BMW 5 Touring: podrobné infromace (tisková mapa)

Včera byl na český trh uvedena druhá karosářská varianta pětkového BMW, kombi Touring. V článku najdete kompletní informace jako přehled motorů, standardní a příplatkovou výbavu, možnosti a vychytávky.
BMW 5 Touring: podrobné infromace (tisková mapa)
Seznam kapitol
  1. Přehled technických parametrů, fotogalerie
  2. Design, konstrukce, zavazadlový prostor
  3. Čtyři motory pod kapotou, podvozek s možností nastavení výšky
  4. Dynamic drive, aktivní řízení, Runflat, iDrive
  5. Aktivní tempomat, head-up displej, adaptivní světlomety

Poznámka redakce: Následující text není redakčním materiálem. Jde o přetisk kompletní tiskové mapy, kterou BMW k uvedení nového modelu na český trh zveřejnila.

V půlce května se rozšiřuje nabídka třetí generace BMW 5. řady o verzi Touring. Nabídne zdařilé vyvážení mezi několika pojetími: sportovním, komfortním, nabídkou prostoru a funkčností. Toto elegantní vozidlo dokáže být ideálním partnerem pro Business, rodinu a volný čas. Kromě toho má Touring, v některých případech za příplatek, všechny moderní technologie a prvky bezpečnostní výbavy známé z BMW řady 5 sedan. Jedná se například o aktivní řízení, Dynamic Drive, Head-Up displej nebo adaptivní světlomety. Navíc novinka nabízí oproti svému předchůdci o poznání větší a variabilnější zavazadlový prostor s komfortním přístupem skrz automatické ovládání pátých dveří.


Tip: První informace o nové generaci BMW 5 Touring, setkání naživo, ceny v Česku, test BMW 530i

Ještě než se zakousnete do čtení tohoto dlouhého článku, podívejte se na technické parametry všech v současné době nabízených verzí:

BMW Touring

525i

545i

525d

530d

Základní parametry        
Délka (mm) 4843 4843 4843 4843
Šířka (mm) 1846 1846 1846 1846
Výška (mm) 1491 1491 1491 1491
Rozvor (mm) 2888 2888 2888 2888
Hmotnost (kg) 1655 1795 1750 1760
Kola/pneumatiky 225/55 R16,
litá
225/50 R17,
litá
225/55 R16,
litá
225/55 R16,
litá
Zavazadlový prostor (l) 500/1650 500/1650 500/1650 500/1650
Palivová nádrž (l) 70 70 70 70
Základní výbava        
Posilovač řízení
Přední okna v elektrice
Zadní okna v elektrice
Zrcátka v elektrice
Centrální zamykání
Dálkové ovládání
Palubní počítač
Airbag řidiče
Airbag spolujezdce
Boční airbagy
Okenní airbagy
ABS
ASR
Stabilizační systém (ESP)
Klimatizace (A/M/P) A A A A
Autorádio
Motor        
Objem ccm 2494 4398 2497 2993
Druh motoru zážehový zážehový vznětový,
přeplňovaný
vznětový,
přeplňovaný
Válců/ventilů 6/4 8/4 6/4 6/4
Výkon (kW)/otáčky 141/6000 245/6100 130/4000 160/4000
Točivý moment (Nm)/otáčky 245/3500 450/3600 400/2000 500/2000
Typ převodovky/počet stupňů manuální/6 manuální/6 manuální/6 manuální/6
Poháněná kola zadní zadní zadní zadní
Brzdy vzadu kotoučové kotoučové kotoučové kotoučové
Max. rychlost (km/h) 232 250 225 242
Zrychlení 0-100 km/h (s) 8,2 5,9 8,3 7,2
Palivo natural natural nafta nafta
Spotřeba (l/100 km) 14,1/7,5/9,9 16,8/8,3/11,3 9,7/5,6/7 9,9/5,8/7,2
Cena (Kč) 1 331 400 2 025 900 1 363 600 1 471 900

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V dalších kapitolách už najdete slibovanou tiskovou mapu.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Přehled technických parametrů, fotogalerie
  2. Design, konstrukce, zavazadlový prostor
  3. Čtyři motory pod kapotou, podvozek s možností nastavení výšky
  4. Dynamic drive, aktivní řízení, Runflat, iDrive
  5. Aktivní tempomat, head-up displej, adaptivní světlomety
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků