BMW 5 GT: automobilce unikly fotografie sériové verze

22 komentářů

aaaa
23. května • 20:00

... půjde to dobře přestavět na pohřebák :-D:-/

Carlsson
23. května • 1:36

ta krabice vznikla na festaku jinak to neni možný :-D

michallos
22. května • 21:34

Pre Boha, ten zadok kupili od Renaultu ????? :-O:-O:-O

pavel
22. května • 18:28

Za pár desítek let nikdo nebude věřit, že BMW kdysi znamenalo skvělou kvalitu, výtečný motor a mělo duši sporťáku... Bude to stejné jako Alfa Romeo skoro už teď... Prostě tohle je cesta do pekel celého BMW a jestli to v Mnichově nevidí, tak jsou blbí. Krátkodobá stabilizace prodejů na úkor mnoha desítek let práce na vytříbené image se již brzy projeví... Škoda, měl jsme rád BMW.

Paegas
22. května • 21:28

Hloupost. BMW má nyní v portfoliu ty nejlepší motory, které kde v historii vyrábělo, sportovní duch mají stále všechny auta a řekl bych, že se to příliš nevede jen u řady 7, která dříve byla opravdu sportovnější. Ano dnšní M3 je sice mnohem těžší než taková E30, ale jinak to prostě nejde - bezpečnost, komfort a elektronika si vybírají svou daň a BMW musí držet krok v konkurencí v tomhle všem. Přesto si myslím, že i přes svou váhu je dnešní M3 zdaleka nejlepší a nejsportovnější M3 všech dob..

pepi730
22. května • 19:16

Ale no tak, všetko sa vyvíja. Nie všetko ide ale tým smerom ako si my myslíme že je správne.E46 nie je a nebolo vrcholom BMW, ani vo verzii M3."Blbá", odsudzovaná X6M je rýchlejšia na okruhu -pre niektorých nepochopiteľné a hlavne nestráviteľné-ako modla M3 E46.Cesta, ktorou sa vydalo BMW osobne ani mne moc nechutí, ale verím tomu že je to len preklenovacie obdobie. A že BMW musí časom okrem svojich "predajných" modelov pustiť aj dostojného nástupcu M1. Potenciál na to určite má.

Martin
22. května • 18:13

Je vidět, že vývojové oddělení BMW nezahálí. Po převratném objevu karoserie typu hatchback a její realizaci v řadě 1, nyní objevilo revoluční novinku liftback. Sice pár desetiletí za konkurencí, ale přece jenom je to konečně tady. Aby zaplatili to usilovné přemýšlení, bude to stát nějaký ten milión, ale je potřeba soudruhy v Mnichově přece pochválit. :-D

Zelí
22. května • 18:43

Tak jsem rád, že nejenom já i někdo jiný si všiml revoluční pokrokovosti této značky. Člověk to ani nestíhá sledovat, co všechno vrtuláci nevymyslí.:-D
Je vidět, že nezahálí a sledují konkurenční novinky a reagují na ně svým obvyklým způsobem t.j. s malým časovým zpožděním ( konstanta dvacet let).

andy_xx
22. května • 17:08

teď se pokusím být objektivní a nestranný...kurva to je hnus do pi*e!

zale
22. května • 16:13

:-O no fuj!

hip002
22. května • 15:55

NÉÉÉÉÉ PROSÍM NÉÉÉÉÉÉ:-O

ddddar
22. května • 15:44

Kdo to dělá design u BMW???3-[ takový obézní zadky x6 lehce nová z4 a tohle, je to děs.

Janko
22. května • 14:13

proč se to jmenuje GT?:-O

Radek Ondrášík
22. května • 14:30

Jelikoz GT neurcuje tvar karoserie, ale charakter vozu ;)

asketa
22. května • 12:33

si takhle jednou 1 a x6 vysli na rande, a hupsli na to... bohuzel si neuvedomili, ze jsou to sourozenci a voila, mame tu nove BMW!

Joooo
22. května • 15:07

Jóóó závist je swiňa :-)

Andre
22. května • 13:58

Vidím že nejsem jediný, kterému to připadá jako x6-ka po přišlápnutí dinosaurem.

Leszek
22. května • 13:07

Nejak tak :-D

risomas
22. května • 12:16

pekny grc

Radek.
24. května • 23:45

Jo, ke "kompletní nabídce" už chybí jenom provedení pick-up :-(

Egi
22. května • 11:10

Doufám, že mě tu neudete kamenovat, ale mě se to docela líbí.

mclown
22. května • 11:32

pripomina mi to nieco ... uz viem - epic fail

Doporučujeme

Články odjinud