BMW 5 Li: 140 mm navíc

Specifické trhy vyžadují specifický přístup. Bavorská automobilka BMW přijde na čínském trhu s prodlouženou verzí své pětkové řady.
BMW 5 Li: 140 mm navíc

Přestože automobilka nabízí na čínském trhu i sedmičkovou řadu, zájem o ni není. Proto se BMW rozhodlo zájemcům o sedan nejvyšší třídy nabídnout prodlouženou variantu evropské verze BMW řady 5.

Modifikovaný bavorák bude mít prodloužený podvozek o slušných 140 mm a rozvor se tak zvětší z nynějších 2 888 mm na 3 028 mm. Pro představu rozvor sedmičkové řady má hodnotu 2 990 mm a ve verzi Li 3128 mm.

Samozřejmostí je také navýšení výbavy proti základním verzím pětkové řady. Zákazník automaticky získá např. kožený interiér, velké 8" LCD obrazovky, DVD centrum pro sledování filmů s prostorovým zvukem 5+1 a mnoho dalšího.

O pohon se bude starat třílitrový šestiválec o výkonu 190 kW (258 k). Přenos výkonu na zadní kola obstará šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 530 Li
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků