BMW 5 (G30) odhaleno! Zatím neoficiálně před zítřejší premiérou

M!  |  12. 10. 2016 09:17

BMW je taková moje srdcovka, ale musím říct že posledních x let je to horší a horší. Takové nemastné neslané. Nemůžu říct špatné, ale není to ono...

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  12. 10. 2016 10:10

Zase tolik zmen od soucasne petky z venku nevidim. Interier je trojka. Jsem docela zvedav na zakladni vybavu - soucasny model je skoro tak holy jako oktavka.

Odpovědět  |   | 
Player  |  12. 10. 2016 10:36

No a hlavně kvalita jde dolů, napříč řadama. Jsem chudej, tak kupuju ojetiny a čím novější model, tím horší.

Odpovědět  |   | 
ello  |  12. 10. 2016 10:33

Ja som fan MB,ale co sa tyka dizajnu sa mi BMW paci viac.Co sa mi nepaci tak ako u MB aj u BMW je hlavne u sedanov ta uniformita modelov napriec triedami.Aspon premiove znacky mohli nechat isty dizajnovy individualizmus,aby bolo poznat na prvi pohlad ci ide o MB C/E alebo S.To iste aj BMW.Zaplatit si to daju,ale vo finale dostanete takmer rovnaky model.Rozdiel je len v rozmeroch...

Odpovědět  |   | 
Hloupy Honza  |  12. 10. 2016 10:53

Tohle je pro mne taktez nejvetsi slabina soucasnych modelu. Mely by se proste lisit a jednotlive rady mit kazda neco do sebe. Takhle to je zjednodusene receno jako vajicka v obchode, ktera se lisi velikosti :/

Odpovědět  |   | 
M!  |  12. 10. 2016 13:37

jj přesně tak. Audi je na tom úplně stejně, není poznat jestli je to A4 nebo A8. Až zblízka...
ale prodeje se zvyšují, takže asi je to správný směr, nevím...

Odpovědět  |   | 
Pete  |  12. 10. 2016 10:50

Se jim tam zamotaly fotky nejakyho staryho modelu ne :) BMW vypadaji stejne jako Audi uz 10 let stejne. Vsechny napric modely a tridami. Nuda. Nulova invence.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 10. 2016 11:53

Jsem mírně zklamaný, čekal jsem pocitově více. Ještě v 90.letech byly nové modely vozů vždy výrazně inovativní. Na druhou stranu co vlastně chceme?
2016:
Cena Bmw 528i (180kw) 1.286tis, průměrná mzda 28tis (47.6 násobek pr. platu)
2007:
530i (190kw) 1.318tis, průměrná mzda 21tis. (62.8 násobek pr. platu)
Cena dnešní řady 5 je zhruba na 75% stavu než před 9 lety. To se někde projevit musí.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  12. 10. 2016 16:35

Vydarený facelift...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2016 08:05

...mne sa celkom pozdava, dolezite je ze z toho nespravili dizajnovo sedmicku, ktora je vhodna skor do cinskeho cirkusu. Ale ta pristrojova doska je naozaj cinsky elektronicky hnus. Dufam ze v zaklade budu klasicke budiky. Aspon na tacho a otacky. A pridat trochu veselsie farby, ved to, co vidim v showroome skor farbami pripomina pohrebnu sluzbu.

Odpovědět  |   | 
taomak  |  13. 10. 2016 09:39

Šetření, kam se podíváš. Přístrojová deska, středový tunel, design prakticky beze změny a strach k tomu něco změnit. Miluju BMW, sami máme v rodině E34 už téměř jako zachovalého veterána, která bude mít 28 let, ale když jsem ji kupoval tak to pro mne bylo WAU, tohle už není ono, a to by u prémiové značky být mělo. Hodnota pro mne klesla na polovinu až třetinu, skoro nepoznám rozdíl mezi novým Superbem, kdybych se měl rozhodovat, tak za tu cenu to nekoupím. Pokud bych neměl firmu, kde se musím "pochlubit, tak si rozhodně koupím už raději proklínanou E60tku, alespoň vidím nápad a pokus o snahu něco změnit. Nové éčko od MB se mi hodně líbi a v tomto segmentu bude mít designově navrch.

Odpovědět  |   | 
Hlupáček  |  13. 10. 2016 16:05

Člověče, měl jsem obě ta auta za sebou. Tedy Š Superb III 2,0TD 4x4 a 520d xD (F10 řada). Z hlediska interiéru to možná nevypadá, ale BMW je výrazně lepší. Například pokud se podíváte na dveře, tak Superb je má placaté ale nepěkné. u BMW jsou sice méně praktické, ale pěkné.
Superb je bezvadný jako auto, kde požadujete praktičnost (je to liftback, sétě všude, kapsy s prostorem na lahve), ale pocitově je BMW llepší.
No a jízdní vlastnosti jsou neporovnatelné v prospěch k BMW. Superb s adaptivním podvozkem v porovnání s BMW s adaptivním podvozkem je jako obrovská loď na rozbouřeném moři. U neadaptivního podvozku je Superb sice lepší než s adaptivním, ale v porovnání s BMW bez adaptivního podvozku je to pořád parník. U BMW jste schopni se na chování podvozku spolehnout. U Superba ne.
No a převodovka (v obou případech automat)? To je snad jediné místo, kde jsou si ta auta skoro rovna. BMW má sice klasiku s 8 stupni, Superb je šestistupňová dvouspojka, ale necuká ani jedna a řadí rychle. Ale ta převodovka z BMW mi přesto přirostla k srdci víc.
Díval jsem se na fotky nové pětky. Jo, je pěkná. Líbí se mi. Ale ta, co mám mi vyhovuje. Má to, co chci mít. Nevím, jestli bych použil gesta, nevím, jestli klimatizace s displayem je to jediné, nevím jak moc se liší podvozek, nevím jak moc je lepší infotainment. Ale pro mne zatím je stávající pětka dost dobré auto, než bych je měnil. Možná za dva roky, až dojde leasing budu mít jiný názor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A