BMW 5 odešlo z testů Euro NCAP s plným počtem hvězd

Nejnovější generace BMW 5 se podrobila crashtestům Euro NCAP. Obdržela po nich nejvyšší možný počet hvězd.
BMW 5 odešlo z testů Euro NCAP s plným počtem hvězd

Německá automobilka může být s výsledkem testů nezávislé organizace spokojena. Nová generace BMW 5 si odnesla nejlepší možné hodnocení. I když nějaké výtky by se našli.

Při testu čelního nárazu celou šíří vozu se kolenní airbag řidiče nerozvinul dostatečně rychle. Nastal tak kontakt pravého kolena řidiče s palubní deskou. Ostatní prvky ochrany ale pracovaly bez problémů. Za ochranu dospělého pasažéra celkově nasbíral vůz 91%.

Chevrolet Enjoy vyhořel v testech Euro NCAP. Nezískal ani jednu hvězdu

Chevrolet Enjoy vyhořel v testech Euro NCAP. Nezískal ani jednu hvězdu

Za ochranu dětí získalo BWM 5 v testech 85%. Jak je vidět i na videu, výborné hodnocení dostal automobil také za ochranu chodců. Té napomáhá také aktivní kapota, která se v případě kontaktu s chodcem zvedne. Má tak zabránit kontaktu hlavy chodce s motorem. 

Při testech Euro NCAP se osvědčil také systém autonomního brždění. Ten dokáže kolizím zcela zabránit, nebo je alespoň zmírnit. 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků