není to tak špatný, jen tam je k bílej kůži černej volant, to bych si asi nekoupill.....-B-]
Najhnusnejsie BMW poslednych rokov :)PS: Pre tych, co porovnavaju s X6, to je oproti tomuto krasavec :)
Nevím kde na tom vidíte takovou zprcaninu jako je prius? A pochybuju že BMW něco kopíruje od škodovky,to určitě nemá zapotřebí protože škodovka je trochu jiná skupina. BMW je srdeční záležitost a nějáká škodovka jim v mnichově leží až na konci tlustýho střeva!! Mě se to líbí a radši bych si vzal novou sedmu.
To jsem zvědav co udělá právní oddělení ve škodě případně ve vw, protože tady je zjevná kolize s chráněným řešením twiďoury. Pokud se nebude nic dít, pak twinďoura není chráněná a schade kecá.
to je nadhera, jen tak dal. I love BMW, yes yes yes
asi jako vždy na špici, ale kam kluci z Mnichova, konkrétně odpovědní za design, dali hlavu, to skutečně nevím. Dříve BMW ikdyž bylo velké, třeba řada 5 nebo 7, tak přesto působilo lehkým sportovním dojmem. Myslím 90 leta. A teď....teď jsou to nateklý, až oteklý, zaoblený auta, který ve mě vzbuzujou pocit, že auto váží 3tuny...něco jako kulturista oproti dřívějšímu atletovi. Samozřejmě to je všechno subjektivní dojem, ale dle mýho názoru tvrdě ztrácí za Mercedesem a italskými auty. Zajímavější Design nabízí třeba i citroen. Za novou C6 se otáčej davy, za tímhle se neotočí nikdo. To garantuju. Nicméně pohled do říznutý převodovky je setsakra pro oko lahodící :-)
No, také se mi tohle auto nelíbilo podle fotografií, pak jsem ho viděl dvakrát na živo a musím říci, že jsem se za ním otočil pokaždé a dokonce se mi začalo i líbit. Ve skutečnosti vypadá líp než na fotografiích a zadní LED světla jsou opravdu nádherná, když v noci svítí. Prostě tohle auto nepřehlédnete, ať se Vám líbí nebo nelíbí.Přitahuje jako magnet. Je to velké auto s podvozkem ze sedmičky. S novou pětkovou řadou to nemá moc společného, je to blíž k sedmičce; crossover jak vyšitý. Sedmičková řada, modely X apod. jsou také hrozně velké a přitom je lidé kupují. Jak tu už někdo uvedl, když přišel Mercedes s CLS-kem, tak mnozí ohrnovali nos, je to mutant, velké "sportovní kupé se čtyřmi bezrámovými dveřmi", to se nikomu nebude líbit a přitom tohle auto v Mercedesu nestíhali ani vyrábět, jaká byla poptávka, konkurence zaspala a od MB to byl vyloženě risk, ale nakonec i dobrý prodejní tah, jak se ukázalo. CLS-o s řadou C mělo málo společného, blížilo se spíše k S-ku :) Kdo chce sportovní vůz, určitě si ho najde. Myslím, že všechny prémiové značky nabízí dnes sportovní auta i superspoty a zákazník si dovede vybrat. Je to otázka pouze priorit a peněz. Předchozí generace BMW se mi osobně nějak nelíbila (zvláštní design exteriéru a interiéru), ale nová F10 - pětková řada boduje jak v interiéru, tak i exteriéru. Dnes už to není o "obyčejném" zaškatulkování, že mám BMW (především radost z jízdy), nebo Audi (nádherný interiér) či MB (pohodlné svezení). Dnes je to spíše o modelech značky a jejich motorizacích, jednen model je víc sportovnější, druhý postrádá cit v řízení, ale zase je vhodnější na delší cestování, třetí je pohodlnější atd. Každý si určitě vybere, a proto automobilky nabízejí tolik modelů, aby získali nové a nové zákazníky. Nezapomeňte, že zákazníci se sportovním duchem, to je pouze určitá část zákazníků, automobilka v dnešní době, aby se uživila a byla v kladných číslech, potřebuje více zákazníků, které často ale mají protichůdné požadavky na to, jak by auto mělo vypadat, jezdit a chovat se na silnici, ať je to Audi, BMW nebo Mercedes-Benz.Vrátím se ale k článku a k BMW 5 GT. Tohle auto je prostě menší risk od BMW, je to reakce na CLS, na Audi A7, resp. Audi A5, ale možná chtělo, aby přišlo o nějaký ten rok dříve. A nedejte na fotografie, v reálu černé GT-čko vypadá skutečně líp. Zkusím najít pozitiva. Tohle auto není o sportovnosti, je to přeci Gran Turismo, určené na dlouhá, klidná a bezpečná cestování, tohle auto je o nabídce velkého prostoru pro pasažéry, o podvozku, o nabízeném komfortu, o krásném a kvalitně zpracovaném intériéru atd. Zkusím najít negativa. Tohle auto určitě nenabídne sportovnost jako trojková či pětková řada (vždyť váží na dvě tuny), o M-kové řadě ani nemluvím, je těžké, mohutné až obří, je tu špatný výhled vzad, řízení není citlivé, volant se nevrací do základní polohy, atd.Tohle auto se prostě buď líbí nebo nelíbí, každopádně si myslím a nechci tento model obhajovat, že se za ním podíváte ať tak nebo tak. :)
No designu moc nerozumis, ale oka ... a garantuju ti, ze za timhle se ohlidne kazdej...stejne jako kdyz vidis X6, tak lidi cumi jak z jara.
Za X6 se otočej lidi proto, že to je auto, jak kráva. Tohle je designově naprosto "tuctový" auto. Za peníze, který stojí, člověk nemůže mít pocit, že jede v něčem "víc". Pokud se nevyžívá v technice.
Ty jo! To snad dostali befelem z EU jinak to neni možný! Nebo se chtěj zbavit svý image arogantních aut co nejsou pro normální lidi a to začali pěkně zostra.
Ani nevím co to má společného s BMW, natož s řadou 5 a natož slovy GT. Je to vysoké, je to těžké, je v tom zbytečně moc prostoru a ten neohrabaný zadek to opravdu korunuje. Je to ošklivější a nižší X6, jsem zvědav kam BMW ještě zajde, zřejmě příští rok začnou vyrábět multikáry...
Auto vypada moc zajimave... ale, taky se vam zda ze je jak kdyby posazeny na zadek? Hlavne ze zadniho bocniho uhlu auto vypada ze do kufru nalozili pet pytlu cementu... ze by auto ne jen pro rodinu, ale i na stavbu? :-D
to auto je svým způsobem dokonalé - SUV, MPV, liftback, kupé - všechno v jednom (chybí snad už jen skládací plechová střecha - snad v další generaci se dočkáme). Od všeho kousek tam dali. A výsledek - hrůza. Proporce Priusu - design Sangyongu. Nepochybuju, že prodávat se to bude dobře - většina lidí nemá vkus.
Doby,kdy si mohl MB,BMW apod dovolit nevyrábět auto s pátými dveřmi,a tuto kategorii zákazníků nechali Francouzům apod. jsou pryč. Dnes je každé euro dobré,a pokud Hatchbacky nevytěsní z nabídky sedany,tak můžete být v klidu,ovšem ono tomu tak vždy být nemusí,kdo nechce zkrachovat,musí prodávat a vydělávat,uvidíme,za co budou lidi ochotní platit...
To je megaotporný :-D co dalšího příjde ;-)
jednoznačně nejhnusnější BMW všech dob, ještě horší než X6. Už se těším na další "nářez z Mnichova" :-D
strasne mi to pripomina maserati z boku a ked sa pozriete na predne svelta a masku z boku. skarede neskarede mne sa paci, treba to brat je to BMW a BMW to zostane... mat take doma...
Při pohledu na otevřené páté dveře je to jasná kombinace Priusu s twindoorem od Škodovky :-)
Stale neprestava udivovat ceska malost ... toto auto je velmi dobre ... je jasne, ze neni urceno fandum znacky, ale predevsim matkam se dvema detmi, ktere vam nejakou M3 CSL serou zvysoka a maji penize. Osobne znam manzelku dobre zajisteneho kamarada, ktera doted pouzivala pro prepravu deti nakupu a podobne MB Becko a nyni se uz nemuze dockat az ten vergl vymeni za tohle v nafte...a auto se ji dokonce i libi. Takze tyhle dristy jsou tak znamenim vybydlene e36 nebo e34 a vzpominani na stare casy, ktere se zdaji byt tak dobre jen proto, ze uz jsou tak daleko. Tlak cinanu a vetsiych koncernu na BMW bude takovy, ze tot portfolio je nutnosti. BMW neni Porsche, takze pokud nekdo chce firmu, ktera nevyrabi nic jineho nez sportaky, tak hura koupit Porasche...i kdyz...Cayenn nebo Panamera ... taky to trosku jde dolu:)
Aha! Tak jen proto, ze se mi ten autobus nelibi, tak jsem maly hnusny zaprdeny cechacek?! Hm, jsem si jist, ze Italove, Nemci, Britove.... ti vsichni maj vytribeny vkus a tohle BMW se vsem libi a souhlasi s jeho vyrobou. :-O Jsem jist, ze marketingove to ma BMW podchyceno, to ale neznamena, ze je to spravny krok z hlediska dalsiho smerovani znacky..... Pamatuji doby, kdy jen vysloveni slova Porsche mi rozbusilo srdce, to stejne v pripade Jaguaru... dnes mne tyto znacky nechavaji chladnym jako KIA:-/ Cim to asi bude? Ze by za tim stal Tuareg, ehm, tedy Cayen, nebo Mondeo, ehm X type? Ferrari a Lambo, to jsou stale srdcovky, maj punc jedinecnosti.... Porsche je uz z teto ligy pryc, vlastni chybou a touhou po vetsich prodejich.
BMW nikdy nebyla znacka supersportu, byla to premiova znacka, ktera vyrabela rodinna auta i Mkove modely... tohle spada do prvni jmenovane.
A? Ja tvrdim, ze snad BMW dela supersporty? Ja vznesl otazku, co to udela s jejich image, v tomto pripade "premiove znacky s puncem sportovnosti..... "
Vůbec nic,zrovna jako nic neudělala X5 a X6.Prostě doba pokročila a taky dnes už nepíšeme na krásných psacích strojích ,ale na plastovém PC.Věř ,že vědí co dělají, zrovna jako věděl Mercedes co dělá, když začal s CLS.Dnes se opičí každý.A abych předešel diskusi mám XJ,Z4 a Glk.
Image je momentalne pro automobilky az druhotna vec:)))...jak vidis situaci, tak chteji prezit.
Konecne jeden vynikajici a trefny nadpis clanku! B-]
variace na x6 ktera dava smysl...
Na otázku, jak bude dál směřovat vývoj automobilů a jak zkombinovat přání a touhy zákazníků do podoby něčeho elegantního a pohodlného, dává BMW skvělou odpověď. To auto je novátorské a sexy. Redakce Autorevue k tomu bohužel projevuje velké nepochopení krátkozrakost a nové modely BMW častuje výrazy jako je mutant, podivnost, ošklivost apod. Kdo chvíli zůstal stát, stojí již opodál...
Jestli ti tohle přijde sexy, tak bych nechtěl potkat tvoji starou:-D
Ja si myslim, ze oni to moc dobre vi, nebot neverim tomu, ze cela redakce je tak silne dementni ... akorat se snazi byt necim zajimavi a lakat ctenare na diskuze nebo kontroverzni clanky. To co dela TOP GEAR s eleganci a prijemnym zpestrenim, to AR dela arogantne a s malym rozhledem .. nicmene nic lepsiho na trhu asi neni ...auto.cz je kanal pro vsechny a autoweb s Honzou Koubkem povazuji za zlatou stredni cestu ... jeho videa jsou prijemna a mnohem vice pripominaji zahranicni kvalitni testy.
Právě včera po 142tis najetých km slušnou jízdou zahlásil auťák Gearbox failure :-( Mám ten 6st ZF, taky řečený "lahůdkový", ale s výdrží na tom asi nebudou nejlíp.
Takze 1 porouchany automat a prevodovka nema asi vydrz nejlepsi? Zajimava logika. Kolik ze se jich vyrobilo? A kolik poruch na pocet vyrobenych je?
Špičková technika motory jsou lahůdka, převodovka nepotřebuje ani komentář. Karoserie to stejné, přebouchaná X6 s praktickým otevíránímm kufru. Jo, a mám rád bezrámová okna dveří... Tahle arogantní kára vám prodlouží péro minimálně o půl metru, bral bych to všema deseti, vínová metalíza v béžové kůži :-D
No jo, nekdo si musi sve komplexy lecit autem...B-]
BMW prostě už neví,jaký model udělat,tak už dělá jen samé hnusy.
Přesně je hnus všech hnusů a ani nejlepší jízdní vlastnosti to nezachrání. Tohle jsi koupí jenom snob bez vkusu. A to jsem měl velkou úctu k BMW, ale tohle je děs. Udělat to Kia nebo Hyundai tak tady, ty rádoby milovníci novýho BMW řvou, že takovou hrůzu může udělat jenom šikmovokej.
toz ty nesi normal soranc ale jako nahodu su to hezke kvalitini dobre auta tak si nestezuj na vzhled
tohle si po kreacích zfetovanýho Bangle a nagelovaných buranů ve vybydlených E36 fakt nezasloužil.. :-(
...musím se jít za roh vyzvracet.
SOCNO!
Až to budeš za dvacet let tahat z kopřiv na šrotišti, tak budeš slintat blahem, vohnoute :-D
Jo jo, ale to by pro úspěšného českého malopodnikatele museli nejdřív vyrobit ještě vylepšenou variantu pick-up ... samosebou fturbodechtu fmetle na hlínách a s kuřáckým paketem :-D
Zvracet nebudu:-D ale je faktem ze bocni pohled je na BMW hruzostrasny.
Přesně tento typ karoserie BMW doposud chyběl.Velmi solidní vůz s kterým může BMW získat v tomto segmentu vozidel předMB a A dobrý náskok.OK
Než tady všichni zase začnou házet špínu na současný směr mnichovanů - je to prostě liftback od BMW - "get used to it". Nevidim na to nic špatnýho, je to prostě typ karoserie, kterej se u BMW moc nevidí. Kdyby dělali jen odlehčená malá R6 coupé, jak si čtenářská veřejnost (z nichž většina bimmer nikdy neřídila) přeje, tak by teď vyhlašovali bankrot a vstoupil by tam zahraniční (nejspíš čínský) kapitál. Navíc základní členění karosářských verzí je dávno překonané a dneska nemá smysl. To, že se kufr dá otevřít dvěma způsoby je hezká praktická věc, ne nová třída nebo typ karoserie.
BMW EVER!
Je to hnusny autobus, nic vic, nic min. Ani Tve "vznesene" zvasty na tom nic nezmeni....
....nicmene, interier je naprosto famooozni! Skvely.
to auto je uplne grcne vobec ale vobec sa mi nepaci teda okrem interieru ale zas preco nie.....nemecky dochodcovia to kupovat budu teda aspon na nich malo byt orientovane podla autob*ldu.de a ked sa to bude predavat tak bmw snad spravi nieco aj pre nas co uznavaju akop posledny krasny model e46:D takze go go bmw snad vam to prejde a bude sa to predavat
Tak, tak. Je to podobné jako když se objevil model X6 - každý chytrák na něj házel špínu, padala slova o absolutní neprodejnosti - a třeba v ČR je na špici prodejů svého segmentu. Je dobré si také připomenout aktuální řadu 5 a proroctví "odborníků" při jejím uvedení do prodeje atd. Nemůžu říct, že bych byl designem na první pohled z GT 5 nějak zvlášt nadšený, ale to se u BMW stává poměrně často - v drtivé většině případů se stačí svézt a člověk má jasno. Zatím mohu pouze řící, že podle použité techniky se jedná o špičkově vybavené BMW s řadou pro BMW zcela inovativních prvků ... posun zadních sedadlech, dvojitě otevírané záď (kdo vyzkoušel v praxi na Superbu, ocení praktičnost), výborné motory, zcela jistě špičkový 8 rychlostní automat ... Nemám ani v nejmenším starost, že by se pro vůz nenašli zákazníci. Chápu určitou konzervativnost některých redaktorů i fandů, nicméně zůstat žít na počátku 90 let dost dobře nelze - vše se někam ubírá - a jak už padlo mockrát, diskutéři, jejichž zapálení pro značku se projevuje maximálně plakátem BMW nad postelí, automobilku neuživí..
+1
Mohu o něm přemýšlet. Jak je tu někde napsáno - civilizovanější verze X6
Dotaz: k čemu je u BMW ten prdek vzadu na střeše. Při sundaném tapecírungu u BMW5 jsem viděl, že tam vedou hliníkové trubice, jakoby od klimy.
Je to antenka ... a ma to evokovat zraloci ploutvicku snad ... :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.