BMW 5 GT „lžou” o stavu paliva v nádrži, čeká je svolávací akce

Pokud patříte mezi majitele nového BMW 5 v provedení GranTurismo, možná jste se setkali s tím, že po dotankování paliva a ujetí i několika set kilometrů zůstával ukazatel paliva v nádrži na nejvyšších stupních. Bohužel, není to doklad extrémní efektivity vozů se systémem Efficient Dynamics, ani odhalení vašeho talentu pro „závody” o nejnižší spotřebu. Je to prostý projev technického nedostatku.

U 5 GT vyrobených mezi 12. lednem 2010 a 1. červencem 2010 totiž po dotankování může docházet k zaseknutí plovákového čidla v palivové nádrži na nejvyšší pozici. To pak způsobuje jev popsaný výše.

Nevíme zatím přesně, kolika vozů této řady se problém týká, americké úřady hovoří o 6 000 kusech, ale může jít právě jen o americké modely. BMW zatím nezveřejnilo podrobnější informace, jisté ale je, že všechny postižené majitele čeká svolávací akce a oprava v servisech mnichovské automobilky. Pokud jste se se stejným problémem setkali, obraťte na vašeho prodejce BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Krásná přístrojová deska již méně krásného BMW 5 GT nemusí vždy říkat pravdu...
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků