BMW 5 (G30) odhaleno! Zatím neoficiálně před zítřejší premiérou

M!  |  12. 10. 2016 09:17

BMW je taková moje srdcovka, ale musím říct že posledních x let je to horší a horší. Takové nemastné neslané. Nemůžu říct špatné, ale není to ono...

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  12. 10. 2016 10:10

Zase tolik zmen od soucasne petky z venku nevidim. Interier je trojka. Jsem docela zvedav na zakladni vybavu - soucasny model je skoro tak holy jako oktavka.

Odpovědět  |   | 
Player  |  12. 10. 2016 10:36

No a hlavně kvalita jde dolů, napříč řadama. Jsem chudej, tak kupuju ojetiny a čím novější model, tím horší.

Odpovědět  |   | 
ello  |  12. 10. 2016 10:33

Ja som fan MB,ale co sa tyka dizajnu sa mi BMW paci viac.Co sa mi nepaci tak ako u MB aj u BMW je hlavne u sedanov ta uniformita modelov napriec triedami.Aspon premiove znacky mohli nechat isty dizajnovy individualizmus,aby bolo poznat na prvi pohlad ci ide o MB C/E alebo S.To iste aj BMW.Zaplatit si to daju,ale vo finale dostanete takmer rovnaky model.Rozdiel je len v rozmeroch...

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  12. 10. 2016 10:53

Tohle je pro mne taktez nejvetsi slabina soucasnych modelu. Mely by se proste lisit a jednotlive rady mit kazda neco do sebe. Takhle to je zjednodusene receno jako vajicka v obchode, ktera se lisi velikosti :/

Odpovědět  |   | 
M!  |  12. 10. 2016 13:37

jj přesně tak. Audi je na tom úplně stejně, není poznat jestli je to A4 nebo A8. Až zblízka...
ale prodeje se zvyšují, takže asi je to správný směr, nevím...

Odpovědět  |   | 
Pete  |  12. 10. 2016 10:50

Se jim tam zamotaly fotky nejakyho staryho modelu ne :) BMW vypadaji stejne jako Audi uz 10 let stejne. Vsechny napric modely a tridami. Nuda. Nulova invence.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 10. 2016 11:53

Jsem mírně zklamaný, čekal jsem pocitově více. Ještě v 90.letech byly nové modely vozů vždy výrazně inovativní. Na druhou stranu co vlastně chceme?
2016:
Cena Bmw 528i (180kw) 1.286tis, průměrná mzda 28tis (47.6 násobek pr. platu)
2007:
530i (190kw) 1.318tis, průměrná mzda 21tis. (62.8 násobek pr. platu)
Cena dnešní řady 5 je zhruba na 75% stavu než před 9 lety. To se někde projevit musí.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  12. 10. 2016 16:35

Vydarený facelift...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2016 08:05

...mne sa celkom pozdava, dolezite je ze z toho nespravili dizajnovo sedmicku, ktora je vhodna skor do cinskeho cirkusu. Ale ta pristrojova doska je naozaj cinsky elektronicky hnus. Dufam ze v zaklade budu klasicke budiky. Aspon na tacho a otacky. A pridat trochu veselsie farby, ved to, co vidim v showroome skor farbami pripomina pohrebnu sluzbu.

Odpovědět  |   | 
taomak  |  13. 10. 2016 09:39

Šetření, kam se podíváš. Přístrojová deska, středový tunel, design prakticky beze změny a strach k tomu něco změnit. Miluju BMW, sami máme v rodině E34 už téměř jako zachovalého veterána, která bude mít 28 let, ale když jsem ji kupoval tak to pro mne bylo WAU, tohle už není ono, a to by u prémiové značky být mělo. Hodnota pro mne klesla na polovinu až třetinu, skoro nepoznám rozdíl mezi novým Superbem, kdybych se měl rozhodovat, tak za tu cenu to nekoupím. Pokud bych neměl firmu, kde se musím "pochlubit, tak si rozhodně koupím už raději proklínanou E60tku, alespoň vidím nápad a pokus o snahu něco změnit. Nové éčko od MB se mi hodně líbi a v tomto segmentu bude mít designově navrch.

Odpovědět  |   | 
Hlupáček  |  13. 10. 2016 16:05

Člověče, měl jsem obě ta auta za sebou. Tedy Š Superb III 2,0TD 4x4 a 520d xD (F10 řada). Z hlediska interiéru to možná nevypadá, ale BMW je výrazně lepší. Například pokud se podíváte na dveře, tak Superb je má placaté ale nepěkné. u BMW jsou sice méně praktické, ale pěkné.
Superb je bezvadný jako auto, kde požadujete praktičnost (je to liftback, sétě všude, kapsy s prostorem na lahve), ale pocitově je BMW llepší.
No a jízdní vlastnosti jsou neporovnatelné v prospěch k BMW. Superb s adaptivním podvozkem v porovnání s BMW s adaptivním podvozkem je jako obrovská loď na rozbouřeném moři. U neadaptivního podvozku je Superb sice lepší než s adaptivním, ale v porovnání s BMW bez adaptivního podvozku je to pořád parník. U BMW jste schopni se na chování podvozku spolehnout. U Superba ne.
No a převodovka (v obou případech automat)? To je snad jediné místo, kde jsou si ta auta skoro rovna. BMW má sice klasiku s 8 stupni, Superb je šestistupňová dvouspojka, ale necuká ani jedna a řadí rychle. Ale ta převodovka z BMW mi přesto přirostla k srdci víc.
Díval jsem se na fotky nové pětky. Jo, je pěkná. Líbí se mi. Ale ta, co mám mi vyhovuje. Má to, co chci mít. Nevím, jestli bych použil gesta, nevím, jestli klimatizace s displayem je to jediné, nevím jak moc se liší podvozek, nevím jak moc je lepší infotainment. Ale pro mne zatím je stávající pětka dost dobré auto, než bych je měnil. Možná za dva roky, až dojde leasing budu mít jiný názor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A