BMW 5 Touring od AC Schnitzer

A máme zde prakticky první, bezmála kompletní ladičskou sadu pro nové BMW 5 F11 s karoserií kombi.

A kdo jiný než AC Schnitzer, klasický a dlouholetý ladič bavorských vozů, by s podobnou modifikací měl přijít. Jeho konstruktéři se postarali vývoj paketu přepracovaného exteriéru, interiéru, závěsů kol a některých motorů pro nový kombík BMW 5 Touring generace F11. Upravené agregáty ale spalují výlučně naftu.

Výchozím modelem je BMW 520d, jehož výkon poskočil ze základních 177 koní (130 kW) na 218 koní (160 kW). Nabídka pokračuje verzí BMW 525d s řadovým šestiválcovým motorem s objemem 3,0 l o standardním výkonu 197 koní (145 kW), který však po zásahu AC Schnitzeru ve své špičce narostl až na 245 koní (176 kW), což je mimochodem více, než nabízí sériové provedení BMW 530d. A když už jsme v tom, BMW 530d dává po intervenci AC Schnitzeru 286 koní (210 kW), přičemž vrcholné provedení BMW 6 Touring 535d je naladěno až na 360 koní (265 kW).

V kombinaci k těmto motorům se dodává také sada přepracovaných výfuků, jež ale pravděpodobně spočívá pouze v posledních dílech tlumičů. Jejich verze Racing je k mání pro všechny diesely s výjimkou modelu 535d, zatímco provedení Sports Trim má následovat v nejbližších týdnech a bude k mání pro modely 520d, 530d, 535d, 535i and 550i. V nabídce cášské společnosti AC Schnitzer najdeme také podvozek přepracovaný s ohledem na „sportovní jízdní výkony a komfortní svezení“, jenž nicméně spočívá pouze v nových tlumičích a vinutých pružinách na kolech přední nápravy.

Pokud jste tímto konstatováním poněkud zklamání, potěší vás alespoň sada exteriérových doplňků, kterou u AC Schnitzeru pro kombík BMW 5 (F11) vyvinuli. Při pohledu na modifikovaný BMW 5 Touring si všimnete nových nárazníků, prahových obkladů a střešního spoileru v kombinaci s vylepšeným prouděním vzduchu k chladičům. Abychom byli v této zprávě vyčerpávající, bude třeba zmínit také širokou škálu ráfků kol s průměry od 18 do 21 palců.

Uvnitř BMW 5 Touring v modifikaci AC Schnitzer pak najdeme řadu nových prvků příslušenství včetně dekorů z uhlíkových kompozitů, hliníkového provedení voliče drive a pedálů a nového, sportovně střiženého volantu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 Touring od AC Schnitzer

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků