportovní paket M rozpoznat díky aerodynamicky dílům, jako jsou upravené přední i zadní nárazníky a spoilery. Vnitřek vozu obohacují sportovní sedadla na místě řidiče i spolujezdce s důležitými bočními podpěrami a s potahy v barvě antracitu kombinující látku a kůži Flashlight/Walknappa nebo z kůže Dakota u osmi válcové verze. Standardní volant je nahrazen M sportovním koženým volantem, který je možné od podzimu objednávat i zvlášť v rámci doplňkové výbavy. Obrázky najdete ve starším článku.

Vzhled interiéru vozu pak také vylepšují speciálně navržené hliníkové výplně na dveřních prazích se sportovním M-logem a odkládací ploškou vedle pedálů také s logem úpravy M, stejně jako BMW individuální střešní čalounění v barvě antracitu.

Ceny, za které je možné paket M pro BMW 5. řady koupit v České republice jsou následující:  

  • 520i, 525i, 530i, 525d, 530d: 152 650 Kč
  • 535d: 136 230 Kč
  • 545i: 113 260 Kč

Kromě výše uvedených změn nabízí BMW řady 5 od modelového roku 2005 mnoho vylepšení interiéru a upravené možnosti doplňkové výbavy. Televize bude nyní vybavena nově funkcí digitálního televizního přijímače. Navigační systém Professional může být nyní objednán samostatně, není nutné si připlácet za dokonalejší klimatizaci, jako tomu bylo dříve.

Pokud je auto vybavené navigačním systémem Professional a telefonem Professional, nebude nutné platit za možnost automatického přístupu na internetový portál BMW Online. Během prvních šesti měsíců se pak za BMW Online nebo telematický servis BMW Assist nic neplatí.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků