BMW 5 Touring od AC Schnitzer

A máme zde prakticky první, bezmála kompletní ladičskou sadu pro nové BMW 5 F11 s karoserií kombi.

A kdo jiný než AC Schnitzer, klasický a dlouholetý ladič bavorských vozů, by s podobnou modifikací měl přijít. Jeho konstruktéři se postarali vývoj paketu přepracovaného exteriéru, interiéru, závěsů kol a některých motorů pro nový kombík BMW 5 Touring generace F11. Upravené agregáty ale spalují výlučně naftu.

Výchozím modelem je BMW 520d, jehož výkon poskočil ze základních 177 koní (130 kW) na 218 koní (160 kW). Nabídka pokračuje verzí BMW 525d s řadovým šestiválcovým motorem s objemem 3,0 l o standardním výkonu 197 koní (145 kW), který však po zásahu AC Schnitzeru ve své špičce narostl až na 245 koní (176 kW), což je mimochodem více, než nabízí sériové provedení BMW 530d. A když už jsme v tom, BMW 530d dává po intervenci AC Schnitzeru 286 koní (210 kW), přičemž vrcholné provedení BMW 6 Touring 535d je naladěno až na 360 koní (265 kW).

V kombinaci k těmto motorům se dodává také sada přepracovaných výfuků, jež ale pravděpodobně spočívá pouze v posledních dílech tlumičů. Jejich verze Racing je k mání pro všechny diesely s výjimkou modelu 535d, zatímco provedení Sports Trim má následovat v nejbližších týdnech a bude k mání pro modely 520d, 530d, 535d, 535i and 550i. V nabídce cášské společnosti AC Schnitzer najdeme také podvozek přepracovaný s ohledem na „sportovní jízdní výkony a komfortní svezení“, jenž nicméně spočívá pouze v nových tlumičích a vinutých pružinách na kolech přední nápravy.

Pokud jste tímto konstatováním poněkud zklamání, potěší vás alespoň sada exteriérových doplňků, kterou u AC Schnitzeru pro kombík BMW 5 (F11) vyvinuli. Při pohledu na modifikovaný BMW 5 Touring si všimnete nových nárazníků, prahových obkladů a střešního spoileru v kombinaci s vylepšeným prouděním vzduchu k chladičům. Abychom byli v této zprávě vyčerpávající, bude třeba zmínit také širokou škálu ráfků kol s průměry od 18 do 21 palců.

Uvnitř BMW 5 Touring v modifikaci AC Schnitzer pak najdeme řadu nových prvků příslušenství včetně dekorů z uhlíkových kompozitů, hliníkového provedení voliče drive a pedálů a nového, sportovně střiženého volantu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 Touring od AC Schnitzer
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků