BMW 5 Long: „dlouhá pětka“ přestavena, ale jen pro Čínu

10 komentářů

Aladan
31. března • 22:45

Asi ma fanúšikovia BMW ukameňujú, ale pri pohľade na volant a prístrojovú dosku mi to príde ako BMW 7 z roku 1990. Možno je to práve tá tradícia, ktorú verní obľubujú, no mne sa to vzdá príliš nudné, strohé, nezaujímavé (ak si fanúšik čítaj "športové").

Alex
31. března • 22:37

Moc dlouhý....:-D

tato
31. března • 20:13

táto predlžená verzia by sa dobre predávala aj v Europe.Krpatému číňanovi stačí aj štandardný rázvor a je jedno,či je to biznisman alebo niekto iný.CHápem,že v takom korábe ako MB S Klasse,BMW 7 Long ale aj v Superbe by sa mužíček stratil:-D

Brouk
1. dubna • 1:15

Tys nikdy nebyl v cine, jinak bys nerikal "krpaty" cinan. Cinani jsou dost vysoci, neplet si to s vietnamcema.

Radek.
31. března • 20:57

No jo - ale jaký dojem by pak ten "mužíček" s nedůstojně krátkým nádstavcem na oud asi vzbuzoval u tamních luxusních šlapek? Pochop že vozit si prdel v dlouhém BMW/Audi/MB je v Číně především póza, stejně jako to bývalo u nás před cca 20 lety...

mvb
31. března • 22:06

poza? to bych nerekl... toto auto vyjadruje asi tak toto: nemam (nechci dat) penize na 7er... to mi moc jako poza nepripada... nebo se pletu?

Radek.
31. března • 22:26

Právě to je ten asijský fígl - JE to BMW a JE to pro ně dooost dlouhá limuzína.
Konkrétní označení "vzadu na kufru" tam nikdo neřeší, čajovýma klikyhákama na SPZce to napsané není, každý rok jsou nové modely - a stejně jako u nás je většina lidí na první pohled nerozezná...

laem
31. března • 19:25

potřebujou číňani long verze?

Radek.
31. března • 20:12

Tys asi ještě v Číně nebyl... celé flotily kakáčů tohodle typu (nejčastěji právě velké Bavory a Audiny) si pořizují čínské i mezinárodní instituce především jako "odznak moci". Vidět tolik stovek naprosto stejných limuzín zaparkovaných vedle sebe jako bývá třeba před "lidovou síní" (parlamentem) se v Evropě opravdu jen tak nezadaří.
Plebs samozřejmě jezdí malých Korejcích a jejich místních klonech - ale i tak se všichni snaží přiblížit tamnímu ideálu limuzíny aspoň tím, že i to nejmenší prdítko musí být sedan. Na novější hatchback/liftback v čínských městech přes den skoro nenarazíte, na licenční škodivku už vůbec ne (kdoví co s nima VW dělá - možná je reexportuje do Ruska:-)...

Brouk
1. dubna • 1:14

No, ve vetsi mire s tebou souhlasim, ale ze se male auta v chine prodavaji jako sedan jen proto, aby se imagem priblizily limuzine si myslim, ze neni pravda. V evrope je ideal kombi nebo hatchback. Vsude to jezdi, vsichni to vidi a vsichni to chteji. Lidi jsou stado. V chine je "in" neco jineho nez v EU. V USA taky, neprosadi se tam nizsi stredni v dizlu, tak jako tady automat v benzinu.

Doporučujeme

Články odjinud