BMW 5 od AC Schnitzer: bílá víla jménem F10

AC Schnitzer si nemohl nechat ujet vlak a přispěchal s se svou první ladičskou sadou pro novou „pětku“ s označením F10. Co nabízí?

Zřejmě prvním, kdo se pustil do modifikace nového BMW řady 5 generace s interním kódovým označením F10, se stala firma Hamann, jejíž produkt jsme vám představili na tomto místě. Pozadu však nezůstal ani další z německých specialistů na „bavoráky“, AC Schnitzer. To, co AC Schnitzer právě představil, má znamenat pouze první sadu vylepšení, následovat mají podstatně divočejší kreace s citelně zvýšenými výkonovými parametry.

Zatím se zákazník lačnící po větších výkonech musí spokojit s verzí 530d posílenou ze standardních 245 koní (180 kW) na 286 koní (210 kW), ale u AC Schnitzeru jsou prý již v plném běhu přípravy podobných zásahů i pro varianty 520d, 525d a 535d. V tuto chvíli jsou k mání také speciální poslední díly výfuků s chromovanými okrasnými koncovkami určené pro modely BMW 550i, 535i, 535d a 530d.

Úpravy se dotkly také závěsů kol, tužší tlumiče i péra snížily světlost vozu o přijatelných 25 mm, o lepší brzdicí schopnosti se má postarat vlastní osmipístková soustava s odvrtávanými kotouči. Z dílny AC Schnitzer pochází také škála devatenácti a dvacetipalcových ráfků dodávaná v řadách Type IV, V a VIII. První z nich může být lakována dvoubarevně, svými rozměry pak kraluje dvacetipalcová Type V s ráfky o šířce 9,0Jvpředu a 10,0J vzadu a pneumatikami 245/45 R20, resp. 285/30 R20.

Na první pohled si všimneme nepatrně individualizovaných linií karoserie nikterak nezasahujících do původní siluety. K dispozici je několik druhů nástavců předního i zadního nárazníku, jež se instalují na standardní nárazníky (ten zadní připomíná svým tvarem difuzor). Připlatit si lze též za prahové obklady před zadními koly opatřené krátkou chromovanou lištou nebo za decentní spoilery nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru.

Další doplnění Schnitzerovy nabídky budeme pochopitelně sledovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 (F10) od AC Schnitzer v tradiční schnitzerovské bílé barvě

bazar

BMW 3 2
Rok výroby: 2012
Stav: 166 220 km
Cena: 300 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2009
Stav: 163 670 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2005
Stav: 169 835 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 175 176 km
Cena: 230 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2007
Stav: 169 020 km
Cena: 170 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 52 881 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků