BMW 5 GT: automobilce unikly fotografie sériové verze

A k části z nich se dostal francouzský magazín L'Automobile. Podivný nový model BMW jsme vám podrobněji představili již v únoru, kdy se jakožto koncept chystal prezentovat na ženevském autosalonu. Žádné nové informace únik fotografií produkční verze neprovázejí, a tak si musíme vystačit pouze se snímky. Z nich je patrné, že vůz se oproti konceptu nijak významně nezměnil, dostal pouze menší kola, obvyklé koncovky výfuků a jiná vnější zpětná zrcátka. Dále víme pouze to, že s délkou 4,99 metru půjde o druhý nejdelší vůz BMW po sedanu řady 7.

O motorech ani dalších technických detailech zatím ze strany BMW nepadlo slovo, ale vzhledem k současnému vývoji mnichovských produktů lze očekávat spoustu dieselů, přeplňovaných benzinů, automatické převodovky (hovoří se o novém osmistupňovém automatu) a další artefakty pohnuté automobilové současnosti.

V Evropě by se měla bavorská novinka objevit již letos v listopadu, ve zbytku světa pak začátkem roku 2010.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 5 GT „oficiálně”  Zdroj foto: L'Automobile

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků