BMW 5 (F10) v japonské úpravě Wald International

A máme zde BMW 5 (F10) znovu. Teprve před několika dny jsme vám mohli podrobně představit špičkovou variantu této řady v podobě BMW M5, ale nyní zde máme neméně exotickou stavbu, tentokrát z dílen japonské ladičské společnosti Wald International. Jejím jádrem jsou karosářské doplňky v podobě dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů. Jde o nejnovější přírůstek do kolekce Black Bison, v níž se v poslední době představily produkty rozmanitých značek včetně strojů Lexus LX570, Maserati Quattroporte nebo Rolls – Royce Phantom.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Nové BMW 5 Black Bison se vyznačuje přepracovaným předním nárazníkem s dodatečnými ventilačními otvory a denním svícením z LED, adekvátně pozměněný zadní nárazník s difuzorem a specificky navrženými zdvojenými koncovkami výfuků, prahové obklady a odtahové hrany nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru. Dojem zlepšuje snížený podvozek s novými litými koly, uvnitř se však (alespoň zatím) musíte spokojit jen s novými koberečky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků