BMW 5 GT „lžou” o stavu paliva v nádrži, čeká je svolávací akce

Pokud patříte mezi majitele nového BMW 5 v provedení GranTurismo, možná jste se setkali s tím, že po dotankování paliva a ujetí i několika set kilometrů zůstával ukazatel paliva v nádrži na nejvyšších stupních. Bohužel, není to doklad extrémní efektivity vozů se systémem Efficient Dynamics, ani odhalení vašeho talentu pro „závody” o nejnižší spotřebu. Je to prostý projev technického nedostatku.

U 5 GT vyrobených mezi 12. lednem 2010 a 1. červencem 2010 totiž po dotankování může docházet k zaseknutí plovákového čidla v palivové nádrži na nejvyšší pozici. To pak způsobuje jev popsaný výše.

Nevíme zatím přesně, kolika vozů této řady se problém týká, americké úřady hovoří o 6 000 kusech, ale může jít právě jen o americké modely. BMW zatím nezveřejnilo podrobnější informace, jisté ale je, že všechny postižené majitele čeká svolávací akce a oprava v servisech mnichovské automobilky. Pokud jste se se stejným problémem setkali, obraťte na vašeho prodejce BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Krásná přístrojová deska již méně krásného BMW 5 GT nemusí vždy říkat pravdu...
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 13 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků