BMW 5 Li: 140 mm navíc

Specifické trhy vyžadují specifický přístup. Bavorská automobilka BMW přijde na čínském trhu s prodlouženou verzí své pětkové řady.
BMW 5 Li: 140 mm navíc

Přestože automobilka nabízí na čínském trhu i sedmičkovou řadu, zájem o ni není. Proto se BMW rozhodlo zájemcům o sedan nejvyšší třídy nabídnout prodlouženou variantu evropské verze BMW řady 5.

Modifikovaný bavorák bude mít prodloužený podvozek o slušných 140 mm a rozvor se tak zvětší z nynějších 2 888 mm na 3 028 mm. Pro představu rozvor sedmičkové řady má hodnotu 2 990 mm a ve verzi Li 3128 mm.

Samozřejmostí je také navýšení výbavy proti základním verzím pětkové řady. Zákazník automaticky získá např. kožený interiér, velké 8" LCD obrazovky, DVD centrum pro sledování filmů s prostorovým zvukem 5+1 a mnoho dalšího.

O pohon se bude starat třílitrový šestiválec o výkonu 190 kW (258 k). Přenos výkonu na zadní kola obstará šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 530 Li
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků