BMW 5 Touring už má české ceny. Jen tři dny po ženevské premiéře

Tuzemské zastoupení BMW již zveřejnilo ceník prvních pěti dostupných verzí nové generace řady 5 Touring.
BMW 5 Touring už má české ceny. Jen tři dny po ženevské premiéře

Minimálně 1 365 000 Kč budou od zákazníků žádat dealeři značky BMW v České republice, pokud si objednají novou generaci modelu BMW 5 Touring.

Právě tolik stojí verze 520 d. Oproti sedanu je cenovka navýšena o téměř 73 000 Kč.

Cenovky dalších verzí  (530i, 530 d, 530d xDrive a 540i xDrive pak ukazují sumy v rozmezí od 1 472 900 Kč po 1 700 400 Kč.

Český ceník BMW 5 odhalen: Vznětový základ za 1.292.000 Kč

Český ceník BMW 5 odhalen: Vznětový základ za 1.292.000 Kč

V základní výbavě modelu je vzduchové odpružení zadní nápravy s funkcí udržování stálé světlé výšky bez ohledu na zatížení auta, samostatně otevíratelné zadní okno, elektrické otevírání pátých dveří a opěradla zadních sedadel dělená v poměru 40:20:40.

Každý prodaný exemplář BMW 5 Touring bude obsahovat navigační systém Business s bezplatnou tříletou aktualizací map, parkovací senzory vpředu i vzadu či LED světlomety.

Servisní balíček zajišťuje bezplatnou údržbu vozu až do uplynutí pěti let nebo ujetí 100 000 kilometrů. 

Galerii zachycující základní vlastnosti novinky, si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků